Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Pipe's groeitent

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Die zijn goed aan het rijpen, laat niet lang meer op zich wachten, en mooie duidelijke foto's

Alzheimer de WeDryer ook op Amazon.nl

Comment

• Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Hehehe

• Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      haha ja lekker zijn jullie.
      een isolerende en blinderende doek er omheen, filter voor de geur, ventilator tegen de schimmel en dan heb je een wedryer

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Had ik proberen na te maken maar trok op niet veel ...

IMG_1522.PNG

Typisch verkoper 7-8 weken zegt, zaadboer , 8-10 weken , tzal toch 19 december worden...of in stappen of verdiepingen snoeien ! Want nu heb ik er toch van 50-55 dagen , de critical van kannabia, en blijkbaar 3 weken verschil , niks aan te doen. Dus idd altijd een minimum van 10 weken aanhouden...
    Last edited by Wesley pipes; 6 December 2020, 23:21.
    Ganja always does the trick.

Comment

Paar topjes zoals gezegd gesnoeid, en ziet er mooi frosty uit na 3 dagen in de dryer.

20201207_133105.jpg
      20201207_133716.jpg 20201207_132728.jpg 20201207_133024.jpg

nieuw trichomen vandaag

16073458745746914196571611098542.jpg 16073459335607418097078959833804.jpg
      1607345986555478209313995939846.jpg

Weinig verandering voorlopig..

16073460461581529742446646302137.jpg

16073461024687800642929341205642.jpg temp en lv weg van de zon
      16073461670862514410476763165138.jpg hoek v.d. kamer.
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 2 photos.
      Last edited by Wesley pipes; 7 December 2020, 15:34. Reden: Allerlaatste foto is meting tussen het bladerdek

Comment

Ziet er goed uit ! Nog even volhouden

Comment

• Wesley pipes
          Wesley pipes commented
          Editing a comment
          Thx , en idd , nog een beetje , net eentje geproefd en smaak is er al, effect nog niet echt... kzit een beetje in het zelfde schuitje als Alzheimer ook aan het wachten op mijn wedryer , en in de laatste weken. Mss goed dat ik moet ! wachten nu...

• Alzheimer
          Alzheimer commented
          Editing a comment
          dus niet teveel knippen en proeven he
          bij twijfel: ga op je handen zitten!

• Wesley pipes
          Wesley pipes commented
          Editing a comment
          Ik zet mij soms uren bij de plantjes , netflixje op de gsm , eentje roken , en af en toe es iets bekijken . Ben wel kalm met de snoeischaar, mini topke van elks eentje . Kan moeilijk 3 uur aan een stuk op mijn handen zitten he . Nu blijven we er terug ,mmm zeker 5 dagen van !

Tempverschil v 20?? LV van max 82??
        Die waarden zijn toch ook niet gunstig of heb je nog nooit de meters gereset? Eye geen schrik daj plantje gaat zaad maken als je eraan prutst? Dat is het ergste waar ik mij zorgen in zou maken drm
        Ja ze geven echt rust he als je er een tijd bij zit, kan ze soms ook zitn bewonderen
        ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

Comment

• Wesley pipes
          Wesley pipes commented
          Editing a comment
          Ah idd nog nooit gereset... de waardes zijn de hele tijd constant geweest normaal gezien , is nog van toen de sensor in het groeitentje gehangen heeft. Geprutst aan de planten zelf heb ik wel veel gedaan, en veel banaantjes nu als resultaat , 1 die vele zaadjes heeft aangemaakt( normaal gezien toch). Eigenlijk moet ik zelfs geen sensor hangen , waardes blijven constant . Enkel de temp die niet te koud mag worden...

