Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Voeding geef ik nog steeds niet maximaal. Wel krijgen ze al fosfor+ van hesi mee naast de bloeivoeding.
Omdat de plantjes nog zo mooi groen zijn, zie ik geen rede om meer voeding te gaan geven.
Ik heb geprobeerd om wat foto's te maken met de 2 plug and grow lampen uit. Bladeren een keer groen ipv geel op de foto
Met nog 4 weken te gaan, heb ik er zelf wel een goed gevoel over. Wel moet ik met water geven goed op blijven letten. Ze verbruiken aanzienlijk meer water als voorheen.
Mrgoed, aan het eind van de week een nieuwe foto update!
Je had me nieuwsgierig gemaakt in je reactie aan mij. Ik dacht ik ga eens kijken op jouw discussie en inderdaad je hebt gelijk dat je ook op TL goed kunt kweken. Dus de volgende kweek ga ik zeker de groeifase op TL doen.
Veel succes verder, ben benieuwd naar het resultaat van je kweek en je nieuwe kast uiteraard.
De plantjes zijn na 8 weken 12/12 nog steeds mooi groen. De eerste bruine pistels beginnen te wel verschijnen.
Hoe lang ze nog moeten staan weet ik eigenlijk niet..
Misschien dat jullie een schatting voor me kunnen doen?
Ik heb vandaag trouwens een klein stukje wiet onder de microscoop bekeken. Echt reuze interessant. Ga maar zo'n usb-microscoop aanschaffen denk ik. Leuk speelgoed
Idd erg lekker dat ze eruit zien, bij naderinzien had ik me ice ietsjes langer mogen laten staan dan die 10 weken voor die couch lock effect maar ben er zeker niet te vreden over
@Cor: Ik stop vandaag al met voeden. Ik denk dat ik nog 2 weken te gaan heb. De dames beginnen ook al wat minder water te verbruiken.
@Paffy: bij mij zullen ze ook wel een week of 10 nodig hebben en idd misschien wel een weekje langer. Wel loopt mijn Ice plantje wat voor op de rest( ww's en jack herrer)
Als het zo blijft zal de Ice als eerst om gaan.
Ciao TJ
"Vier uur Jointjedraaien. Dat zouden meer mensen moeten doen!"
Comment