Hallo Allemaal!
Na veel informatie gelezen te hebben op het forum heb ik besloten om ook te beginnen met een plantje.
Deze kweek is meer voor leerproces en voor plezier. Als er mooie resultaten uit komen zullen jullie zeker meer gaan horen over toekomstige kweken!
Ik kweek zelf dus nu in een kast met een vrij vaste temperatuur van de 25 graden.
2x TL buizen + nog een paar 2700K philips lampen voor de bloei periode.
De keuze voor Angelmatic is omdat ik een vrij lage kast heb (80x50x60) en deze soort zou niet zo hoog moeten gaan groeien.
Het plantje is uitgekiemd en ingezet in potgrond op 11-12-2010
En hierbij de eerste plaatjes:
IMG_0973.jpg
afb1: 11-12-2010 zaadje net geplant na ontkiemen
IMG_0978.jpg
Afb2: 4 dagen later, je ziet duidelijk de eerste blaadjes al komen
IMG_0990.jpg
Afb 3: 18-12-2010
Plant groeit nog goed door.
Maar ik vind de steel heel erg lang worden. Ik had wel verwacht dat er misschien al vertakkingen kwamen?
Gaat dit nog goed? Of doe ik iets fout dat die zo uitstrekt?
grt,
Active.
Na veel informatie gelezen te hebben op het forum heb ik besloten om ook te beginnen met een plantje.
Deze kweek is meer voor leerproces en voor plezier. Als er mooie resultaten uit komen zullen jullie zeker meer gaan horen over toekomstige kweken!
Ik kweek zelf dus nu in een kast met een vrij vaste temperatuur van de 25 graden.
2x TL buizen + nog een paar 2700K philips lampen voor de bloei periode.
De keuze voor Angelmatic is omdat ik een vrij lage kast heb (80x50x60) en deze soort zou niet zo hoog moeten gaan groeien.
Het plantje is uitgekiemd en ingezet in potgrond op 11-12-2010
En hierbij de eerste plaatjes:
IMG_0973.jpg
afb1: 11-12-2010 zaadje net geplant na ontkiemen
IMG_0978.jpg
Afb2: 4 dagen later, je ziet duidelijk de eerste blaadjes al komen
IMG_0990.jpg
Afb 3: 18-12-2010
Plant groeit nog goed door.
Maar ik vind de steel heel erg lang worden. Ik had wel verwacht dat er misschien al vertakkingen kwamen?
Gaat dit nog goed? Of doe ik iets fout dat die zo uitstrekt?
grt,
Active.
Comment