Wat zou het trouwens geven als je twee leds van 42 watt zou nemen? Da's no way 84 watt.
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Toedeloe
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Elke commentaar die ik op je kweekverslag las was alleen maar constructieve kritiek, dus ik snap echt niet waardoor je je zo aangevallen voelt. Er zijn mensen hier die hier al 10 jaar zitten, dus ik denk niet dat het hier ZO kut is.Stay blessed, never stressed
Comment
-
Jawel het is KUT HIER slecht forum 10x10 is geen 100 stomme mensen... pfff
-
Ik schreef me in op dit forum en bij mijn eerste kweek haalde ik geen 100kg van mijn eerste lowryder, WAT EEN KUTFORUM!!
Jesus, wat verwachten sommige mensen? Dat we hun magisch advies gaan geven dat hun aankopen gaan verbeteren?
-
-
Meerdere reacties van de zelfde mensen, vervolgens klagen dat hij hun tijd verdoet.
Best krom ben blij dat ik hier niet vaak komt hahaha
Comment
-
Wat verwacht je als je gaat lopen huilen en dan niet 1x maar 3 verschillende verslagen aanmaken dat het hier zo slecht is en iedereen elkaar afzeikt??
Dat sommige een beetje kort door de bocht zijn en niet alles poeslief plaatsen kan je toch ook voor lief nemen? Of tenminste niet hele forum over 1 kant scheren....
Blijkbaar zijn sommige niet zo sociaal al heb ik er nooit geen problemen mee gehad.
-
Ik heb netjes 'als eerste gereageerd' en van zijn kant ondankbaar. Uitleg 3x zo breed als nodig, nou dan ben je snel klaar?
-
Comment