Oke na een erg slechte service / klantendienst ervaring met Online flop garden ( daar bestel ik nooit meer wat )
heb ik een nieuwe Homebox ambient tent 120 x120 x 2 in huis
voordeel van deze tent is dat er buiten de handige deur
aan 2 zijde nog een groot raam zit langst waar je aan de planten kunt Om ze te verzorgen / binden op het scrognet
op het eerste zicht is het een degelijke tent
al zie ik wel erg veel lichtgaatjes
zowel aan de ritsen als aan de naden is er hier en daar wel wat licht wat door schijnt
( gelukig staat de tent in een lichtdichte ruimte )
twijfel nog of ik rechtstreeks met homebox contact kan opnemen ? En of dat wat zou uithalen
verder heb ik een extra gat gemaakt door de muur naar de achterliggende ruimte zodat ik nu de warme lucht kan afvoeren zonder dat iemand wat hoort In de zomer maanden
als het kouder word blaas ik weer uit in dezelfde ruimte als de tent staat
ook zijn de muren bekleed met zwart wit folie om stof en geur tijdens het knippen onder controle te houden
ik heb een laminaat vloertje onder de tent gelegd met isolatie eronder dus koude voetjes krijgen de meiden ook zeker niet
wat gaan we deze ronde allemaal proberen
nou 2 amnesia van die zaad boer met de herma’s
2 jack herer van wietzaadjes.nl
2 Brains Dammage
2 Brains Escape
1 big bud
de jack amnees en big bud zijn al een paar weken geleden ontkiemt en ondertussen ook al getopt en verhuisd naar hun eindpotten 15 l
alles in de lightmix geplant
de 4 van Brains zijn nog maar een paar dagen oud
verder heb ik nou 4 tneons 4x55 watt Boven de meiden hangen
en 2 tleds van 26 watt boven de zaailingen
heb ik een nieuwe Homebox ambient tent 120 x120 x 2 in huis
voordeel van deze tent is dat er buiten de handige deur
aan 2 zijde nog een groot raam zit langst waar je aan de planten kunt Om ze te verzorgen / binden op het scrognet
op het eerste zicht is het een degelijke tent
al zie ik wel erg veel lichtgaatjes
zowel aan de ritsen als aan de naden is er hier en daar wel wat licht wat door schijnt
( gelukig staat de tent in een lichtdichte ruimte )
twijfel nog of ik rechtstreeks met homebox contact kan opnemen ? En of dat wat zou uithalen
verder heb ik een extra gat gemaakt door de muur naar de achterliggende ruimte zodat ik nu de warme lucht kan afvoeren zonder dat iemand wat hoort In de zomer maanden
als het kouder word blaas ik weer uit in dezelfde ruimte als de tent staat
ook zijn de muren bekleed met zwart wit folie om stof en geur tijdens het knippen onder controle te houden
ik heb een laminaat vloertje onder de tent gelegd met isolatie eronder dus koude voetjes krijgen de meiden ook zeker niet
wat gaan we deze ronde allemaal proberen
nou 2 amnesia van die zaad boer met de herma’s
2 jack herer van wietzaadjes.nl
2 Brains Dammage
2 Brains Escape
1 big bud
de jack amnees en big bud zijn al een paar weken geleden ontkiemt en ondertussen ook al getopt en verhuisd naar hun eindpotten 15 l
alles in de lightmix geplant
de 4 van Brains zijn nog maar een paar dagen oud
verder heb ik nou 4 tneons 4x55 watt Boven de meiden hangen
en 2 tleds van 26 watt boven de zaailingen
Comment