Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ik ben 3 daagjes van huis geweest en bij terugkomst duidelijk te zien dat de betreffende planten(alle ww's) toppen beginnen aan te maken. De balletjes op de foto zijn echt heel klein. kijk maar eens naar mijn duim en vergelijk met de balletjes. Foto is heel dichtbij genomen.
De balletjes op de foto zijn inmiddels opengesprongen en er komen witte draden uit.
Misschien hoort dit bij de soort, dit ga ik eens nader onderzoeken.
Ciao TJ
"Vier uur Jointjedraaien. Dat zouden meer mensen moeten doen!"
Das gewoon vrouwelijke voorbloei tom. Beginnende vrouwelijke voorbloei, waar de pistels nog niet uit de calix is gegroeit is makkelijkt te verwarren met mannelijke ballen.
Ik heb zoiezo 6 vrouwtjes. Of dan heel misschien 4 herma's dus alle white widow plantjes, maar dat acht ik zeer onwaarschijnlijk. Ook omdat ze nooit extreme omstandigheden hebben me gemaakt en verder nooit meer stress hebben gehad als van het fimmen en een keer lichte overbewatering.
Deze balletjes(heel klein) van de foto, zijn zoals hierboven te lezen open gegaan en er komen witte haartjes uit.
Ik post een deze dagen nog wel wat foto's.
Het jack herrer en Ice plantje lopen kwa bloei iets voor. Wel al hele mooie kleine topjes.
Ik ben vandaag begonnen met de plantjes boven op het net te binden.
Eerder heb ik enkel de scheutjes onder het net terug gehaald, om de top vervolgends een aantal gaten te verplaatsen.
Fototjes volgen nog
Ciao TJ
Leuk om te horen Keza. Vanavond komt er weer een reeks foto'tjes.
Deze plug and grow heb ik idd bij indoorgarden besteld.
Zo'n set, met reflector erbij.
Ciao!
Mooi man,alles gaat blijkbaar goed onder uw spaarlampies,netje ook bijna vol,laat die toppen nu maar komen,ben echt benieuwd naar het resultaat.Ik ben meer een hps bloeier,voorgroei gebeurt onder tl's cool white,en zoals ik al aangaf ben ik benieuwd naar uw bloei onder die spaarlampen,alles samen ook bijna 400watt
Mooi man,alles gaat blijkbaar goed onder uw spaarlampies,netje ook bijna vol,laat die toppen nu maar komen,ben echt benieuwd naar het resultaat.Ik ben meer een hps bloeier,voorgroei gebeurt onder tl's cool white,en zoals ik al aangaf ben ik benieuwd naar uw bloei onder die spaarlampen,alles samen ook bijna 400watt
Heey bedankt voor je reactie.
Momenteel al 520Watt aan tl en spaarlampen.
Ciao TJ
Heey jongens, bedankt voor de positive reacties. vind ik erg leuk om te horen.
het enige wat ik jammer vind is dat de plant rechtsachter hele lange uitschieters heeft. Die zijn inmiddels bijna naar de andere kant van het net gegroeid.
Daardoor ontstaat er boven het plantje een kale plek. Deze ga ik proberen te vullen met scheuten van het middelste plantje.
Ciao TJ
Comment