Hoi Iedereen,
Even voorstellen,
Mijn naam is UrbanHerbFarmer, Heb al een tijdje niet gekweekt maar wilde er toch weer eentje beginnen. Het is mijn eerste kweekverslagje hier op Jointjedraaien. Ik was eerst niet van plan een verslagje bij te houden maar vindt het toch wel grappig om te doen. Het helpt ook met de kweek, vind forums altijd een ware bron van inspiratie en advies. Daarnaast vind ik het leuk om het er over te hebben aangezien ik dat niet met mijn bekende omgeving doe .
Nog een opmerking vooraf, Ik weet dat ik de potten binnestebuiten heb gemonteerd. Volgende ronde wordt dit aangepast. Die bestaan uit 3x Autowhite widow 1x Auto critiacal Orange punch beiden van DP.
Setup
Lamp: Sanlight q4 150watt
Tent:Secret Jardin DS 4.0 60x60x150cm
Filter:Canlight 300 koolstoffilter
afzuiging: buisformaat 125mm via afzuiging woning.
Medium: Aarden merk: Biobizz allmix en lightmix
Potten: 9liter Air pot
Voeding merk Biobizz, Producten Grow, Bloom, TopMax, Bioheaven, Calmag, Acti-vera,Root juice. Volgens schema biobizz.
Water: Kraanwater op kamer temperatuur, afgezuurd naar behoeven PH 6.3-6.8
Lichtschema: 20/4
Ventilatoren: 1x 5 watt en 1x 15watt.
Zaadjes:Training: Scrog. LTS
Gaat ie dan.
Week 3
Dag: 17
Datum: 10-4-2020 09:41
note: eerste set blad 7 vingers
Stage: groei
lv: 45%
temp: 22-27
Vond nog een foto.
Dag: +/- 35
Datum: 28-5-2020
31.jpg
Dag: 50 / dag 28 bloeiverschijnselen week 4 bloei
Datum: 13-5-2020 21:06
note: PH waarde aarde was voor beide rond 6.6-7
Stage: Toppen dikken aan, beide planten biobizz voeding geven volgens week 8 halve liter dit keer per plant.
lv: 40%
Volgende ronde.jpgnu.jpg
Groetjes,
UHF
Even voorstellen,
Mijn naam is UrbanHerbFarmer, Heb al een tijdje niet gekweekt maar wilde er toch weer eentje beginnen. Het is mijn eerste kweekverslagje hier op Jointjedraaien. Ik was eerst niet van plan een verslagje bij te houden maar vindt het toch wel grappig om te doen. Het helpt ook met de kweek, vind forums altijd een ware bron van inspiratie en advies. Daarnaast vind ik het leuk om het er over te hebben aangezien ik dat niet met mijn bekende omgeving doe .
Nog een opmerking vooraf, Ik weet dat ik de potten binnestebuiten heb gemonteerd. Volgende ronde wordt dit aangepast. Die bestaan uit 3x Autowhite widow 1x Auto critiacal Orange punch beiden van DP.
Setup
Lamp: Sanlight q4 150watt
Tent:Secret Jardin DS 4.0 60x60x150cm
Filter:Canlight 300 koolstoffilter
afzuiging: buisformaat 125mm via afzuiging woning.
Medium: Aarden merk: Biobizz allmix en lightmix
Potten: 9liter Air pot
Voeding merk Biobizz, Producten Grow, Bloom, TopMax, Bioheaven, Calmag, Acti-vera,Root juice. Volgens schema biobizz.
Water: Kraanwater op kamer temperatuur, afgezuurd naar behoeven PH 6.3-6.8
Lichtschema: 20/4
Ventilatoren: 1x 5 watt en 1x 15watt.
Zaadjes:Training: Scrog. LTS
Gaat ie dan.
Week 3
Dag: 17
Datum: 10-4-2020 09:41
note: eerste set blad 7 vingers
Stage: groei
lv: 45%
Vond nog een foto.
Dag: +/- 35
Datum: 28-5-2020
31.jpg
Dag: 50 / dag 28 bloeiverschijnselen week 4 bloei
Datum: 13-5-2020 21:06
note: PH waarde aarde was voor beide rond 6.6-7
Stage: Toppen dikken aan, beide planten biobizz voeding geven volgens week 8 halve liter dit keer per plant.
lv: 40%
Volgende ronde.jpgnu.jpg
Groetjes,
UHF
Comment