De laatste dagen was ik bezig met het scrognet , die eigenlijk meer diende als steunnet, beetje per beetje losser aan het maken, daarjuist heb ik het zonder veel scheuren kunnen verwijderen.

hier en daar wel een takje die een beetje afhangt, maar veel toppen die geen zon zagen , zien ze nu wel . Eens die spanning uit het net is , zie je welke echt op elkaar geplakt leven, en die plaatsen zien nu meer zon, hopelijk is er niet te veel stuifmeel opgevlogen ook .

nieco roll he , heb er niet genoeg...

kan ze nu eens deftig bekijken en herschikken , ze stonden niet mooi centraal meer en kon de lamp niet verhangen.

image.jpg hopelijk trekken ze nog recht , ze blijven wel mooi staan op zichzelf, sterke stam !

image.jpg Ofwel opnieuw stress en zaad, ofwel stress en zwaardere toppen ? Liever het laatste!

image.jpg

image.jpg Alles ligt nu een beetje zijlings , laten zijn of een paar nieco rollen en goedzetten? Morgen eens fotos van de plantjes apart proberen...

zou een 13/11 lichtschema nu goed zijn voor de laatste weken?

Comment

• Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          Nieco.

• Wesley pipes
          Wesley pipes commented
          Editing a comment
          Ja he , jammer maar 3 stuks meer over , had er 10 , vind er 5 terug voorlopig, zoektochtje!

De dames vandaag

gisteren nieco roll besteld, morgen binnen.. ze gaan nog een dagje zo liggen , ofwel eerst eens gaan kijken, want de zon schijnt nog maar net!
        Hopelijk zijn ze al een beetje terug naar de zon gegroeid, maar in de bloei kan je daar weinig van verwachten zeker?

Temperatuur 14 min, 20 max.
        Ph water 5.8-6.5

image.jpg
        valt op het eerste zicht goed mee! Vraag me af hoe ze zullen reageren ? Zijwaartse topgroei of zo?

Volgende ronde geef ik wel nog een weekje langer voeding, alhoewel ik dan mineraal ging proberen, dan moet je langer spoelen?

edit binnen 10 minuten , rest van de foto's staan op gsm, en batterij was plat

20201207_211650.jpg 20201207_211727.jpg
        20201207_211741.jpg
        20201207_211924.jpg dus de ene special kush die niks was, is geknipt, was te zielig om te laten staan..

Verfrommeld blad, lichtgroen, mini topjes...
        Na 8 weken nog geen 5 gram. Weg ermee!

De cash express is gratis zaadje , de naam alleen al... kleine plant , niet zijn naam waardig dan qua toppen.

De critical en ene special kush zijn de topvormers. Paars is kush en critical staat er vlakbij achteraan op de eerste foto.

Vanavond nog paar trichjes trekken

Last edited by Wesley pipes; 8 December 2020, 11:55.

Comment

20201208_212614.jpg 20201208_212541.jpg 20201208_212417.jpg 20201208_212415.jpg 20201208_212324.jpg 20201208_212322.jpg 20201208_212209.jpg 20201208_212141.jpg got milky?

Comment

• Wesley pipes
          Wesley pipes commented
          Editing a comment
          Merci nog een deel helder, grootste deel toch al milky , denk ik, nog weinig amber op de toppen . Overmorgen nog eens kijken !

• Elkwazizi
          Elkwazizi commented
          Editing a comment
          Oh lekker veel trichjes inderdaad!
          Ik hou zelf meer van als alles milky is en niet teveel amber (10%-20%) maar dat is persoonlijke voorkeur + je eigen dosis geduld

• Wesley pipes
          Wesley pipes commented
          Editing a comment
          Die dosis geduld idd, zal de eerste keer zijn dat ik kan wachten , vorige ronde te vroeg geweest... ik weet nog niet wat ik verkies, kga goed opletten deze keer!

Nieco roll binnen

IMG_1531.JPG

direct de toppen die afhangen 'geniecod' .
        IMG_1537.JPG
        toch hier en daar een mooie top
        IMG_1534.JPG
        Geen uniformiteit daarin jammer genoeg nuja, volgende beter he!

IMG_1533.JPG
        IMG_1535.JPG
        IMG_1538.JPG
        Eens zien hoe snel ze groeien onder de sp3000 , volgende ronde kan ik eindelijk van start tot finish eens deftig doen!

