Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vraag bubblegum

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

vraag bubblegum

Korting op 420shop
    hey hallo, had wederom een vraag op dit geweldige forum, ben bezig met 12 bbgummers en zit op dag 43 dat de klok is omgezet , de toppen zien er al aardig uit qua grootte , maar kan iemand mij vertellen of voordat de bloei voorbij is de gaten erin nog worden opgevuld, ik bedoel hiermee te zeggen dat bv de hoofdtop ongeveer 7 cm is , maar in de hoofdtop zit dan zeg maar een gaatje waar geen bloemvorming doorzet, er zitten wel hoesjes zeg maar waar ze uit moeten komen de haartjes,, en dat vind ik dan zo jammer he, wil de top volledig dicht hebben , en dan onder de top zit een cm niks en dan begint de volgende knop , als zich daartussen nou een knop zou vormen groeit ie helemaal dicht , ook daar zitten wederom die hoesjes maar klappen niet open op de een af andere manier, heeft iemand hier een antwoord op misschien , kan iemand me verder misschien vertellen wat de bloemen in de laatste fase van de bloei doen, blijven ze continue produceren of gaat de plant zijn al getopte bloem verder uit dikken, alvast bedankt voor een eventuele info ,
    greetz

Re: vraag bubblegum

plaats eens een foto'tje van je plantje..
    dan heb je zo antwoord. zo vind ik het lastig een beeld bij te vormen.

Ciao
    "Vier uur Jointjedraaien. Dat zouden meer mensen moeten doen!"

Comment

heb hier nog een verslag staan van bubbelum kan je de topontwikkeling van begin tot eind zien.

Comment

ik ook................
        sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

Comment

kijk en huiver,kan natuurlijk niet altyd goed gaan

Comment

Bezig...
          X