Goedemiddag hier Barry ik heb me al voorgesteld hier mijn nieuwe setup
secrat jarding dr 120x120x200 metalen softbox 550m3 Glen fan controller can lite 600m3 filter uitlaat+inlaat 2x hygrometer luchtbevochtiger ik gebruik plagron terra lijn voeding adwa ec en ph meter voorschakel apparatuur 2x 25l 2x 11l pot scrog setup 400w hps plagron ligh mox en eigen samen gestelde mix van de grow shop de stekjes staan sins 15-05-20 zaadje staats sins 28-04-20 en is 1x getopt en krijg ph 6,2/6,5 ec 1,1/1,5 en main lining
heb bij mij zz volgensmij last van trips ben al met neem olie bezig en het werk na dat ik merk geen nieuwe schade gezien stekjes ook gelijk maar even grondig gecontroleerd
de stekjes komen van een grow shop super silver haze geef nu exstra water om de pa uur ivm steenwol blokje om uitdroging te voorkomen de eerste dagen daarna kijk ik daar minder naar om dan zijn ze sterk genoeg en dan verlaag ik de lv na 65 tot de bloei aangaat dan weer verlagen
ik zal 1/2 keer per week uploaden de temperatuur is altijd rond de 25/28 dag en nacht 19/22 de luchtvochtigheid is rond de 60/75 en die gaan we later verlagen ik zal nog een week of 2/5 groeien licht eraan hoe goed alles verloopt
Comment