1 critical
        2 ny diesel
        3 ww
        4
        5
        6
        de volgende ronde...ben 1 vergeten. Nog paar van vision denk ik... iemand nog aanraders qua smaak?

Comment

• Wesley pipes
          Wesley pipes commented
          Editing a comment
          20 stuks , hangen er al snel 15 op hoor.. bij plant and flower besteld, 2 dagen later al thuis... je vindt ze niet in iedere shop he? Kheb ook al lopen zoeken!

• Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          Smaakaanraders, speedy chile en bubbas gift, beide 2 duimpjes.

• Wesley pipes
          Wesley pipes commented
          Editing a comment
          Gaan we direct es opzoeken! Thx ! Bubbas gift overal uitverkocht!
          Last edited by Wesley pipes; 9 December 2020, 22:49. Reden: Bubbas gift...

Alzheimer Nog 9 dagen te gaan. Mijn wedryer komt uit uk , en duurt langer , had ik het geweten uit nl , had ik daar ook besteld. Ze waarschuwen wel voor namaak.. is het de echte van jou? Zal wel.

Topjes gesnoept van elke plant. Ook de beruchte zaadplant, kom ik tot de conclusie dat er helemaal geen zaad inzit? Wat een rare topvorming zeg.

meende echt zaad te zien zitten, plus topjes vol blad. Is dit eigen aan bubblegum? Raar plantje zo.

image.jpg topje van de bubblegum. image.jpg hele plant.

lv blijft zelfde 50-55 . Temperatuur met wandpaneel blijft rond de 20 in de nacht. Koude in de laatste week is goed voor trichvorming he, zou het nu zo een kwaad kunnen om niet te verwarmen de laatste week? Het verschil kan ook iets goed zijn, of niet, zelfs al gaat het onder de 12 graden?

image.jpg Bubblegum helemaal op de voorgrond hier.nog voor de gele buizen.

Ik heb met de nieco rollen een beetje ademruimte gecreeerd tss de planten door. Mss teveel maar het is nu zo . Lv is perfect tussen het bladerdek.

image.jpg

kleine topjes vol blad, bubblegum?

image.jpg

Concentratie nu op de grootste toppen!

image.jpg image.jpg

wat een wirwar van toppen
        image.jpg . Morgen terug trichjes...

Edit wedryer hier!
        image.jpg
        Attached Files
        Last edited by Wesley pipes; 10 December 2020, 12:20.

Comment

• Wesley pipes
          Wesley pipes commented
          Editing a comment
          Kga nog wachten met zoiets maar toch al beetje opzoeken. No smoking en buiten, check!

• Flip Hasjkip
          Flip Hasjkip commented
          Editing a comment
          Heb er eentje gemaakt van een bellenblaas.

Joint erdoor rollen, kief erover strooien en lekker spacen de komende uren.

• Wesley pipes
          Wesley pipes commented
          Editing a comment
          Komt wel hard aan denkelijk . Al jaren op dezelfde manier rollen en roken van mij, ben mss wel es toe aan verandering.

ik denk dat het een echte is maar ook een logo is na te maken
        IMG_4308.JPG
        This gallery has 1 photos.
        mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e ronde ​mn 4e ronde

Comment

• Alzheimer
          Alzheimer commented
          Editing a comment
          goeie koop. altijd al gezegd

• Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          Ik denk ook dat deze straks ramvol ligt!

• Wesley pipes
          Wesley pipes commented
          Editing a comment
          Ze zeggen kleine 400-700 gram, xl 3-4 kg... is dat dan droog of nat? Als er maar 20% volume overblijft zullen ze wel nat bedoelen zeker?

De verwarming leg ik nu af overdag, waardoor het mss warmer wordt snachts dan overdag, ook niet de bedoeling zeker?

Zo het gevoel dat alles een beetje stil staat.

2 verschillende hanghoogtes, 3 eigenlijk. Wat zouden jullie nemen?

