Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
IMG_1016.jpg
Dit is de afstand tussen de potjes en de lamp, ik weet dat het geen TL's zijn, maar helpt deze truc met de plastic zak? of kan ik ze dan beter in de woonkamer laten uitkomen? IMG_1015.jpgIMG_1017.jpg
Zekr wel in de woonkamer met een klein nachtlampje of tl dit is gwn stroomverkwisting die plastic zakken kan maar hoeft zekr niet voor de rest komt het wel goed geduld is een schome zaak gr buttcrack
dit zijn dus de blue mistic de white widow (is moeilijk te zien, middelste foto, int midden) en de ice...
Nu moet ik iets opbiechten, ik kon het niet laten om te kijken of de 2 zaadjes in de jiffy's aant kiemen waren, is dit erg? Ze waren inderdaad bezig, maar den ongeduldige hier kon weer niet wachten...
Het dagje in de badkamer heeft hen goed gedaan...
Updates volgen op de voet.... Ga in ieder geval goed slapen vannacht !!!
Nu heb ik een belangrijke vraag: Ze hebben hun groeispurt gehad door de warme en vochtige badkamer. MAAR zonder direct licht. Gaan ze nu niet gaan strekken????
Zonder direct licht gaan ze uiteraard strekken, op zoek naar licht uiteraard...
Dat is niet gevaarlijk als je hem op minimaal 40cm houdt, sommigen raden aan van nog wat meer plaats te laten maar ik geloof daar niet echt in en zet hem direct op 40cm, zolang je wat luchtstroom hebt in je tent kan dat geen kwaad. Veiligst voor jou is, mits weinig ervaring, op 60cm te beginnen en elke dag wat te zakken.
En laatste vraag: wanneer start je best met de startbooster van aptus? Kan je een lichtere dosis geven om de wortlegroei te stimuleren???
Kan je in principe direct geven maar experimenteer een beetje en begin met een lage dosis. Post regelmatig foto's en indien er tekorten zijn moet je het wat opvoeren. Weet niet precies wat in die startbooster zit maar zal wel wat inzitten om de Rhizo's te stimuleren dus dat komt in orde, gewoon niet gaan overvoeden. Beter ondervoeden dan overvoeden, onthou dat.
dus: waar nu de plantjes het beste zetten?
en: wanneer de startbooster geven?
En wil alvast iedereen bedanken voor de interesse en goede raad!! Voor iedereen nog ne lazy sunday !!!!
Daarvoor zijn we er, jij ook nog een groene zondag toegewenst
Ik snap je punt, maar heb geen TL-lamp die ik kan gebruiken... bij mijn volgende zaailingen ga ik zeker en vast ervoor zorgen dat ik TL lampen ter beschikkong heb.
de twee kush'es, morgen zullen ze wel volledig te zien zijn...
Dan komt totaal op 1Xice, 1Xblue mistic en 3Xspecial kush...... extra lampje zal wel nodig zijn voor die drie laatste, gaan deze niet breed en hoog groeien? Op achterkant van het zaadzakje stond tot 3meter, buiten weliswaar! We zullen zien wat de toekomst brengt... In ieder geval een weekend om te onthouden: mijn eerste jonkies...lol
Toedels
Last edited by lange1908; 26 December 2010, 23:15.
Reden: foto dubbel
Comment