Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

HomeBox XXL - Jack 47 - Dimlux EVSA

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Re: HomeBox XXL - Jack 47 - Dimlux EVSA

    @ Tumble Trimmert, als jij een kringloop weet let me know haha

    Voor de rest thanx PeepZ, bloei zet goed door en zie ut per dag groeien..leuk alst zo doorgaat met nog 6weken voor de boeg..maar goed kan ook nog veel fout gaan in 6 weken lol..laten we maar hopen van nie

    GreetZ
    sigpic

    Comment


      #77
      Re: HomeBox XXL - Jack 47 - Dimlux EVSA

      Lekker man ze gaan heerlijk, jammer van de paar achterblijvers, wellicht dat je nog iemand anders daar blij mee kan maken ipv weg te gooien
      Ik zie sativa kenmerken in het blad terug komen (voor een leek) lol weet niet of het goed heb gezien.

      De witte haren schieten er wel mooi uit dus dat zal wel iets moois gaan opleveren ^^

      Succes verder man!!
      Eens een paffer, altijd een paffer........

      Comment


        #78
        Re: HomeBox XXL - Jack 47 - Dimlux EVSA

        YupZ Paff dat heb je goed gzien..zit voor 75% sativa en 25% indica in de jack 47, je ziet bij de 2BKs die ertussen staan weer duidelijke indica kenmerken.. wat ik ook wel leuk vind om te zien persoonlijk is de genetica verschillen tussen de planten aangezien ze van 8 verschillende moeders komen...de 1 vertoont weer meer Sativa kenmerken dan de ander etc.. Blijft een leuke spielerij!!
        Khoop idd ook op een mooi eindreslutaat maar goed we zijn er nog nie... heb op 1 plant heeel licht een roestplek zitten en denk dat ik qau voeding mss iets te rap ben ggaan..maar zolang het hierbij blijft ist goe en doe ik wat voorzichtiger..

        mss vanaaf nog ff kleine update anders morgen..ligt eraan of ze vocht nodig hebben

        LaatZ!
        sigpic

        Comment


          #79
          Re: HomeBox XXL - Jack 47 - Dimlux EVSA

          Bij deze een kleine Update! Dag 23 bloeifase!

          Jah i know vorige was 2dgn geleden maar ik blijf de watergeef beurten ook als update beurten aanhouden...
          Niet veel veranderd aan het voedingschema : EC 1,6 PH 6,3 TopBoost, P-Boost, Regulator,Zyme+

          Kzie met de dag dat er meer bloem word aangemaakt en de plant zelfs nog iets groeit..met name aan de achterblijvers goed te zien lol....al met al gaat lekker!
          Bij deze wat pics! Sommige zijn niet heel scherp..volgende beter mn best op doen

          GreetZ
          Attached Files
          sigpic

          Comment


            #80
            Re: HomeBox XXL - Jack 47 - Dimlux EVSA

            die gaan nog steeds lekker jammer van de achterblijvers,maar je maakt niet voor niet een moeder selectienog steeds prachtige kleur daar.

            Comment


              #81
              Re: HomeBox XXL - Jack 47 - Dimlux EVSA

              Al eens gechecked achter ballen? Kzou het vanaf nu toch goed int oog houden. De eerste zullen net onder de toppen komen (hopelijk niet).
              Mijn jacks staan nu 65 dagen op 12/12 en ze maken nog vollop pistels aan. Nog geen 10% is bruin. Dus ik gok dat ze toch 11 weken nodig zullen hebben. Ik ben wel vertrokken vanuit zaad.

              Comment


                #82
                Re: HomeBox XXL - Jack 47 - Dimlux EVSA

                Hooo Wacht Stop, gechecked achter de ballen...vertel nader aub, dit gedeelte heb ik nog niet gdaan en ben ik dus bOOn in. Heb nmlk wel ut idee bij een paar dat ze niet zijn wat ze moeten zijn..maar das dan puur gvoel. Dus als je me dit kan uitleggen graag!

                GreetZ
                NF
                sigpic

                Comment


                  #83
                  Re: HomeBox XXL - Jack 47 - Dimlux EVSA

                  Wel, aangezien je gestekt hebt van feminised zaad zou ik goed int oog houden of er geen stuifmeelballen tussen komen. Mannelijke bloemen die de vrouwelijke kunnen bevruchten. Die vormen zich dan meestal onderaan de top, tussen de bladsteel en oksel. Als ze open gaan zie je duidelijk de stuifmeeldraden, maar dan is het kwaad natuurlijk al geschied, zoals bij mij.
                  Ik merkte niks tot ik in week 5 ineens zaadvorming zag.