IMG_1540.PNG IMG_1541.PNG 30 cm, 45 cm en 50 cm is ideaal volgens deze in de bloei?

de topjes dikken niet echt meer aan ofwel let ik niet op de juiste dingen, of kijk ik er teveel naar.

image.jpg
        image.jpg
        image.jpg
        Vanavond trichjes bekijken!

Attached Files

Comment

• Kunichika
          Kunichika commented
          Editing a comment
          Je foto van hierboven geeft aan dat 50cm de ideale hoogte is. Je toppen zien er erg smakelijk uit mmm

• Wesley pipes
          Wesley pipes commented
          Editing a comment
          Ik ga idd hoogte van 45 - 50 cm aanhouden , buitenste topjes krijgen ook licht zo. En thx , de laatste loodjes he. Goed opletten hoe ze rijpen , want daar ken ik eigenlijk niks van..

Ik zou gaan voor de middelste

Als je iedere dag kijkt zie je ze ook niet echt dikker worden, ik zie mijn kinderen ook niet groeien maar moet wel vaak nieuwe kleren kopen.
        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

Comment

• Wesley pipes
          Wesley pipes commented
          Editing a comment
          Heel mooi gezegd, is waar he. 10 liter inkappen en 3 dagen niet gaan kijken! moeilijk voor mij. 45 cm hoogte , klinkt wel goed, kga eerst es kijken hoe hoog ze eigenlijk hangt. Nog een weekje minimum geduld...

Vrije hand trichfotoshoot, trekt er ni echt op , ging bijna niet posten maar zo zie je toch een verloop ervan he.

20201211_173948.jpg 20201211_174044.jpg 20201211_174102.jpg 20201211_174200.jpg 20201211_174340.jpg 20201211_174115.jpg

Ook voorlopige selectie voor volgende ronde.

20201211_203305.jpg 10 zaden totaal , waarvan hopelijk 6-7 mooie!

4 is tom kush og, en 5 is mighty mango bud, beiden van vision...

Tijd voor een

Comment

• Rietslang
          Rietslang commented
          Editing a comment
          Pffft damn lekker

• Wesley pipes
          Wesley pipes commented
          Editing a comment
          Thx , frosty he , en ze moeten nog een eindje, dubbel zo frosty en ik ga nog denken dat het schimmel is ofzo

Nico rollen loslaten en anders terug hangen helpt goed om de lege plekken terug vol te krijgen. Morgen nog eens bekijken , maar alles valt terug op zijn plaats na het net te hebben verwijderd. Veel meer toppen krijgen nu zon. Zo zag ik van de ene special kush veel fluff, en vond ik op een andere ook fluff, die nu meer zon krijgt.

Hopelijk verdwijnt de fluff als sneeuw voor de zon.

Of is het eens fluff, altijd fluff?

de grond is luchtig en veerkrachtig. Goeie mengeling zo , eens getest met meter na het watergeven en de grond blijft luchtig, niet zeiknat en niet toeslibben. Kga nog eens herbekijken wat ik er allemaal ingesmeten heb. Hopelijk opgeschreven.

Morgen terug trichjes, wil wel een goeie macrofotograaf worden... Heb zo een rail gevonden voor 13 euro, nieuw cameraatje voor 20 . Mooiere foto's komen eraan! Alhoewel die oude ipad hier ook nog mooi trekt, betere focus dan smartphone die 6 jaar jonger is ongeveer.

heb nu een sensor bij de bodem en een tussen het bladerdek, beide 18 temp( lamp uit) en lv 50 -55 . Perfect he.

Tent en de ts600 gisteren al binnengekomen! De 240x120 is mss overkill voor 6-8 planten , maar ik wou die kamer sfeer hercreeeren he. kan niet wachten om ze op te zetten ! Ts 600 is dan voor het voorgroeien in 70x70 tentje.

tot een volgende!
        This gallery has 9 photos.

Comment

Bezig...
        X