Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ik kan het niet laten weer een update'je het world wide web op te spuwen!!! Mede omdat ik vandaag wat meer fotomateriaal besteed heb aan de royal dwarfjes. Dewelke tot nog toe amper enige aandacht kregen van der lange... Maar hoe zou dat komen? Toch niet door de vele, sappige, steeds groter wordende buds?!? Ik moet de laatste dagen een "bavet" aandoen om "mijne zever" op te vangen...(bij een plas kwijl kan dit nogal tot pijnlijke valpartijen leiden)
maar even serieus... Het vergelen van de bladeren gaat gestaag verder, alleen merk ik dat de grote fanbladeren last krijgen van verrotting, dit wanneer de vinger al enige tijd vergeeld is. Hier zijn twee voorbeelden. IMG_1575.jpgIMG_1574.jpg
Uit paniek voor een schimmelinfectie, haal ik dat blad bijgevolg ook van de plant... LV is rond 42 max. 32 min. en ventilatie is er in grote getalen voorhanden...(kleine vent onderaan, grote bovenaan)
Comment