Hiii mensjes, (ik heb warempel even tijd om een verslag te starten)
wat heb ik ontzettend veel gelezen in een korte tijd op jullie forum. Zo veel tips en trucks! Hulde aan iedereen hier
Ik moet dan wel eerlijk zeggen dat ik op een gegeven ogenblik zoveel verschillende dingen gelezen heb dat ook wel weer onzeker ben geworden over verschillende dingetjes!
Maar gelukkig heb ik tijd gevonden om een echt kweekverslag te maken! Ik hoop dat ik jullie enigszins kan boeien met mijn kweekje
Alvast bedankt voor de bijdragen en moeite die jullie doen
Ach goed, daar gaan we!
Even een starters foto:
inwateren.jpg
Hier begon het verhaal, het klaarmaken van de potjes voor de dames!
Na bovenstaande ben ik mijn setup op gaan bouwen en in elkaar gaan zetten!
Door de ziekte van mijn dochter kon zij niet langer boven verblijven en hebben wij een aanbouw gerealiseerd voor haar. (deel van de kweek gaat naar olie voor men meid!)
Dat betekend dat ik een hele hobbykamer boven ter beschikking heb waar ik naast kweken graag een potje game!
De Setup
Mars Hydro 3000.jpg KoolAfz.jpg Led Drivers.jpg
Mars Hydro TS 3000 Voor deze ben ik opzoek naar een vervanger De drivers voor de MH
(regelbaar met thermostaat)
De Strains
1 week.jpg Dag 1.jpg Klavertje 3.jpg
Dit was afgelopen zaterdag. 1 weekje oud! Dit was zojuist dus 9 dagen jong! Knapperts Toen dit zaadje per post kwam was hij al ''opend'' in de verpakking! na 6 uurtjes in de koffiefilter al een worteltje, a mutant! Altijd leuk! iig 3 zijtakken.
Hiermee is het tentje niet vol maar dat is de eerste keer ook niet mijn bedoeling.
Het idee is om alleen LST toe te passen en verder gewoon veel liefde. ( En een beetje water en voeding natuurlijk) De verschillen per strain zijn te groot om bijvoorbeeld te Scroggen (lijkt mij)
Ook wil ik de eerste kweek zo veel mogelijk van de dames kunnen zien zodat ik de plant goed leer kennen en zo eventuele ziekten of beessies te kunnen zien, herkennen en behandelen! Mocht ik het vertrouwen erin hebben zal kweekje 2 met 1 strain en een scrog worden. (Deze tent heeft maar 1 opening aan 1 zijde)
Mijn tijd is voorlopig weer op! Ik hoop dat jullie veel plezier beleven aan mijn verslagje! Input and Feedback MORE than Welcome!
Fijne avond
wat heb ik ontzettend veel gelezen in een korte tijd op jullie forum. Zo veel tips en trucks! Hulde aan iedereen hier
Ik moet dan wel eerlijk zeggen dat ik op een gegeven ogenblik zoveel verschillende dingen gelezen heb dat ook wel weer onzeker ben geworden over verschillende dingetjes!
Maar gelukkig heb ik tijd gevonden om een echt kweekverslag te maken! Ik hoop dat ik jullie enigszins kan boeien met mijn kweekje
Alvast bedankt voor de bijdragen en moeite die jullie doen
Ach goed, daar gaan we!
Even een starters foto:
inwateren.jpg
Hier begon het verhaal, het klaarmaken van de potjes voor de dames!
Na bovenstaande ben ik mijn setup op gaan bouwen en in elkaar gaan zetten!
Door de ziekte van mijn dochter kon zij niet langer boven verblijven en hebben wij een aanbouw gerealiseerd voor haar. (deel van de kweek gaat naar olie voor men meid!)
Dat betekend dat ik een hele hobbykamer boven ter beschikking heb waar ik naast kweken graag een potje game!
De Setup
- Mars Hydro TS 3000 (ben begonnen met een 400HPS waar na 4 dagen de TS 3000 opgehaald)
- Afzuiger 220m3 / 400m3 Gtools (2-standen dus, hier ga ik snel een vervanger voor zoeken met thermostaat)
- Prima Clima koolstoffilter
- Secret Jardin Hydro Shoot H100 (1m x 1m)
- Clip Fan (15watt)
- LightMix van de Growshop met (extra) perliet, en een deel cocopeat. ( dit is op aanraden van een bekende gebeurt, helaas loop ik nu al tegen dingetjes aan zoals andere ph cocos/lightmix)
- 7 x Root pouch van 16 ltr (+-)
- PH meter ( met 3 batterijen die leeg zijn als je met je gare kop het knoppie niet op OFF zet, zojuist maar een 10 pack besteld!
- Energiemeter en een digitale tijdklok van Hanson die perfect werkt met de meanwell Drivers van de TS.
Mars Hydro 3000.jpg KoolAfz.jpg Led Drivers.jpg
Mars Hydro TS 3000 Voor deze ben ik opzoek naar een vervanger De drivers voor de MH
(regelbaar met thermostaat)
De Strains
- Caramel XXL (3x) deze zaden komen van FSO Sativa 30% Indica 50% Ruderalis 20%
- Big Bud XXL (2x) deze zaden komen van FSO Sativa 10% Indica 70% Ruderalis 20%
- Blue Cheese (1x) dit zaadje komt van HYSeeds 40% Indica / 40% Sativa / 20% Ruderalis
- Critical (1x) dit zaadje komt van HYSeeds 60% Indica / 20% Sativa / 20% Ruderalis
- Buiten staat nog een auto bubble van FSO maar dat is meer een project van de vrouw.
1 week.jpg Dag 1.jpg Klavertje 3.jpg
Dit was afgelopen zaterdag. 1 weekje oud! Dit was zojuist dus 9 dagen jong! Knapperts Toen dit zaadje per post kwam was hij al ''opend'' in de verpakking! na 6 uurtjes in de koffiefilter al een worteltje, a mutant! Altijd leuk! iig 3 zijtakken.
Hiermee is het tentje niet vol maar dat is de eerste keer ook niet mijn bedoeling.
Het idee is om alleen LST toe te passen en verder gewoon veel liefde. ( En een beetje water en voeding natuurlijk) De verschillen per strain zijn te groot om bijvoorbeeld te Scroggen (lijkt mij)
Ook wil ik de eerste kweek zo veel mogelijk van de dames kunnen zien zodat ik de plant goed leer kennen en zo eventuele ziekten of beessies te kunnen zien, herkennen en behandelen! Mocht ik het vertrouwen erin hebben zal kweekje 2 met 1 strain en een scrog worden. (Deze tent heeft maar 1 opening aan 1 zijde)
Mijn tijd is voorlopig weer op! Ik hoop dat jullie veel plezier beleven aan mijn verslagje! Input and Feedback MORE than Welcome!
Fijne avond
Comment