Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

HomeBox XXL - Jack 47 - Dimlux EVSA

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: HomeBox XXL - Jack 47 - Dimlux EVSA

@ Gonzo, Zijn lekker bezig en ik hoop idd dat ze nog een stuk dikker gaan worden!

@ Paffy, Ik ben ook blij met het verloop en zeer benieuwd wat het eindresultaat word.

@ Lange, Nou laat ik zo zeggen de plant had zeer kleine topjes en kreeg een rare verkleuring..dus tja ik zeg wel Herma maar mss is ut gewoon een debieltje dat kan ook haha Kzal ff pic ervan plaatsen
    Nice dat je ook aan de Aptus zit..wel schema gebruik je Gevorderden of Expert ?

@ Beowulf, nou ik mag hopen dat ze bij mij gewoon in 9weken gaan afbloeien..12weken planten heb ik nix mee! 9 weken is lang zat haha! En tja wat heb ik aan die herma`s of wat het ook zijn..ik doe er nix mee dus dan de asbak in. Heb j btw pics of verslag van je rit ?? ben erg benieuwd naar je resultaat!

Peace!
    Attached Files
    Last edited by Natures Finest; 1 February 2011, 22:17.
    sigpic

Comment

Ja die heeft precies stuifmeel opgenomen. Maar dat kan evengoed van een andere plant afkomstig zijn. Dat wordt dus zoeken naar ballen.

Comment

Dus je advies is naar ballen gaan zoeken in me tent ? De rest heeft wel normale toppen er in zitten 1 groter dan de ander maar wel nette bloem. Alsnog zoeken ?? Hoe zie je btw dat ie stuifmeel heeft opgenomen ??

Kheb dit echt nog nooit meegemaakt...aangezien ik nog nooit met zaad had gewerkt haha!

GreetZ
        sigpic

Comment

Mijn plant welke geknakt is is ook een herma, had 2 of 3 balletjes tussen de toppen gezien en de toppen zijn ook anders opgebouwd vind ik, maar goed ben wel blij dat ik 't niet heb weggedaan want deze geeft mij nu wel wat toppen met de meeste thc in me tentje

ik denk zelf dat de topaanmaak zal stoppen en de toppen klein zullen blijven not shure want ik heb het ook niet op tijd gezien

Grtz..
          Eens een paffer, altijd een paffer........

Comment

Als een pistel snel bruin kleurt dan heeft die stuifmeel opgenomen en is die dus bevrucht. De topaanmaak stopt en de plant gaat zen energie in het zaad steken. Dat ga je duidelijk merken en das ook wat je ziet op die foto. Maar dat stuifmeel moet niet noodzakelijk van diezelfde plant komen. Een klein beetje luchtcirculatie en die pollen hebben vrij spel.
            Als je gewoon die paar balletjes afsnijdt kan je gerust die plant laten staan.

En ik heb spijtig genoeg geen verslag of foto's. Had ek de tijd niet voor en ik werk nog met een analoge spiegelreflex. Had dan ook niet veel zin om foto's te laten ontwikkelen...
            Bij mij waren de trichomes na 9 weken nog helder. Op de site van Alien staat dat ze 9 weken en half moeten. In de praktijk is dat toch altijd een stuk langer.

Comment

High High,

@ Beo, Thanx for the info man! Volgens mij is de kust veilig in me tentje dus de tijd zal ut leren..jammer dat je geen pics hebt, is de schaar er al in gegaan??

Dag 44 bloei:
              De aroma komt je tegemoet zodra je ut tentje open doet! Heerlijke geur fris en fruitig!
              Dames gaan lekker en de toppen beginnen leuke vormen aan te nemen en gaan hopelijk flink uitzetten de komende 2,5 week.. (YupZ Beo kga er gwoon vanuit dat ik 9weken bloei heb ) Toppen voelen compact aan en gaat dus ook de goede kant op! Al met al nothing to complain!
              Bij deze wat picca`s

Peace!
              Attached Files
              sigpic

Comment

Die Schatjes zullen idd wel een dikke vrom krijgen ghehehe ziet er nice uit.
                Heb je ze een beetje overvoed ofzo??

Grtz..
                Eens een paffer, altijd een paffer........

Comment

@ Paffy, heb idd een keer de voeding iets te rap omhoog gegooit waardoor ik roest vlekken kreeg..zijn niet meer weg gegaan en word niet echt erger..ze krijgen nog steeds 1,8 de dames...dus niet gek hoog ..maar aan de plant te zien wel de max.

GreetZ
                  sigpic

Comment

je ziet gewoon aan de foto,s dat ze al plakkerig zijndie gaan lekker vet worden.dat word een hoop knipwerk

Comment

YupZ TT ze zijn idd al goed plakkerig..en ik mag ook hopen op een flinke knipbeurt en dan wel van de hoeveelheid en dan niet van de kleine topjes waar je zolang over doet haha
                      sigpic

Comment

foto 2 word een echte puistenkop,zo zie ik ze persoonlijk t liefst
                        grtz

Comment

@ Markster, de meeste zijn idd van die wrattenkoppen....

Dag 46 Bloei:
                          Vandaag hebben de dames een waterbeurt gekregen..weer 65L. Bak is aangemaakt met een EC van 1,7 en als toevoeging Top-Boost, K-Boost, Regulator, Zyme+
                          Zit alleen nu te wachten dat de toppen ff gaan aandikken..moeten ze wel mee gaan opschieten btw...

Picca`s volgen ergens deze week...

GreetZ
                          sigpic

Comment

Zien er goed uit..
                            ga je ook nog BloomBastic toevoegen,om die puisten nog meer te voeren?Die mis ik nl in je voedingslijstje..
                            Blijf ik toch een wondermiddel vinden..die 20 a 30% meer opbrengst is geen fabeltje

Grt,.
                            en seeYa

Comment

@ Feeder, NopeZ geen BBastic tis een Aptus try out qau sups dus dat laat ik ook zo...moet zeggen dat de compactheid erg goed is!

Dag 49 Bloei
                              Bij deze zoals eerder gezegd nog ff wat update pics. Kmoet zeggen dat het uitzetten van de toppen me tot nu beetje tegenvallen, had verw8 dat ze nog wel ff gingen uitdijen maar tot op heden nog nie echt..zijn wel zeer compact dus daar maak ik me nie druk over. Kwaliteit zal ook wel oke zijn maar het niet uitdijen van die toppen baart me zorgen!

Maar goed bij deze de picca`s!

GreetZ
                              Attached Files
                              sigpic

Comment

mooie vrouwtjes
                                vooral de close ups zien er erg lekker uit,dat word n kanonnetje
                                grtz

Comment

Bezig...
                                X