Hallo medekwekers,
op 24 april heb ik 5 zaadjes van de Powerplant laten ontkiemen welke ik op 26 april heb gepot in 1.8 liter potten.
Op 26 April heb ik 6 zaadjes (andere leverancier) van de Powerplant laten ontkiemen welke ik op 29 april heb gepot in 1.8 liter potten.
de setup;
schuur van 3 bij 4 meter.
HPS 600 watt
verse lucht via bovenkant deur waar een stuk van 3 cm is ingekort.
ventilator
Universele potgrond van de Welkoop gemengd met kokos potgrond
perliet
Afzuiging zat al in de schuur weet niet hoeveel m3 dit is.
eindpot voor de 1e 5 stuks 25 liter pot.
Vervolgens heb ik de plantjes op 5 mei omgepot naar 3 liter potten.
op 11 mei kwamen de wortels aan de onderkant eruit en heb ik ze in de eindpot van 25 liter gepoot.
De overige 6 planten van de andere leverancier lopen een aantal dagen achter en wil ik vandaag in 15 liter potten zetten.
Dit wordt tevens de eindpot.
nu ben ik eigenlijk alleen nog op zoek naar een betere afzuiging of geurneutralisator.
Ik zal spoedig wat foto's posten.
op 24 april heb ik 5 zaadjes van de Powerplant laten ontkiemen welke ik op 26 april heb gepot in 1.8 liter potten.
Op 26 April heb ik 6 zaadjes (andere leverancier) van de Powerplant laten ontkiemen welke ik op 29 april heb gepot in 1.8 liter potten.
de setup;
schuur van 3 bij 4 meter.
HPS 600 watt
verse lucht via bovenkant deur waar een stuk van 3 cm is ingekort.
ventilator
Universele potgrond van de Welkoop gemengd met kokos potgrond
perliet
Afzuiging zat al in de schuur weet niet hoeveel m3 dit is.
eindpot voor de 1e 5 stuks 25 liter pot.
Vervolgens heb ik de plantjes op 5 mei omgepot naar 3 liter potten.
op 11 mei kwamen de wortels aan de onderkant eruit en heb ik ze in de eindpot van 25 liter gepoot.
De overige 6 planten van de andere leverancier lopen een aantal dagen achter en wil ik vandaag in 15 liter potten zetten.
Dit wordt tevens de eindpot.
nu ben ik eigenlijk alleen nog op zoek naar een betere afzuiging of geurneutralisator.
Ik zal spoedig wat foto's posten.
Comment