Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Sinds eergisteren geleidelijk in bloei gezet.... eergisteren op 10 uur donker, gisteren op 12uur donker...
Eveneens hebben al mijn kerstekindjes ondertussen hun voorbloei laten zien... Alle vijf dames...hopelijk blijven ze ook 100% zuivere dames!!!
Dit is de andere kant van de node; met vrouwelijke bloei... kut.jpg
Nu is mijn vraag: Gaat de plant, bij het wegsnijden van de bal, geen extra stress krijgen??? Het betreft toch maar de voorbloei, waarbij deze toch nog geen stuifmeel heeft om te bevruchten. juist?
Ik wil ze namelijk niet extra stressen waardoor ze misschien bij de feitelijke bloei veel meer ballen gaat ontwikkelen!! want op dees moment is dit de enigeste bal in mijn kot... buiten die twee van mij!
In een beginstadium kun je je soms vergissen en een vrouwtje voor een man aanzien.
Als je de foto in de volgende url bekijkt lijkt het net of er ook ballen zitten, maar er komen wel pistels uit.
bericht #61 : http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Sjamaan/page4
Comment