We gaan er weer voor.
150watt g-ledbars in een 60 op 60 cm bonanzakastje met afzuiging en een 5watt clipfan, aangevuld met 2 TLEDs 1 voor groei en 1 voor de bloei extra telkens 26watt.
Allemaal in een groentenzak van het tuincentrum. 60 liter potgrond van Aveve 30 dagen voorbemest. Afgetopt met 20 liter zaai en stekgrond ook van Aveve. Beetje raar, want dat zou niet mogen passen, zak is 50 op 50 en 30 hoog. Ach ja grond zakt in, zak hangt ook wat. Later overal nog wat extra misschien, of niet, want eigenlijk hebben ze wel genoeg wortelplek zo.
Wat plagron supermix en 6 liter perliet erdoorgedaan.
20200601_194113.jpg
Twee extra potjes die guerilla gaan.
Zaadjes:
20200601_175314.jpg
Telkens 1 en de Northernlight en de Powerplant die gaan ook op uitstap in het kleine potje in een week of wat. En wie weet heb ik een reserve nodig.
Sorry van de RQS zaadjes, maar ik heb er niet voor betaald.
Voeding kan enkel langs boven deze keer. Ze krijgen:
Plagron Terra groei en bloei.
Vita Race, Sugar Royal, Green Sensation en PH-
Van Atami de Silic Boost
No Mercy CO tabs, bacterial en guano extract op het einde voor de zoete smaak.
PH en EC checken we, water uit de kraan heeft PH 8 en een EC van 0,7.
Grond ingewaterd met bacterial en de zaadjes meteen de grond in.
150watt g-ledbars in een 60 op 60 cm bonanzakastje met afzuiging en een 5watt clipfan, aangevuld met 2 TLEDs 1 voor groei en 1 voor de bloei extra telkens 26watt.
Allemaal in een groentenzak van het tuincentrum. 60 liter potgrond van Aveve 30 dagen voorbemest. Afgetopt met 20 liter zaai en stekgrond ook van Aveve. Beetje raar, want dat zou niet mogen passen, zak is 50 op 50 en 30 hoog. Ach ja grond zakt in, zak hangt ook wat. Later overal nog wat extra misschien, of niet, want eigenlijk hebben ze wel genoeg wortelplek zo.
Wat plagron supermix en 6 liter perliet erdoorgedaan.
20200601_194113.jpg
Twee extra potjes die guerilla gaan.
Zaadjes:
20200601_175314.jpg
Telkens 1 en de Northernlight en de Powerplant die gaan ook op uitstap in het kleine potje in een week of wat. En wie weet heb ik een reserve nodig.
Sorry van de RQS zaadjes, maar ik heb er niet voor betaald.
Voeding kan enkel langs boven deze keer. Ze krijgen:
Plagron Terra groei en bloei.
Vita Race, Sugar Royal, Green Sensation en PH-
Van Atami de Silic Boost
No Mercy CO tabs, bacterial en guano extract op het einde voor de zoete smaak.
PH en EC checken we, water uit de kraan heeft PH 8 en een EC van 0,7.
Grond ingewaterd met bacterial en de zaadjes meteen de grond in.
Comment