Goedemiddag leden, ik ben een eigen kweek je begonnen. Het begon allemaal met mijn oude heer dat was een hobby kweker. Kweekte voornamelijk White Widow. Helaas is hij 4 jaar geleden van mij afgenomen. En heb dus niet meer veel aan hem kunnen vragen. Kon me zelf goed herinneren dat er parkieten door de hokken heen vlogen, en een oud kreidlartje stond om c02 er in te pompen. Hij rookte zelf Zkittelz en vandaar dat ik zijn hobby heb overgenomen, ik zelf ben een beginneling dus graag als jullie opmerkingen hebben wil ik die zeker van jullie horen.
Setup : Greecone tent 1.20 x 1.20 , buisventilator 125mm met fan controller , clipfan, led lamp 600watt verbruik 120 watt, 10x 11L potten ,lucht bevochtiger Siemens 5L.
Temp : 20 snachts 26 overdag.
LV : 50 - 70 %
Soort: indica 10x Zkittelz van royal.
Aarde/potgrond : DSM, lavameel,perliet,cocos.
Voeding : BAC Bloei, BAC PK 13 14.
Ph : 6.1
De Zkittelz staan nu 15 dagen op 18/6 in 11L potten. Voor mijn eigen gevoel gaat het de goede kant op. Ik gebruik geen groei supplementen, omdat ik graag wil weten of de plant sterk genoeg is om de groei zelf te doen, behalve wat natuurlijk in de potgrond / Aarde zit. Voor de rest wil ik graag bio kweken.
Graag jullie opmerkingen.
GROETJES.
20200518_185720.jpg
Setup : Greecone tent 1.20 x 1.20 , buisventilator 125mm met fan controller , clipfan, led lamp 600watt verbruik 120 watt, 10x 11L potten ,lucht bevochtiger Siemens 5L.
Temp : 20 snachts 26 overdag.
LV : 50 - 70 %
Soort: indica 10x Zkittelz van royal.
Aarde/potgrond : DSM, lavameel,perliet,cocos.
Voeding : BAC Bloei, BAC PK 13 14.
Ph : 6.1
De Zkittelz staan nu 15 dagen op 18/6 in 11L potten. Voor mijn eigen gevoel gaat het de goede kant op. Ik gebruik geen groei supplementen, omdat ik graag wil weten of de plant sterk genoeg is om de groei zelf te doen, behalve wat natuurlijk in de potgrond / Aarde zit. Voor de rest wil ik graag bio kweken.
Graag jullie opmerkingen.
GROETJES.
20200518_185720.jpg
Comment