Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
@ Heaven, Thanx! En de ene is wel rijp de ander niet dus word gefaseerd geknipt lol
@ TT, Ze ruiken ook erg smakkelijk ben blij als ut moment daar is en er een dampie van gezmoked word!
Vandaag hebben btw weer 4 dames kennis mogen maken met de Schaar! het netje waar deze op liggen is net ff wat voller als die van de vorige 5. Ze overtreffen denk ik wel mijn verwachtingen!
Over anderhalve week zal het totaal gewicht wel bekend zijn!
Damn nice NF ziet er erg smakelijk uit ^^ mooi groot ook.
Lekker dat ze compact zijn geworden, ff goed drogen en curen en het wordt lekkerder ghehehehe
@ Paffy, Thanx man! Ik ben ook aan het uitkijken naar eht moment dat alles ready is!
@ CronicAronic, altijd nice als de schaar erin kan
Vandaag zijn de laatste dames geknipt en liggen te drogen. Nu maar afwachten tot het resulataat zich bekend maakt op de weegschaal...
@ Beo, ze hebben bij mij nu toch max 8,5 week bloei gehad. Kan het er mss aan liggen dat je de zaailing hebt afgebloeid en ik met stek van de zaailing heb gwerkt... ?? In ieder geval hoop ik dat ik dezelfde aroma`s ga krijgen als ik de zak open als die jij hebt beschreven lol
Zodra alles droog en wel is zal ik de laatste update van dit topic gaan geven...goh wat is de tijd toch weer snel gegaan eigenlijk....
Keej dit zal de laatste update van mijn verslag zijn nu het eind gewicht bekend is! Ik ben zeker niet ontevreden met het resultaat, dat het beter kan das wel een feit!!
0.67 gram per watt gedraaid met 2x600W
Kwalitatief zeer mooi eindproduct die erg vet is opgedroogd. Smaak is lekker mild en bio....mn verwachtingen lag wel wat hoger om eerlijk te zijn maar goed dat mag de pret niet drukken. Stonedheid is masterlijk...slaat in als een kanon...althans bij mij wel en ik kan toch wel zeggen dat ik een doorgewinterd rokertje ben lol
Al met al leuke ronde geweest op naar de volgende!!
Ik wil Iedereen die zijn of haar interesse heeft getoond in mijn verslag bedanken voor de reacties, op of aanmerkingen! Thanx!!
@ Pitbull, tja ach nogmaals ...donker goede temperatuur...buitenkant is goed droog, de takjes knakken, sommige takken van de hooftoppen nog niet gheel, wiet is goed te kruimelen...dus voor mij is ut dan droog. En erg makkelijk dag later altijd ff checken of ie nie vochtig is terug geslagen in je zak, anders nog ff 1 daggie uitleggen op je netten en issie klaar!
Ik heb het eerste gedeelte na 3 dgn in de zak gdaan...dag later nog ff uitgelegd in de ochtend...in de avond weer in de zak gdaan en was klaar...2e helft dus 4 dgn laten liggen. Bericht dat de laatste dames gdaan waren is de 22e laat geplaatst..dus forum geeft nu nog 3dgn aan ..vanaaf laat 4 dgn (of ik word gek dat kan ook haha)
Nu ik dat terug lees klopt ut ook nie eigenlijk maar ben te stoned om ut te willen begrijpen opt moment haha
Comment