                  Comment


                    #84
                    Re: HomeBox XXL - Jack 47 - Dimlux EVSA

                    Kheb wel gechecked maar niet alles met me gekke bek...maar kzie balletjes zitten waar een normale bloeihaar uitkomt...en daarachter kan dan weer een balletje zitten of is dat HET balletje alleen issie dan vrouwelijk ? Want hoe zie je het verschil tussen een stuifmeeldraad en een bloeihaar ?

                    Thanx voor de hulp BeaMan!!

                    GreetZ
                    sigpic

                    Comment


                      #85
                      Re: HomeBox XXL - Jack 47 - Dimlux EVSA

                      http://nl.wikipedia.org/wiki/Hennep

                      Daar zie je goed het verschil. Als er een punt aan komt zit je goed. Stuifmeelballen zijn meer afgerond. Je zal het verschil wel duidelijk merken. Het wordt pas echt leuk als die banaantjes in je top voorkomen. Die zie je amper zitten. Er is ook goed een verschil te zien in kleur. Pistels zijn wit, stuifmeeldraden geel.

                      Comment


                        #86
                        Re: HomeBox XXL - Jack 47 - Dimlux EVSA

                        Aight, kheb wat pics genomen ook drnet dus mss vertelt dat je meer...volgens mij zit het wel okee alleen bij die Bubba Kush ben ik nie zeker en bij een Jackie ook nie...van beide pics gnomen ook....oja ik wil helemaal geen banaantjes in mn wiet hebbe

                        Dames hebben net ook weer te eten ghad zitten op dag 26 van de bloeifase ..alles idem aan de vorige watergifte, alleen dit keer hebben ze iets meer water gekregen 70L ongeveer. Durfde de Ec nog niet naar de 1,7 te zetten aangezien de plant donkergroen is en aan de puntjes te zien is dat nu de max ff..

                        Bij deze wat pics! Thanx!

                        GreetZ

                        PS. @ Beo, Als ik de wikipedia site bekijk en die trossen bananen zie hangen dan maak ik me nie druk meer denk...want da heb ik nog nie gzien lol ... Hoe herken je een Herma pcies ?
                        Attached Files
                        Last edited by Natures Finest; 19 January 2011, 19:14.
                        sigpic

                        Comment


                          #87
                          Re: HomeBox XXL - Jack 47 - Dimlux EVSA

                          zo das een mooi vol tentje lekker om naar te kijken

                          rustig
                          Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
                          laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

                          Comment


                            #88
                            Re: HomeBox XXL - Jack 47 - Dimlux EVSA

                            Hey Finest,
                            die zijn hard gegaan,man..Zien er mooi uit!!
                            Mooi van kleur ook..
                            Dit wordt een "Toppertje"

                            Groetjes,
                            Feeder

                            Comment


                              #89
                              Re: HomeBox XXL - Jack 47 - Dimlux EVSA

                              Mooie planten!

                              als er bolletjes in de oksels van je plant groeien (die eens geopend de mannelijke bloemen met stuifmeel in bevatten) of als er banaantjes in je toppen groeien heb je te doen met een herma. Als 't enkel een paar bolletjes zijn kan je die tijdig verwijderen en dan bloeit je plant vrouwelijk verder zonder bevruchting te veroorzaken (wel elke dag goed checken dan). Als ze echter in echte herma's omturnen met overal bananen zal je die plant moeten verwijderen (en niet schudden). Als je bananen wil verwijderen moet je je vingers nat maken zodat stuifmeel er aan blijft kleven.

                              Maar zo ver ben je nog niet en hopelijk heb je die info ook niet nodig (je planten zien er uit alsof ze weinig stress te verwerken hebben en dat is 't belangrijkste om herma's te voorkomen).

                              Grtjs,
                              The more I see, the less I know, the more I like to let it go

                              Comment


                                #90
                                Re: HomeBox XXL - Jack 47 - Dimlux EVSA

                                @ Gonzo, Thanx!
                                @ Feeder, Jah man zijn ook best rap ggaan..opzich wel tevree mee maar goed je weet hoe ik ben, kan altijd beter haha! Spreek je snel! Me hond zat btw van de week aan een Bubba Kush blad te likken...hijs nu nie meer weg te slaan als ik richting me tent ga... hond lijkt op zn baas..of wast nou andersom gehehe

                                @ Pedro, Thanx voor de info ook kerel!! ik blijf het in de gaten houden idd en ik doe erg mn best om ze niet te laten stressen en lukt tot nu toe redelijk..

                                Merk wel dat ze goed beginnen te stinken nu..tent kan dus ook nie ff meer zo ver worden open gezet en moet mss wel aan 2e filter gaan denken...maar jah dat merken we vanzelf wel weer!

                                Keej PeepZ thanx allen weer!

                                Peace!
                                sigpic

                                Comment

                                Bezig...
                                X