Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3 Pure AK - 1 BlueBerry - 1 Purple Haze X White Widow - 1 Tora Bora 3de binnenkweekje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 3 Pure AK - 1 BlueBerry - 1 Purple Haze X White Widow - 1 Tora Bora 3de binnenkweekj

veel belovende soortjes
    deze volg ik!
    succes met ke kweekje!
    maar een 400watter was toch ook voldoende geweest voor 3plantjes?

grtz
    <afgerond>Kweekverslag: 3 X "AK 47"(autoflower)
    <huidig> Super Lemon Haze + Zambeza mix

Comment

Re: 3 Pure AK - 1 BlueBerry - 1 Purple Haze X White Widow - 1 Tora Bora 3de binnenkweekj

3? Er staan er nu 7 onder & er liggen nog 2 te kiemen

Grtz

Comment

sorry
        khad enkel naar je laatste fotos gekeken xP en de titel van je kweek niet degelijk bekeken
        mijn exuses
        <afgerond>Kweekverslag: 3 X "AK 47"(autoflower)
        <huidig> Super Lemon Haze + Zambeza mix

Comment

Een VSA is een VoorSchakelApparaat.
          Inderdaad dat ding wat flink heet wordt, waar die draadjes in zitten die naar je lampen gaan.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
            Een VSA is een VoorSchakelApparaat.
            Inderdaad dat ding wat flink heet wordt, waar die draadjes in zitten die naar je lampen gaan.
            Is dat het geen waar die 3 draadjes inkomen dat aan de kap hangt van de lamp?
            grtzz

Comment

Nee of ja, waar de draadjes vandaan komen. Dikke transformator erop, die wordt warm. Andere componenten ook.
              Je hebt een kap + houder voor lamp, een lamp, en een VSA, en de rest is stekkers/kabels. Het is maar hoe je het bekijkt.

Wat is er boven, en hoe ziet het eruit?

Comment

amaai , jij hebt vele voorzetten nodig .
                desalniettemin zal ik een poging doen.
                Als je zo n VSA hebt dan i s de dikke kant de transformator die warm wordt en moet die zijde omhoog hangen als je verticaal je vsa hebt hangen.
                [IMG]vsa.jpg[/IMG]

als je een dikke blok vsa hebt , de ballast ook wel genaamd dan moet je hem waanneer ie uit is eens vastnemen ende kant die het zwaarst aanvoelt , daar zit de spoel(transformator) en die wordt het heetst dus die zijde omhoog .
                Is het nu duidelijkk voor je?

Comment

Dus eigenlijk gewoon de transfo's andersom?
                  Heb er 2 opstaan maar geruik er maar 1 mss anders de andere afhalen?

grtzz

Comment

Nu de lamp was aangegaan heb ik nog wat foto's van de plantjes genomen
                    Ze gaan allemaal goed de lucht in & de blaadjes beginnen aangemaakt te worden
                    Hang de lamp(600watt) nog altijd op 100cm van de plantjes, weet nu niet of die al op 60cm mag hangen??
                    Geef ze elke dag wat water dat de grond goed vochtig blijft,, heb sinds gisteren wat Power Zyme bijgevoegt & ga vanaf volgende week beginnen met wat groeivoeding bij te geven.
                    Er 1 zaadje niet verder gekomen dan het kiemen, had het gepot maar na 4 dagen was het nog niet boven dus heb deze dan vervangen door 2 andere maar weet wel niet welke

IMG_0036.jpg
                    IMG_0035.jpg
                    IMG_0039.jpg
                    IMG_0038.jpg
                    IMG_0037.jpg

Comment

Ziet er goed uit.
                      Ik zou de lamp nog even een weekje hoger houden, bovenlaag van de grond droogt voornamelijk uit.
                      Bij planten uit zaden, kun je best snel omlaag met de lamp in vergelijking met stekken. Alleen maakt het naar mij ervaring niet zoveel uit.
                      Meestal zet ik de lamp pas lager als de planten grote bladeren aanmaken, zodat de bovenlaag van de grond niet te warm wordt,voornamelijk om grote temperatuursverschillen in de grond te voorkomen.

Comment

Bedankt
                        Ik zal de lamp volgende week dan beginnen te verlagen,, als de lamp aan 100cm van de plantjes hangt is het altijd tegen de 24 graden & uit 18 graden.

Bedankt voor de tip!

Comment

Effe nog wat foto's gepakt van de groeiertjes
                          Elke dag zie je wel goed dat ze mooier komen, kan er wel uren bij zitten
                          Denk dat de power zyme & wat groeivoeding (TNT hesi) goed doen aan de plantjes.
                          Er snelste is op 1 nachtje ong 2.5 cm gegroeit
                          Wat ik wel wat raar vind is dat ik mijn kraantjes water dat ik afzuur naar PH 6 maar na een paar uurtjes is het al terug gestegen naar de 7?
                          geef elk plantje rond de 75 a 100 ml water.. denk dat dit voorlopig niet te veel & te weinig is
                          heb de lamp toch al op een 90cm gezet & eind deze week naar de 80cm

IMG_0042.jpg

IMG_0044.jpg

IMG_0046.jpg

IMG_0045.jpg

IMG_0047.jpg

Comment

Succes met je ronde!
                            sigpic

Comment

Hallo iedereen,,
                              Tijd voor nog wat nieuwe foto's vind ik
                              Ze zijn goed aan het groeien maar hebben wel nog een rietje nodig om op te leunen want de stammetjes zijn eigenlijk wel nog dun,,
                              De grootste is tot nu toe de Pure Ak met 16cm de rest rond de 15 cm..
                              Geef ze van voeding nog Power Zyme & TNT Complex van Hesi..
                              Denk dat ik binnen een goede week de klok ga veranderen naar 12/12,, wachte altijd 1 maand een half voor te bloeien maar vind dat wel wat naar de lange kant
                              IMG_0060.jpg
                              IMG_0065.jpg
                              IMG_0063.jpg
                              IMG_0061.jpg
                              IMG_0062.jpg

Comment

Vul je potten gewoon bij met aarde tot net onder de rand dan heb je uiteindelijk een kleinere stek boven je aarde uitstaan maar die hoef je dan niet meer te ondersteunen.
                                Zien dr voor de rest lekker fris uit!
                                Btw afzuren van je water is sowieso altijd aan te bevelen Meten is Weten!

GreetZ
                                sigpic

Comment

Bezig...
                                X