Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

tuin scrogge met flip

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: tuin scrogge met flip

scrogge 24 01 2011 081.jpgscrogge 24 01 2011 077.jpgscrogge 24 01 2011 080.jpgscrogge 24 01 2011 079.jpgscrogge 24 01 2011 075.jpgscrogge 24 01 2011 082.jpgscrogge 24 01 2011 074.jpgscrogge 24 01 2011 072.jpgscrogge 24 01 2011 076.jpgscrogge 24 01 2011 073.jpgscrogge 24 01 2011 078.jpghoi hoi ben ik weer ze met wad fotos ze de plantjes hebbe het net berijkd ze nu dus we kunne gaan scrogge nu ze nu heb ik gezien dat ze was geelig worden nu dus voeding tijt dus vorige water beurd heb ik 1/3 canna terra vega groej mee gegeeven maar ze komme er niet mee dus ga ik nu 50 perst terra vega groej geeven en canna zym voor de wortels en het bodem leven he de plantjes zijn nu bijna 6 weken oud ze ik hoop dat ze de voedding goed gaad laate smaaken en dat ze snel trug donker groen word ze grt uit het kabouter bos tot volgende week he

Comment

heyy kabouter

ik heb een vraagje is uw grond zwaar bemest??

groetje pokon

Comment

hoi hoi flip is er weer ze ik heb weer een probleem gevonde ze in mijn hok gistern naar alien geweesd ze en ec meeter gaan haale ze dan een meeting gedaan en ja hoor veel te laag ec in de bakken de rechse bak ha een ce van 1.1 en de lingse bak een ce van 1.0 dus het is nu wel echd voeding tijt daar mee ook dat de blaadjes geel kleurden nu had ik al 50pesend voeding gegeeve aan de planten en nu worden ze trug stilaan groenner van blad ze fotos komen op maandag grt uit het kabouter bos

Comment

scrogge 005.jpg zo se ben ik weer ze ik heb de fout gevonden denk ik waarom ze geel werden de bakken hadde maar een ec van 1.1 en 1.0 das veel te laag voor de 6de week groej nu heb in een ec meter gekocht ze en kan ik alles in de gaten houden nu nu heb ik ze gister water gegeven met een ph van 6.0 en een ec van 1.6
          scrogge 008.jpgscrogge 006.jpgscrogge 007.jpg

Dat zullen ze wel lekker vinden ik hoop dat ze nu snel gaan herstellen ze want woensdag zou ik ze op 12/12 willen zetten. Aangezien ze nog een week of 2 a3 goed gaan door groeien denk ik wel dat het net dan mooi vol zal zitten ze, hopen dat het lukt, anders worden ze vrijdag maar op 12/12 gezet.

Grtz uit het scrogge bos, de kabouter
          Last edited by monty; 30 January 2011, 21:59.

Comment

ziet er goed uit flip!!

Comment

Zo Se, den kabouder is weer eens flink in de weer geweest. Prima gedaan. nu ze er onder blijven leiden vaan de hoeken waar je nog veel plaats hebt. de ondergelegen vertakkingen zullen nu ook weldra nethoogte gaan bereiken. dus denk wel dat nu snel steeds groener gaat worden die scgreen of green daarzo. Ga zo daar.

Grtz

Comment

Heey Flip,

Grappig om te zien dat je tay-ribs gebruikt om op te binden. Hier heb ik zelf ook eens aan gedacht om te gebruiken.
                Ik gebruik nu heel simpel van die plastic-ijzerdraadjes voor vuilniszakken. Makkelijk hiervan is dat je hem makkelijk los kunt maken en wat kunt opschuiven als de scheut weer is gegroeit. Zo heb je ook maar 1 punt op elke scheut waar hij vastgebonden is.

Mare ze staan er goed bij hor da netje komt wel vol

Veel succes!
                Ciao TJ
                "Vier uur Jointjedraaien. Dat zouden meer mensen moeten doen!"

Comment

03 02 2011 001.jpg03 02 2011 004.jpg03 02 2011 005.jpg03 02 2011 002.jpg03 02 2011 003.jpg hoi hoi ben ik weer ze met een paar fotos de dames gaan lekker vooruit nu ze ze worden steeds dikker en er komme hoelanger hoe meer zijtakjes aan nu ze ik ga tog nog even wachten om ze in bloej te zetten tot ik het geslachd weet ik heb 2 stekkn genoome vorige donderdag maar er is nog geen teken van wad het word dus rustig afwachten maar he ik hoop op dames ze vanaf ik het geslachd weet gooi ik ze bloej in ik ben nu ook aan het bij voeden met canna vega voor de groej he mijn ph is nu 6.0 a 6.2 mijn ec is 1.6 a 1.8 ze krijgen nog altijt 5l warer om de 4a5 dagen nu mijne grond temp lichd altijt rond de 20 gr dus zo grt uit het kabouter scrogge bos

Comment

Ik zou een boterhammenzakje over die stekken zetten om de lv omhoog te brengen.

Comment

staat er over normaal ze monty was voor de foto he

Comment

scrogge 086.jpgscrogge 089.jpgscrogge 090.jpgscrogge 088.jpgscrogge 087.jpgscrogge 091.jpgscrogge 2.JPGscrogge 5.JPGscrogge 4.JPGscrogge 3.JPG zo se flip is er weer de plantjes hebbe hard te lijden gad onder een ec tekord ze ik ben het rustg aan naar boven aan het werken nu ze ik probeer nu altijt een ec van 1.6 te geven ze met elke water beurd ik heb de planten sinds zaterdag op 12/12 staan nu ze ikhoop dat het dames worden nu heb ik eens gaan kijke met de microscoop ze en op alle 2 de planten zie ik klijne bolletjes ik hoop dat het thc clieren zijn ze ze hebbe gisteren voor de laatste keer groej meegekreegen nu ze met de volgende waterbeurd gaar er bloej in ze hoopen dat de scrogge tog nog een beetje goedde wiet wil geeven ze grt uit het kabouterbos

Comment

zo te zien op die microfoto word dat gewoon een wijf die ander ook, verwachte ook niks anders van mijn zaad.
                          Last edited by monty; 10 February 2011, 22:39.

Comment

ziet er weer heerlijk uit zeg topper

groetjes pokon

Comment

ik denk ook aan n paar lekkere chicks
                              grtz

Comment

Mag ik jullie aub vragen waar je dat aan ziet? Ik heb de topics gelezen over mannetjes/vrouwtjes, maar hier kun je nu toch nog niks zien daarvan? Of ziet mijn lekenoog iets niet wat jullie wel zien? Het zijn toch de groeisels tussen die scheutjes en die groene piekjes in de oksels die je moet bezien, en die zie ik hier nog niet?

Comment

Bezig...
                                X