Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

HomeBox XXL - Jack 47 - Dimlux EVSA

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: HomeBox XXL - Jack 47 - Dimlux EVSA

zo daar kun je even meer voor uit

Comment

Mooi buds man, die zijn wel rijp.
      Smoke ze alvast.

Comment

ziet er smakkelijk uit.

Comment

@ Boeman, gelukkig wel!

@ Heaven, Thanx! En de ene is wel rijp de ander niet dus word gefaseerd geknipt lol

@ TT, Ze ruiken ook erg smakkelijk ben blij als ut moment daar is en er een dampie van gezmoked word!

Vandaag hebben btw weer 4 dames kennis mogen maken met de Schaar! het netje waar deze op liggen is net ff wat voller als die van de vorige 5. Ze overtreffen denk ik wel mijn verwachtingen!

Over anderhalve week zal het totaal gewicht wel bekend zijn!

GreetZ
          sigpic

Comment

Damn nice NF ziet er erg smakelijk uit ^^ mooi groot ook.
            Lekker dat ze compact zijn geworden, ff goed drogen en curen en het wordt lekkerder ghehehehe

Ik hoop ook zo'n mooie oogst tegemoet te zien

Enjoy the smokes my man!

Eens een paffer, altijd een paffer........

Comment

mooi mooi mooi ng 2 weekjes en maken mijn damens ook kennis met de schaar
              sigpic

Life Is A way Of Growing - Growing Is A Way Of Life!
              May Jah Bless The Herbs

Comment

@ Paffy, Thanx man! Ik ben ook aan het uitkijken naar eht moment dat alles ready is!

@ CronicAronic, altijd nice als de schaar erin kan

Vandaag zijn de laatste dames geknipt en liggen te drogen. Nu maar afwachten tot het resulataat zich bekend maakt op de weegschaal...

@ Beo, ze hebben bij mij nu toch max 8,5 week bloei gehad. Kan het er mss aan liggen dat je de zaailing hebt afgebloeid en ik met stek van de zaailing heb gwerkt... ?? In ieder geval hoop ik dat ik dezelfde aroma`s ga krijgen als ik de zak open als die jij hebt beschreven lol

Zodra alles droog en wel is zal ik de laatste update van dit topic gaan geven...goh wat is de tijd toch weer snel gegaan eigenlijk....

Peace!
                sigpic

Comment

High,

Keej dit zal de laatste update van mijn verslag zijn nu het eind gewicht bekend is! Ik ben zeker niet ontevreden met het resultaat, dat het beter kan das wel een feit!!

0.67 gram per watt gedraaid met 2x600W

Kwalitatief zeer mooi eindproduct die erg vet is opgedroogd. Smaak is lekker mild en bio....mn verwachtingen lag wel wat hoger om eerlijk te zijn maar goed dat mag de pret niet drukken. Stonedheid is masterlijk...slaat in als een kanon...althans bij mij wel en ik kan toch wel zeggen dat ik een doorgewinterd rokertje ben lol

Al met al leuke ronde geweest op naar de volgende!!

Ik wil Iedereen die zijn of haar interesse heeft getoond in mijn verslag bedanken voor de reacties, op of aanmerkingen! Thanx!!

GreetZ,
                  NF
                  Attached Files
                  Last edited by Natures Finest; 26 February 2011, 17:31.
                  sigpic

Comment

netjesvolgende keer naar de 0.8.maar heb je nu wel een moeder op het oog die je gaat houden?beetje uitleg over je keuze zou mooi zijn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cornolio
                      net eens je verslag doorbladert, mooi werk heb je daar geleverd!
                      maareuh, als ik het goed snap heb je je laatste dames in 3 dagen gedroogd?

kan toch prima? de rommel op tafel gooien, lampen op 24/0, afzuiging uit, en hoppa.

de profie's doen het allemaal zo

ik vin het een mooie kweek met een mooie opzet, respect

groet

Comment

Daarom moet je die weed ook minstens 5 dagen laten liggen, om beetje natuurlijke smaak terug te krijgen.

Comment

sigpic

Comment

dat klopt, mijn eigen wiet zou ik het liefst een maand laten liggen, of 2

en de echte wietsmaak is na 5 dagen ook nog ver te zoeken hoor, dat komt met 1a2 weken een keertje goed door.

maar de vraag was hoe het nou in 3 dagen DROOG kon zijn.

niet wat de beste manier is om je wiet te drogen.

groet

Comment

@ Pitbull, tja ach nogmaals ...donker goede temperatuur...buitenkant is goed droog, de takjes knakken, sommige takken van de hooftoppen nog niet gheel, wiet is goed te kruimelen...dus voor mij is ut dan droog. En erg makkelijk dag later altijd ff checken of ie nie vochtig is terug geslagen in je zak, anders nog ff 1 daggie uitleggen op je netten en issie klaar!

Ik heb het eerste gedeelte na 3 dgn in de zak gdaan...dag later nog ff uitgelegd in de ochtend...in de avond weer in de zak gdaan en was klaar...2e helft dus 4 dgn laten liggen. Bericht dat de laatste dames gdaan waren is de 22e laat geplaatst..dus forum geeft nu nog 3dgn aan ..vanaaf laat 4 dgn (of ik word gek dat kan ook haha)

Nu ik dat terug lees klopt ut ook nie eigenlijk maar ben te stoned om ut te willen begrijpen opt moment haha

GreetZ
                              Last edited by Natures Finest; 26 February 2011, 21:22.
                              sigpic

Comment

gaha we waren op exact hetzelfde tijdstip aan het posten

Comment

Bezig...
                                X