Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

6x amnesia skunk stekken

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

6x amnesia skunk stekken

Korting op 420shop
    heey, dit is me 1e keer, heb veel info verzameld en aan mensen gevraagd die ik ken die er ervaring me hebben.
    Ze zijn nu een week oud.

nu heb ik 6x amnesia skunk, had er eerst 8, maar 2 stekken hebben het al opgegeven..
    25122010380.jpg

heb er 1 die gaat heel goed.
    25122010374.jpg

En de rest is nog even afwachten, ik zelf denk dat er nog 2 of 3 het niet gaan redden.
    25122010376.jpg25122010378.jpg25122010379.jpg25122010373.jpg25122010375.jpg25122010377.jpg

Greetz freakoo

Re: 6x amnesia skunk stekken

Succes met de kweek, mooi soortje.

Grtz

Comment

Is het wel vochtig genoeg? De grond moet niet te nat zijn (lichte kleur grond, licht gewicht poitten) en de lucht moet vochtig zijn (+60% luchtvochtigheid).

Succes.

Comment

Mooi soortje.
        Maar,...

De grond is te nat. je LV te laag. Welke type lamp gebruik je? afstand? geef je wortelstimulator mee? enzymen?
        Als je een goed advies wil van ons moet je toch iets meer prijsgeven over je setup...

Succes man!
        sigpic

Comment

Temperatuur contant houden, ook niet vergeten, liefste boven de 20C en constant.
          Optimale temperatuur om stekken te laten aanslaan is iets tussen, 20C en 25C of niet?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door heaven View Post
            Is het wel vochtig genoeg? De grond moet niet te nat zijn (lichte kleur grond, licht gewicht poitten) en de lucht moet vochtig zijn (+60% luchtvochtigheid).

Succes.
            Zou zelfs durven zeggen dat 70 of 80% LV nog idealer is, ze kunnen dan rustig worteltjes aanmaken zonder er al teveel op achteruit te gaan. Dergelijke percentages zijn soms moeilijk te halen door een sterke afzuig. Daarom is 'hoe hoger hoe beter' ook het beste in dergelijke situaties

Greetzzz

Comment

Moet wel zeggen dat de kwaliteit van de stekken er ook voor iets zal tussen zitten. Tzijn maar mager beestjes... Dat grote blad had al afgeknipt moeten zijn bv, verdamt teveel water. Verder hebben ze maar 3 vingers, dus die moeder is ook niet echt deftig geselecteerd geweest. Wil u niet ontmoedigen ofzo, maar ik zie ze nog allemaal afsterven. Iemand met een pak ervaring zal al last hebben om die stekken er door te krijgen.

Comment

ben paar weken weg geweest, maar ben er weer..
                stekken zijn allemaal dood zoals sommige al dachten dat het ging gebeuren, maar, niet helemaal allemaal, 1 heb ik er nog kunne redde..
                Ben naar growshop gegaan en heb veel informatie gekregen, heb 5 zaadjes me gekregen waarvan 1 het er goed doe, en het laatste amnesia stekje is nu ook langzaam aan het groeien..

heb hem terug uit de pot gehaald en in klein kastje terug gezet met water, die ik normaal gebruik voor ontkieme enz..
                heb er nu kleine 40W lampje boven hange, alst wat beter gaat en het gaat goed komt er een 100W/150W boven te hange

hier de foto's:

het stekje dat nog leeft en groeit nu..
                2011-01-28 15-57-35.625.jpg

Zaadje(voorste) dat niet echt door wilt groeien denk ik, hij is wel ontkiemt.
                2011-01-28 16-01-28.744.jpg

het zaadje dat al goed aan het groeien is!!( vandaag een week oud )

2011-01-28 16-02-41.626.jpg2011-01-28 15-57-43.098.jpg

10 zaadjes, gisteren er in gelegd, bij 2 zie ik dat ze gaan ontkiemen, zakje ben ik alleen kwijt waar op stond wat voor soort het was -.-'
                2011-01-28 16-02-02.043.jpg

Comment

het gaat goed met de amnesia, wortel worden al zichtbaar, Zaterdag komen er weer fotos + fotos van de kweeklamp die ik dan ga halen
                  heb wortelstimulator gehaald eergisteren, dus nu zal het wat sneller gaan

Comment

dit jaar moet het lukkensucces ermee

Comment

Haha hoop het, en ik hoop ook op een mooie zomer!

Comment

kleine update, heb nog niet veel bezoekers, maar ik geef niet zo maar op
                        heb wat oudere kweeklamp van iemand gekregen, 400W
                        2011-02-05 15-09-32.203.jpg
                        Die strepen komt door het licht xD

en hier me stekje en het onbekende zaadje
                        Heb ze overgepot.
                        2011-02-05 15-11-13.779.jpg

Comment

Bezig...
                        X