Welkom op mijn kweekverslag!
Ondanks dat ik meerdere malen had aangegeven niet meer te gaan kweken tijdens de warme dagen ben ik toch zo eigenwijs om het WEER te gaan proberen.
Denk van; laat me het bij 3 stuks houden, in kleinere potten, korte groei periode en als ik dan nog het licht dim zou het wel eens wat kunnen worden.. Daarnaast ga ik toch niet op vakantie, en ik ben gewoon graag in het gezelschap van de dames
Zoals sommige misschien wel weten had ik hiervoor ook al premium diesel’s staan en heeft me een ferry goed wietje opgeleverd. Nou.. ferry. Kwa effect wel. Sommige topjes zijn wat minder vanwege de zaden die nog in een prille stadia waren dan merk je aan de smaak en je kan het ruiken. De plant waar ik de banaantjes zag zitten heb ik afgezonderd van de rest. Als het om een enkel banaantje ging maak ik me geen zorgen maar als het een trosje is.. Beter verwijderen.
Als je benieuwd bent naar de topje vd premium diesel die ik als eerst had gerookt voor en na oogst?
Check dan op dit draadje;https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-kweekt/page30
Voor de luiaards en super spacers onder ons die het topic dan nog niet kunnen vinden
image_358584.jpg
De plant waar dat topje van afkomstig was. Premium Diesel #1 na 11 dagen spoelen
071_copy.jpg
Takketoelli
Kijk de "Banana Blaze!!" ghehe
premium diesel banana.jpg
Premium Diesel #2 . Na 13 dagen spoelen. Zal nog een budshot nemen van de toppen.. doe ik wel als de silver hazes droog zijn.
IMG_0613_copy.jpg
Foto’s vd twee Super Silver Haze deze heb ik eergisteren geoogst. Ze hebben in totaal 78 dagen echte bloei gehad.
073_copy.jpg074_copy.jpg
077_copy.jpg075_copy.jpg
Let’s go!
De Soort
kerapreiumdiesel.jpg
https://www.keraseeds.com/en/buy-can...remium-diesel/
De(zelfde) Kweek Setup..
Tent groei: Secret Jardin HS40 Rev 3.5 (40x40x120)
Tent bloei: Secret Jardin DR60 Rev 2.5 (60x60x170)
Lichtbron groei: 2x 33W CFL 6400K
Lichtbron bloei: Afzuiging:Inlaat: fijn stof
Filter: Prima Klima Eco K2600 mini 125mm (PK2600 mini) + koppelstuk 125mm/100mm
Luchtslang(en): Combiconnect 102mm / Combiconnect 127mm voor de inlaat
Hygrometer: Garden HighPro
Hygrometer met externe sensor: Van ome Ali
Ventilator: Garden HighPro clip ventilator 2 standen
(hopelijk geen kranten berichten over mijn fan )
Potten: 700ml voor- groei potjes --> eindpot 6/h L kweek potten
Kweekgrond: Plagron lightmix HERGEBRUIK icm DCM potgrond met gratis vliegjes. Wat zijn ze toch vrijgevig bij DCM!!
Voeding: GreenHouse Powder Feeding Mineraal
000_copy.jpg
https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...10#post1485810
Denk dat ik het dit keer ga proberen met hybrid voeding ipv long flowering. Nog even over nadenken..
Schema van long flowering;
schema.jpg
Extra: ATA CalMag, Silicium /en FloraKleen indien dat nodig is
Water: Kraan water
PH- groei Salpeterzuur (Hypro) en tijdens de bloei Fosforzuur (DutchPro)
PH meter, EC meter en TDS meter
Digitale Tijdschakelaar: van EGT
Voltage Regelaar: Variac 500W.
2X Rook melder + 2x Fire Knock Out + handmatig Schuim Blusser
Alles getjekt en de batterijen vervangen vd melders.
De zaailingen
Ontkiemen; 72 uur
Groei; Dag 7
collage.jpg
Ik heb ze tot nu toe 1x 15ml n gister 50ml water meegegeven. Geen wortel stimulator dit keer.
Afstand plant <--> CFL lamp: 10cm
Variac voor afzuiging en inlaat: Nog niet van toepassing
Temperaturen gemiddeld;
20.1 / 27.5 ℃
Luchtvochtigheid gemiddeld:
44% / 68%
Heb de diy micro hydro systeem aangepast en wat inelkaar geknutseld aangezien de wortels doorgroeien en het kopje te krap was geworden.
Het zou beter wezen als ik en een luchtpompje op aansluit maar dusver gaat het nog goed, ik doe er Co2 bij die bedoeld zijn voor aqarium planten.
collage2.jpg
Dat was het wel weer voor nu.
Ik zal proberen elke zondag een update te doen en indien nodig tussendoor. Het kan ook wezen dat het af en toe uitgesteld word en berichten kunnen worden aangepast
Wees gegroet lieve mensen!!
