Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
De eerste week zit erop, tot nu toe loopt het voortreffelijk. Zal maar geen uitspraken doen als gemakkelijk of saai want dan zal je zien dat het volgende week weer vergeeld :p Deze ronde maak ik er wat moois van, wil toch min 4 ons hebben en het liefste 5..
Het scroggen is er, zoals al eerder genoemd, een beetje bij ingeschoten maar ik krijg er wel mooie lange toppen voor terug. Het oerwoud staat dusdanig in de kast dat de achterste planten bijna niet meer te zien zijn...
Heb ze afgelopen dagen wat minder water gegeven, vandaag heb in iedere pot weer 2 liter extra ingekieperd.
Dat is een goede vraag, meen 45 % de laatste x dat ik heb gekeken maar geen idee wanneer dat was. Houd dat pas de laatste weken in de gaten als er al dikke toppen zijn. Zal vanavond nog eens kijken...
Morgen staan ze 2 weken in de bloei en nog steeds gaat het prima. Water, water en nog eens water, ze drinken goed op het moment.
Paar dagen geleden meende ik pollenzakken te zien en dacht ik dat ik een herma te pakken had. Zie nu niks meer, zal vals alarm zijn geweest. Houd het goed in de gaten. Was een beetje bang om te snoeien maar ga toch weer wat kleine fluf onderaan weghalen.
Wat kan ik nog meer zeggen, EC op 1,8, geen tekenen van over- of ondervoeding, geen beestjes, gaat prima zo. nog even en we kunnen de PK weer tevoorschijn halen voor extra boost.
Heb weer geprobeerd het oerwoud te fotograferen :p
Foto’s zonder flits, in werkelijkheid zijn ze wat groener. De lengte van de toppen is niet goed te zien maar ze worden lekker lang. Denk eraan om wat grote bladeren te verwijderen voor betere lichtpenetratie.
Defoliate the plant right before switching to the flowering stage, then defoliate once again at week 3 of the flowering stage. This is what I do with photoperiod plants and I’ve gotten good results with it. I suggest you start with this if you’re not sure what to do.
Een zeer goedenmiddag stelletje Kwekers!!
*beer*https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/core/image/gif;base64,R0lGODlhAQABAPABAP///wAAACH5BAEKAAAALAAAAAABAAEAAAICRAEAOw==https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/core/image/gif;base64,R0lGODlhAQABAPABAP///wAAACH5BAEKAAAALAAAAAABAAEAAAICRAEAOw==https://www.jointjedraaien.nl
De eerste foto onder 'DOSIDOS', en de Brainstorm ook vooral
Vandaag tel ik 3 weken bloei, ze staan 5 weken op 12/12. Nog steeds geen problemen, houden zo zeg ik dan !
Deze week krijgen ze nog enkel voeding, na week 4 begin ik met de PK booster. EC Nog altijd op 1,8, PH toevallig gisteren nog een keer gemeten en kwam uit op 6,3. Van de week een klein beetje last van gele puntjes maar die zijn alweer bijgetrokken. Prima toch ?
Aangezien het zo'n lange slungels zijn geworden dreigen ze nu al afentoe om te kiepen maar daar passen ze zich wel aan gedurende de bloei.
Wat zal ik zeggen voor de rest, er is niet veel te vertellen, Ook wel eens fijn als er zich geen problemen voordoen maar we zitten pas op de helft. De kritieke fase moet nog komen maar ik heb er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen. Het wordt weer langzaam tijd om de volgende ronde op te starten, dat wordt een volledige Sensi Seeds kweek met 4 verschillende soorten. Laat mij ook eens gek doen
Heb wat foto's gemaakt zonder en met flits, toen ze op de PC stonden zagen ze er niet meer uit dus heb een deel weggegooid. Die over zijn gebleven vind je hier onder.
Even war foto’s tussendoor, veel valt er niet te vertellen. Ja, ze vallen om maar dat zag ik al aankomen. Heb ze een beetje recht gezet met draad. Voor de rest alles nog ok.
ja ok maar als er dan nattigheid op de bladeren zit zal dit door de luchtcirculatie toch verbeteren hoop ik.
ben driftig op zoek naar een oplossing voor mijn LV probleem
ja ik hoopte dat de LV zou verlagen wanneer ik de lucht die uit de ontvochtiger komt direct de kast in sluis. maar helaas helpt dit geen ene reet.
ik puzzle verder
Of de volgende keer genoegens nemen met wat minder plantjes dus minder vol dan hoop ik voor je dat het wat lager blijft. Ik ga denk ik ook een te hoge lv krijgen straks. Wel klote
ik heb er maar 4 idd. veel minder en het is de moeite niet meer waard. moment van 12-12 kiezen vond ik erg moeilijk, het is voor mij de eerste keer. ik ben direct omgegaan zodra iemand de suggestie deed. moeilijk dit. geen kelder. kast past met de verhoging niet op zolder. maar eens kijken of een verwarming een reeele optie is.
Comment