Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De droom die eindelijk tastbaar wordt !!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: De droom die eindelijk tastbaar wordt !!!

hi,

heb gekeken, de tweede zak was een witte van eco logical type: all mix

hier foto's van de hangende bladeren... heb vandaag nog geen water gegeven.

IMG_1104.jpgIMG_1105.jpg

see ya

Comment

Een all mix aarde is meestal een zwaar bemeste aarde en heeft voeding in zich zitten voor soms wel tot 6 weken of meer....

Het bladprobleem durf ik niet echt te zeggen..je licht hangt er niet te dicht op ? Geen waaier erop staan toevallig ? Meet anders je aarde is na voor de zekerheid...dan kan je langzaam een hoop gaan uitsluiten

Succes!
      sigpic

Comment

helaba,

licht hangt op ongeveer 50cm, er blaast een waaier, maar niet rechtstreeks op de planten, je ziet ze soms wel even bewegen... Wat het meten van de aarde betreft; ik moet eerst nog gedestilleerd water gaan halen, kan ook momenteel enkel ph meten (op de oude manier)...

Iemand enig idee hoelang ik het licht nog op 18/6 zou laten? ze zijn van 25december boven de grond gekomen...

yow!
        Last edited by lange1908; 12 January 2011, 15:33.

Comment

Hallo,

bedoel je met 'misvormd blad' dat de randen naar omhoog krullen. Als je dat bedoelt is dat van de hitte. Verhang je soms je thermometer? Soms is het veel warmer dan waar de thermometer hangt op verschillende plaatsen in je tent.

Je planten staan nu 18 dagen te groeien. Je kan ze nu al in bloei zetten maar ik zou persoonlijk nog een dagje op drie, vier wachten zodat je zeker bent dat je je tentje vol krijgt.

Greetz,
          The more I see, the less I know, the more I like to let it go

Comment

Hey,

Je omgevings temperatuur is minder belangrijk dan je bladtemperatuur want als die te hoog is sluiten de huidmondjes en krult blad omhoog. Om deze te meten kan je het beste je thermo/hygro meter onder een van de bovenste bladeren hangen als je plant volwassen is.

Succes! GreetZ
            sigpic

Comment

thanks pedro,

Jij telt dus vanaf ontkieming, ik was eigenlijk aant rekenen op 14 dagen effectieve groei...

maar moet wel zeggen dat ik nog een bijkomende aankoop gepland heb... zou graag nog enkele autoflowers zetten en daarbij een tweede lamp van 400...

anders ga ik me wel moeten haasten...!!!

Het enerverende aan mij is dat ik constant de stand van het blad int oog hou, zoekend naar een signaal of ze water nodig hebben, of juist niet...
              Ik moet wel zeggen, geef altijd afgemeten hoeveelheden. int begin 50ml/dag, om de drie dagen geen water, en bij de overpotting 150ml bovenaan en 50ml bij de wortels via de buis.

Vind jij dit veel?

Ahja wat dat misvormd blad betreft: de scherpe randen zijn soms stomp, en het is alleen bij de blua mistic, die krult ook wat raar, van het begin al...

groetjes
              Last edited by lange1908; 12 January 2011, 21:55.

Comment

Een vriend van mij zette al twee keer blue mistic en die hebben zowiezo een nogal apparte vorm van blaren (komen die van jou van Royal Queen Seeds?). Ik herinner me nog dat die vele grote afgestompte blaren aardig wat water nodig hebben om recht te blijven eens de plant groot is (meer dan de gemiddelde wietplant). Wel heel mooie en sterke planten die blue mistics, dus denk niet dat je je veel zorgen hoeft te maken.

Grtjs,
                The more I see, the less I know, the more I like to let it go

Comment

thanks mate,

Ik zal er rekening mee houden... hier alvast nog een overzichtsfoto van m'n kerstekindjes...

IMG_1108.jpg

groetjes!!!
                  Last edited by lange1908; 14 January 2011, 15:11.

Comment

mooi plantjes daarwat vraag je er voor? zou ze nog weekje laten groeien zodat ze heel de tent volgroeien

Comment

ja kan je lichturen miss afbouwen das minder stress voor de plant en groei ie toch nog door

Comment

Last edited by lange1908; 15 January 2011, 17:15.

Comment

hier dus de foto's:

IMG_1121.jpgIMG_1116.jpgIMG_1123.jpgIMG_1118.jpgIMG_1115.jpgIMG_1109.jpgIMG_1111.jpgIMG_1113.jpg

Heb wat verbrande puntjes aan mijn grootste special kush.
                          en sommige blaadjes buigen int midden vant blad naar boven, waardoor het uiteinde dus naar beneden wijst... volgens mij heb ik last van enkele hotspots...
                          goedkope kap en moet toegeven dat ik er al wat aan liggen plooien heb... my bad...

Eveneens merk ik dat mijn potten wel goed groot zijn, maar onhandig qwa gebruik van ruimte en ik de plantjes ook te diep heb geplant; de rand is te hoog...
                          Maar dat zijn dan weer dingen die de volgende keer anders worden gedaan.

komt wel goed... Vandaag personeelsfeest van mijn werk, dus paaarrrtyyyy!!!...
                          Last edited by lange1908; 15 January 2011, 17:30.

Comment

ziet er gezellig uit daar

Comment

Hey Lange,

De 1e ronde is altijd 1 groot leerproces, ziet er zeker niet slecht uit en gaat eg wel wat worden...Keep on Going!

sigpic

Comment

ziet er mooi uit zeg

groetjes pokon

Comment

Bezig...
                                X