Dit is het resultaat van 60 dagen(ongeveer) groei in een 70x70cm tentje.
2x la reina de africa aka kaboom, (kannabia)
2x big bull,( kannabia)
1x orange bud (dutch passion)
eigen genomen stekken uit de vorige ronde:
3x new york diesel , sterkste plant (vision seeds)
2x northern lights (freeseedsonline)
1x silver haze ( freeseedsonline)
Heel lang getwijfeld om alle fso stekken weg te smijten , toch besloten om ze te houden..
de orange bud ging ik niet laten bloeien om er stekjes van te nemen, maar ga ik ook niet meer doen , waardoor het er nu toch 11 in totaal zijn
Voorgegroeid in 3,5liter rozenpotten, verpot naar 26 liter smart pot , 2 in air pot van 20 l ong.
lst toegepast om de kleintjes ook een kans te geven. Hier en daar wat strek. Al bij al gezonde plantjes!
Na deze ronde neem ik geen stekjes meer en zet ik maximum nog 6-8 plantjes per ronde , weet nog niet goed hoelang ik zal doen met de vorige ronde en deze.
Tijd voor een! Groetjes 20200527_150008.jpg
2x la reina de africa aka kaboom, (kannabia)
2x big bull,( kannabia)
1x orange bud (dutch passion)
eigen genomen stekken uit de vorige ronde:
3x new york diesel , sterkste plant (vision seeds)
2x northern lights (freeseedsonline)
1x silver haze ( freeseedsonline)
Heel lang getwijfeld om alle fso stekken weg te smijten , toch besloten om ze te houden..
de orange bud ging ik niet laten bloeien om er stekjes van te nemen, maar ga ik ook niet meer doen , waardoor het er nu toch 11 in totaal zijn
Voorgegroeid in 3,5liter rozenpotten, verpot naar 26 liter smart pot , 2 in air pot van 20 l ong.
lst toegepast om de kleintjes ook een kans te geven. Hier en daar wat strek. Al bij al gezonde plantjes!
Na deze ronde neem ik geen stekjes meer en zet ik maximum nog 6-8 plantjes per ronde , weet nog niet goed hoelang ik zal doen met de vorige ronde en deze.
Tijd voor een! Groetjes 20200527_150008.jpg
Comment