Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

HomeBox XXL - Jack 47 - Dimlux EVSA

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Re: HomeBox XXL - Jack 47 - Dimlux EVSA

    Dag 30 alweer van de bloeifase!

    Dames beginnen steeds meer te drinken en hebben vandaag weer 75L voedings water gekregen. Ik heb een risico genomen (vin ik zelf dan) door de voeding naar EC 1,8 te schroeven, plant is al donkergroen maar goed heb 10Dgn op 1,6 gezeten word toch echt tijd keer omhoog te gaan! Uiteraard nog wat toevoegingen erbij gedaan dat waren deze keer PH 6,3 Regulator, P-Boost, K-Boost, TopBoost, CaMg-Boost en Zyme+
    Voor de rest ben ik goed tevreden, heb voor mezelf al bepaald welke mamma een blijverd word en welke niet...volgende ronde dus 1 genetica!
    Bij deze wat pics!

    Peace!
    Attached Files
    sigpic

    Comment


      #92
      Re: HomeBox XXL - Jack 47 - Dimlux EVSA

      die zijn lekker aan het dichtbouwen.wel opletten met vestmesten he

      Comment


        #93
        Re: HomeBox XXL - Jack 47 - Dimlux EVSA

        Hey,

        ziet er goed uit . Ik blijf je volgen want heb ook een paar Jack 47's geadopteerd van een vriend en ben heel benieuwd hoe het bij jou zal verlopen (en wil natuurlijk) graag bijleren

        Grtjs,

        PS: Jij gaat dus de volgende keer stekken pakken van een moeder die een stek was uit vervrouwelijkt zaad van een soort die vrij vaak herma uitdraait. Jij durft, maar zal zeker duimen dat 't je lukt.
        The more I see, the less I know, the more I like to let it go

        Comment


          #94
          Re: HomeBox XXL - Jack 47 - Dimlux EVSA

          @ Tumble Trimmert, Ik pas zeker op met vetmesten vandaar dat ik al zei heb een risico gnomen...maar goed kzit er bovenop!

          @ Pedro, kicke dat je ook een aantal Jackies hebt...en wat betreft het stekken ervan... De stekken die nu bloeien zijn van een zaailing mamma gekomen en deze mamma`s hebben niet alle perfecte omstandigheden gehad met name de kou was een issue. Ondanks dat zijn de gesneden stekken ervan netjes en goed..morgen ga ik alle moeders weggooien en hou 1 mamma over waarvan het nieuwe moeder bestand word opgezet. In mijn optiek is het zo dat als de stek goed afbloeit ik deze stek dus ook kan gebruiken om het soort in bestand te houden en ik me nie gek druk hoef te maken om de herma`s
          Als het nu geen herma is/word waarom volgende ronde dan wel....dus ik maak me nie druk erom. En ik zei wel volgende ronde 1 genetica...maar volgende ronde heb ik sowieso weer 2 soorten om uit te selecteren voor de beste mamma dus zal weer met veel verschillen gaan zitten maar jah tis ook maar een test tentje

          Thanx weer gasten!

          Peace!
          sigpic

          Comment


            #95
            Re: HomeBox XXL - Jack 47 - Dimlux EVSA

            Yo NF,

            Die zien er lekker uit zullen zeker wel dikke toppen vanaf komen.

            Grtz..
            Eens een paffer, altijd een paffer........

            Comment


              #96
              Re: HomeBox XXL - Jack 47 - Dimlux EVSA

              Jaja PeepZ ben ik weer met een update, dag 33 van de bloei!!

              Afgelopen keer is de voeding omhoog gegaan naar EC 1,8 en nam daar en risico mee..planten hebben het gelukkig kunnen hebben! Ze staan er wel heel donkergroen bij en 1 plant (mn topper toevallig) heeft lichte roestplekken op 2 a 3 bladeren zitten..dus kheb opt randje gezeten! Vandaar dat de voedingsbeurt van vandaag er een EC van 1,7 is meegegeven. Voor de de rest alles gelijk aan vorige waterbeurt dus de P-Boost, K-Boost,TopBoost,Regulator en Zyme+

              Ben nog steeds tevreden over het verloop, ondanks dat een aantal planten erg k#t zijn! Check de pics en oordeel zelf!

              Thats all folks!

              Peace!
              Attached Files
              sigpic

              Comment


                #97
                Re: HomeBox XXL - Jack 47 - Dimlux EVSA

                Kan niet meer zeggen dan dat ze er prachtig bij staan. Keep up the good work, 'k blijf in elk geval volgen.

                Grtjs,
                The more I see, the less I know, the more I like to let it go

                Comment


                  #98
                  Re: HomeBox XXL - Jack 47 - Dimlux EVSA

                  die zijn lekker aan het spekken

                  Comment


                    #99
                    Re: HomeBox XXL - Jack 47 - Dimlux EVSA

                    High High

                    Dag 38 van de bloei alweer! Gaat allemaal nog steeds naar tevredenheid, 2 dames hebben lichte roestvlekken vanwege het opvoeren van de EC 1na laatste keer. Vandaar dat de EC op de 1,7 is blijven staan. Wederom weer als extra toevoeging de P-Boost (deze voor de laatste keer), K-Boost, Top-Boost, Regulator en Zyme+

                    De 2 Bubba Kush dames heb ik verwijderd omdat die naar mijn idee Herma waren...kleine topjes die rooie haartjes kregen ...dus eruit dan maar!

                    Bij deze de pics!

                    GreetZ
                    Attached Files
                    sigpic

                    Comment


                      Re: HomeBox XXL - Jack 47 - Dimlux EVSA

                      Je toppen beginnen mooi aan te dikken! Gebruik je nog een topbooster? Grtz pw
                      Is het glas halfleeg of halfvol?

                      Comment


                        Re: HomeBox XXL - Jack 47 - Dimlux EVSA

                        @ Peter, ik gebruik o.a. een Top-Boost jah..eigenlijk de gehele supplementen lijn van Aptus.

                        GreetZ
                        sigpic

                        Comment


                          Re: HomeBox XXL - Jack 47 - Dimlux EVSA

                          ze zijn goe aan het op zwelen hoop dat ze nog veel dikker en witter worden
                          Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
                          laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

                          Comment


                            Re: HomeBox XXL - Jack 47 - Dimlux EVSA

                            Zien er echt nice uit man! Sommige zitten al echt helemaal vol man en gaan nog dikker worden.
                            echt smakelijk om te zien.

                            Eens een paffer, altijd een paffer........

                            Comment


                              Comment


                                Re: HomeBox XXL - Jack 47 - Dimlux EVSA

                                Ik zet er vant weekend wsl de schaar in, na 12 weken 12/12. 2 weken en half langer dan voorzien. Trichomen beginnen ondertussen amber te kleuren. Al bij al zijn het goede opbrengers, ze dikken vooral in week 6-7 en 8 aan.
                                Als ik u was had ik die herma's gewoon bijgehouden. Ik ben blij dat ik mijn gehouden heb.

                                Comment

                                Bezig...
                                X