Ondanks dat ik meerdere malen had aangegeven niet meer te gaan kweken tijdens de warme dagen ben ik toch zo eigenwijs om het WEER te gaan proberen.
Denk van; laat me het bij 3 stuks houden, in kleinere potten, korte groei periode en als ik dan nog het licht dim zou het wel eens wat kunnen worden.. Daarnaast ga ik toch niet op vakantie, en ik ben gewoon graag in het gezelschap van de dames
Zoals sommige misschien wel weten had ik hiervoor ook al premium diesel’s staan en heeft me een ferry goed wietje opgeleverd. Nou.. ferry. Kwa effect wel. Sommige topjes zijn wat minder vanwege de zaden die nog in een prille stadia waren dan merk je aan de smaak en je kan het ruiken. De plant waar ik de banaantjes zag zitten heb ik afgezonderd van de rest. Als het om een enkel banaantje ging maak ik me geen zorgen maar als het een trosje is.. Beter verwijderen.
Als je benieuwd bent naar de topje vd premium diesel die ik als eerst had gerookt voor en na oogst?
Check dan op dit draadje;https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-kweekt/page30
Voor de luiaards en super spacers onder ons die het topic dan nog niet kunnen vinden
image_358584.jpg
De plant waar dat topje van afkomstig was. Premium Diesel #1 na 11 dagen spoelen
071_copy.jpg
Takketoelli
Kijk de "Banana Blaze!!" ghehe
premium diesel banana.jpg
Premium Diesel #2 . Na 13 dagen spoelen. Zal nog een budshot nemen van de toppen.. doe ik wel als de silver hazes droog zijn.
IMG_0613_copy.jpg
Foto’s vd twee Super Silver Haze deze heb ik eergisteren geoogst. Ze hebben in totaal 78 dagen echte bloei gehad.
073_copy.jpg074_copy.jpg
077_copy.jpg075_copy.jpg
Let’s go!
De Soort
kerapreiumdiesel.jpg
https://www.keraseeds.com/en/buy-can...remium-diesel/
De(zelfde) Kweek Setup..
Tent groei: Secret Jardin HS40 Rev 3.5 (40x40x120)
Tent bloei: Secret Jardin DR60 Rev 2.5 (60x60x170)
Lichtbron groei: 2x 33W CFL 6400K
Lichtbron bloei: Afzuiging:Inlaat: fijn stof
Filter: Prima Klima Eco K2600 mini 125mm (PK2600 mini) + koppelstuk 125mm/100mm
Luchtslang(en): Combiconnect 102mm / Combiconnect 127mm voor de inlaat
Hygrometer: Garden HighPro
Hygrometer met externe sensor: Van ome Ali
Ventilator: Garden HighPro clip ventilator 2 standen
(hopelijk geen kranten berichten over mijn fan )
Potten: 700ml voor- groei potjes --> eindpot 6/h L kweek potten
Kweekgrond: Plagron lightmix HERGEBRUIK icm DCM potgrond met gratis vliegjes. Wat zijn ze toch vrijgevig bij DCM!!
Voeding: GreenHouse Powder Feeding Mineraal
000_copy.jpg
https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...10#post1485810
Denk dat ik het dit keer ga proberen met hybrid voeding ipv long flowering. Nog even over nadenken..
Schema van long flowering;
schema.jpg
Extra: ATA CalMag, Silicium /en FloraKleen indien dat nodig is
Water: Kraan water
PH- groei Salpeterzuur (Hypro) en tijdens de bloei Fosforzuur (DutchPro)
PH meter, EC meter en TDS meter
Digitale Tijdschakelaar: van EGT
Voltage Regelaar: Variac 500W.
2X Rook melder + 2x Fire Knock Out + handmatig Schuim Blusser
Alles getjekt en de batterijen vervangen vd melders.
De zaailingen
Ontkiemen; 72 uur
Groei; Dag 7
collage.jpg
Ik heb ze tot nu toe 1x 15ml n gister 50ml water meegegeven. Geen wortel stimulator dit keer.
Afstand plant <--> CFL lamp: 10cm
Variac voor afzuiging en inlaat: Nog niet van toepassing
Temperaturen gemiddeld;
20.1 / 27.5 ℃
Luchtvochtigheid gemiddeld:
44% / 68%
Heb de diy micro hydro systeem aangepast en wat inelkaar geknutseld aangezien de wortels doorgroeien en het kopje te krap was geworden.
Het zou beter wezen als ik en een luchtpompje op aansluit maar dusver gaat het nog goed, ik doe er Co2 bij die bedoeld zijn voor aqarium planten.
collage2.jpg
Dat was het wel weer voor nu.
Ik zal proberen elke zondag een update te doen en indien nodig tussendoor. Het kan ook wezen dat het af en toe uitgesteld word en berichten kunnen worden aangepast
Wees gegroet lieve mensen!!
Comment