Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
De droom die eindelijk tastbaar wordt !!!
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: De droom die eindelijk tastbaar wordt !!!
Eyy mate, Zeer nice gedaan man!! Echt een topkweek en dat voor de eerste x! Wat de rijpheid van de blue mistic betreft heb je bijna altijd het euvel dat de hoger gelegen toppen sneller afrijpen doordat ze meer licht vangen. Wat je een volgende x kan doen is de hoofdtop oogsten en de lager gelegen toppen laten zitten, zal ze rustig verder gaan met afrijpen en kan de lamp weer iets naar beneden ; ) Ook netjes dat je de dames mooi geel laat trekken naar het einde toe! Zal je straks met smoren alleen maar ten goede komen met een heerlijk smaakvol, zuiver weedje ; )
Greetzz mate
Comment
-
Hi peepz,
Gisteren avond/nacht heb ik Mevr. ice geknipt... Heerlijk compacte toppen... Enjoy!!
IMG_1861.jpgIMG_1875.jpgIMG_1880.jpgIMG_1886.jpgIMG_1885.jpgIMG_1887.jpg
De dwarfjes zitten ook in de laatste rijpingsfase...
IMG_1871.jpgIMG_1870.jpgIMG_1873.jpgIMG_1874.jpgIMG_1866.jpgIMG_1868.jpg
en dan de coffeeshop white widow... Beetje spijtig dat ik nu vast zit met deze laatste omdat ik geen apart voorgroeihok heb... Wil het ook hobby houden...
IMG_1862.jpg
Greetz
de langeAttached Files
Comment
-
Hi peepz,
Veel dank voor de lovende woorden en positieve feedback! Eventjes een fotootje van mijn laatste dame, de white widow... Ze geniet van het mooie weer van de laatst dagen!
IMG_1986.jpgIMG_1990.jpgIMG_1989.jpgIMG_1991.jpgIMG_1987.jpgIMG_1988.jpg
Geniet nog van het mooie weer peepz!!!
Smokereport en finaal resultaat van de geknipte dames volgt zeer en vast nog, maar we geven ze wat de tijd om op smaak te komen....
greetz
de lange
Comment
-
Hi peepz,
We gaan even dit topic afwerken zodat iedereen het resultaat kan zien... hier alvast de foto's van de geknipte dwarfjes...
IMG_1961.jpgIMG_1959.jpgIMG_1976.jpgIMG_1964.jpgIMG_1952.jpgIMG_1900.jpgIMG_1969.jpg
en het gedroogde resultaat...
IMG_2068.jpgIMG_2074.jpgIMG_2072.jpg
en deze plakkerige "drup" vond ik op dit blad, helemaal binnenin een hoofdtop... Is dit een samenvloeisel van verschillende trichomen???? ook hadden twee dwarfjes een blokkade in de stam...
IMG_1905.jpg
greetz
de lange
Comment
Comment