Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweekverslag Super Silver Haze en Super Shining Haze

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Kweekverslag Super Silver Haze en Super Shining Haze

Korting op 420shop
    SDC12317.jpgSDC12302.jpgSDC12318.jpgSDC12311.jpgSDC12312.jpgSDC12310.jpgSDC12314.jpg
    PH waarde van het water is steeds correct afgemeten. Ben sinds zondag groeivoeding beginnen geven.

alvast bedankt voor hulp

GRTS
    enjoint...

Re: Kweekverslag Super Silver Haze en Super Shining Haze

400 wat hps mag op 40 cm, maar je begind idd wat hoger bij heel jonge zaailingen en zakt dan per dag een stukje tot 40 cm. Voeding hebben je zaailingen nu zeker niet nodig, die verbranden als je die nu al gaat voeden . begin met voeden als de plant dit aangeeft, dus als ze tekorten begind te vertonen de eerste twee/3 weken is voeden zeker niet nodig en zelfs schadelijk.

Comment

Thx, zal nog wachten met voeding geven dan, en zal de lamp nog wat laten zakken dan. Zou dit ook het kapotgaan van sommige blaadjes verklaren denk je?
      enjoint...

Comment

3 weken geen voeding gefen idd

ik ga u volgen

gr pokon

Comment

Ja denk wel dat je ze reeds licht overvoed hebt. Enkel aangezuurd water geven de eerste twee weken . een wortwelstimulator kan je wel eenmalig meegeven in de eerste week maar zeker nog geen voeding.

Comment

vandaag was de 2e dag dat ze voeding kregen, zou dit fatale of zware gevolgen kunnen hebben? of zijn de plantjes zeker nog te redden?
            enjoint...

Comment

de meenste voeding gebruik je tog maar 1keer per week? en idd pas na 3weken ongeveer
              je bent ze aant overvoeden
              zal wel goed komen als je nog even wacht met doorvoeden
              <afgerond>Kweekverslag: 3 X "AK 47"(autoflower)
              <huidig> Super Lemon Haze + Zambeza mix

Comment

Slechts 1 keer per week voeden? ik was al op weg naar toch wel 3 keer, te veel dus. Al een geluk dat ik hier op tijd om raad kom vragen.
                Voor de rest gewoon water met goede ph waarde dan...
                Ik wacht nog met verder voeding te geven en hou jullie op de hoogte
                Alvast bedankt
                enjoint...

Comment

Comment

de voeding die ik gebruik mag ik 1keer om de 10dagen gebruiken
                    welke gebruik je?
                    je was ze effectief aant overvoeden

Comment

@ Sjtroemf: de luchtvochtigheid was idd wat droogjes, ben vandaag pas om hygrometer geweest. Ik had de lucht natuurlijk wel zo vochtig mogelijk gehouden door middel van handdoeken, af en toe ook eens de waterkoker in los gelaten.
                      De lampen hangen nu op zo'n 30-33 cm. De blaadjes groeien nu wel serieus naar omhoog, is dit erg?

@ Darkside: Voeding Plagron Terra Grow en Bloom. Volgens de gebruiksaanwijzing zou ik de voeding bij elke waterbeurt mogen gebruiken. Had ze net 2 dagen voeding gegeven.
                      enjoint...

Comment

Foto zou handig zijn... Als je blaadjes omhoog staan wil dit zeggen dat je plantjes geschrokken zijn van iets, meestal een te grote ph- schommeling of een afwijking in de licht- donkerperiode.
                        Heb je de laatste keer je water afgzuurd? Plagron terra zuurt automatisch je water en als daarna geen afgezuurd water geeft is de ph- schommeling te groot.
                        Of is je lamp eens langer blijven branden dan normaal of zit er een lichtlek tijdens de donkerperiode?

Comment

Helaas, de plantjes lagen net helemaal neer en wat verdroogd... had na het voeden geen afgezuurd water gegeven. er was nergens een lichtlek en de licht- donkerperiode werd gerespecteerd.
                          enjoint...

Comment

Er staat toch een afzuiger op die cooltube he?
                            Want van die ph- schommeling gaan ze heus niet omvallen hoor!

Comment

staan deze gelijk bij mij gewoon niet te nat?
                              bij mij zijn ze ook aant 'omvallen'
                              maar heb ze nu 2dagen geen water gegeven en ze zijn er terug aant doorkomen
                              ben je nu tog aant blijven doorvoeden?

Comment

Bezig...
                              X