Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De droom die eindelijk tastbaar wordt !!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: De droom die eindelijk tastbaar wordt !!!

Nog steeds krijg ik geen bijkomende foto's in een reeds bestaand bericht, waardoor hier dus een nieuw bericht...

Hier alvast het eindresultaat van lange's eerste kweekje.... enjoy!!!!

de special kush'en...

IMG_2056.jpgIMG_2060.jpgIMG_2059.jpg

de ice...

IMG_2064.jpg

de blue mistic...

IMG_2062.jpg

De voorbereidingen voor m'n tweede ronde zijn van start gegaan, dit maal gaan we onszelf iets meer in onbekend gebied begeven.

De soortjes: Amnesia lemon, G13 haze, cannalope haze, blue haze, super haze en blue cheese... Van ieder eentje natuurlijk, buiten de twee reguliere soortjes, daar neem ik er twee van per soort... uit voorzorg.

greetz

de lange

Comment

Wa een supermooie topjes man. En van die 2de ronde krijg ik spontaan het water in de mond, superlekkere soortjes stuk voor stuk.. Heb dit weekend nog blue haze gerookt zelfs, echt tha bomb .
      Ga je van deze 2de ronde ook een kweekverslag maken?

Grtz
      Streetwalker

Comment

sigpic

Comment

Dat heb je zeker niet verkeerd gedaan, voor een eerste keer lange!!!! Mijn complimenten!!!!!!

Mooie planten, en aan het eind zeer mooie toppen.

Laat het je smaken en veel succes me de volgende ronde. Zitten een hoop lekkere soortjes tussen.

Grtz

Comment

Mooi gedaan lange!! heel veel plezier bij het opsmoken van je stash ghehehe

En veel succes met je next run, zie 't wel verschijnen

Eens een paffer, altijd een paffer........

Comment

IMG_2050.jpgIMG_2051.jpgIMG_2053.jpgIMG_2052.jpgIMG_2054.jpg

In ieder geval gaan we niet op haar rijping wachten, eens ons nieuwe genen binnen zijn, dan gaan we elke dag moeten verhuizen... No more time to waste!!!!

greetz

de lange

Comment

ocharme de lieve schat, verlos haar uit haar lijden

Hup hup Lange waar wacht je op

GREEEEEEEEEEEEEEEETZZ
                sigpic

Comment

IMG_2080.jpgIMG_2084.jpgIMG_2083.jpgIMG_2082.jpgIMG_2087.jpgIMG_2085.jpg

Greetz

De lange

Comment

zak. Dit is dus je meest fijnmazige zak in je set. Wat daarin nog achter blijft is "full melt buble hasch" voor een sativa strain (een sativa heeft veel kleinere trichomen dan een indica). De harsbollen die hier worden opgevangen zijn vaak hun steeltje al krijt of zelfs stuk. De steeltjes van een sativa trichomes gaan hier nog doorheen.

De Tweede zak is vaak een zak. Uit deze zak komt je "full melt" als je strain weer naar indica neigt. Vaak is deze erg blond tot zelfs witachtig. Als je deze hasch verwarmd dan smelt deze geheel tot olie.

Je derde zak is doorgaans een zak, Het gros van je beste kwaliteit vind je hier. De trichomen zijn intact en het meeste grove plantmateriaal is in de hier onder beschreven zakken achter gebleven. de hele fijne verontreinigingen gaan hier nog doorheen. Deze zak word ook wel je bublezak genoemd omdat de hasch die hier uitkomt bubbelt als je hem verwarmd met een vlammetje.

De zak produceert een heel redelijke hasch waar echter wel nog redelijk veel klein plantmateriaal tussen zit.

De zak. Deze zeeft je grove plantmateriaal eruit. Alle active bestanddelen gaan erdoorheen maar ook nog veel klein plantmateriaal. Je gebruikt deze zak das zowiezo altijd. Het scheid het kaf van het koren zeg maar.

De laatste zak, is je werkzak. deze is zo stevig dat hij niet stuk gaat of verstrikt in je mixer maar laat dus ook heel veel plantmateriaal door. Deze zak doe je dus altijd als laatste in je emmer.

De 90 to 70 micron, 35 tot 45 micron, 20 tot 25 micron bags geven dus al naar gelang welke strain, binnen of buiten je beste kwaliteit.

Grtz Monty
                    Last edited by monty; 15 May 2011, 21:52.

Comment

Kijk lange dat is wat ik nou bedoelde vanmiddag ghehehe

Nice je uitleg monty!
                      Eens een paffer, altijd een paffer........

Comment

Oho tering man Lange wa een toppen ben benieuwd hoe ze er over 2 weken uitzien knapppe kweek hoor
                        God was never on your side..

Comment

ramp....

IMG_2081.jpg

Comment

Eu wie heb er een hapje uit genomen Ik zou hem oogsten lieve schat
                            God was never on your side..

Comment

Ik zou ook die WW omhakken Lange, voor je straks nog meer eruit kan knippen aan budrot.

Al met al toch een zeer geslaagte kweek, vind ik.

Veel succes met je 2e ronde lange!!!

Grtz

Comment

Prachtige toppen! Teach us Obi-One
                                Burn weed, not your soul!

Comment

Bezig...
                                X