hallo en welkom op mijn topic allemaal
ik ben weer een ronde begonnen en het leek me weer eens leuk om het weer te delen hier op JD!
Deze keer zijn we voor 3 verschillende soorten gegaan:
3x Gelato OG van Seedsman
2x Bubba Kush van Seedsman
1x GG#4 van Olddutchgenetics
alle zaden via sponsoring,
(Ik word gesponsord door oldutchgenetics, seedsman en inseedius)
Wat extra info over de strains:
ik ben weer een ronde begonnen en het leek me weer eens leuk om het weer te delen hier op JD!
Deze keer zijn we voor 3 verschillende soorten gegaan:
3x Gelato OG van Seedsman
2x Bubba Kush van Seedsman
1x GG#4 van Olddutchgenetics
alle zaden via sponsoring,
(Ik word gesponsord door oldutchgenetics, seedsman en inseedius)
Wat extra info over de strains:
A32D0548-FF01-4367-94E2-1E93E035B0E3.jpeg
Helaas heb ik van de GG#4 niet zon mooi overzichtje, deze komt van olddutchgenetics en heeft een bloeitijd van 8 tot 9 weken.
Dan nu over naar de setup.
groei:
een kleine ruimte onder de bar vrijgemaakt en hier 2 ledstrips (80 watt totaal) van het werk aan bevestigd, hier kunne ze mooi onder groeien.
mochten ze dalijk wat meer nodig hebben kan ik er een dimbare 250watt neerhangen van het werk ook (is ook een qb maar dan met andere diodes als mijn eigen kweeklamp, voor meer info stel me gerust vragen!)
staan in 2,5 liter potten met lichtmix
Voor in de bloei:
1m2 tent (100x100)
480watt samsung lm301b 3000k QB met 660nm toevoeging.
550m3 softbox
davin dv12 tijdschakelaar
climate traploze fan controller
secret jardin monkey fan oscillating 20watt
18 liter potten
batmix aangelengd met 15% perliet voor wat extra afwatering en luchtigheid.
volledige plagron alga lijn inc green sensation.
deze ronde toch weer zonder autopots, ben achteraf gezien niet zon fan van constant 6 bakken met water in een tent.
dat is het verder wel zon beetje
ze zijn nu net een 5 tal dagen boven de grond.
en zullen als ze klaar zijn voor de bloei de tent ingaan!
scheelt me een hoop gedoe aangezien de tent dan maar een ruime 2 maanden hoeft te staan ipv 4
scheelt weer ietjes plek in mijn kleine huisje
hier een foto van hoe ze er nu bij staan
3A9DB62B-14E4-48C4-84A1-CEAFF75CAB0E.jpeg
achterste 3 zijn Gelato OG
midden vooraan GG#4 (3 dagen later gezaaid)
linksvoor en rechtsvoor Bubba Kush
20200802_165337.jpg20200802_170316.jpgBuiten staan ook nog 2x super silver haze.
wou er geen apart buiten topic voor maken dus zal hier afentoe een fototje meeposten.
Ik heb ze laatst nog getopt, ze zijn al van mooi formaat dus ben benieuwd wat ze dalijk nog gaan stretchen in de bloei.
Ik weet dat als ik niet verduisterd heb ik ze wss nie ga kunnen afbloeien buiten, maarja we gaan het zien.
balkon is helemaal overdekt, en heb de mogelijkheid er een grote fan op te zetten dus fingers crossed!
Helaas heb ik van de GG#4 niet zon mooi overzichtje, deze komt van olddutchgenetics en heeft een bloeitijd van 8 tot 9 weken.
Dan nu over naar de setup.
groei:
een kleine ruimte onder de bar vrijgemaakt en hier 2 ledstrips (80 watt totaal) van het werk aan bevestigd, hier kunne ze mooi onder groeien.
mochten ze dalijk wat meer nodig hebben kan ik er een dimbare 250watt neerhangen van het werk ook (is ook een qb maar dan met andere diodes als mijn eigen kweeklamp, voor meer info stel me gerust vragen!)
staan in 2,5 liter potten met lichtmix
Voor in de bloei:
1m2 tent (100x100)
480watt samsung lm301b 3000k QB met 660nm toevoeging.
550m3 softbox
davin dv12 tijdschakelaar
climate traploze fan controller
secret jardin monkey fan oscillating 20watt
18 liter potten
batmix aangelengd met 15% perliet voor wat extra afwatering en luchtigheid.
volledige plagron alga lijn inc green sensation.
deze ronde toch weer zonder autopots, ben achteraf gezien niet zon fan van constant 6 bakken met water in een tent.
dat is het verder wel zon beetje
ze zijn nu net een 5 tal dagen boven de grond.
en zullen als ze klaar zijn voor de bloei de tent ingaan!
scheelt me een hoop gedoe aangezien de tent dan maar een ruime 2 maanden hoeft te staan ipv 4
scheelt weer ietjes plek in mijn kleine huisje
hier een foto van hoe ze er nu bij staan
3A9DB62B-14E4-48C4-84A1-CEAFF75CAB0E.jpeg
achterste 3 zijn Gelato OG
midden vooraan GG#4 (3 dagen later gezaaid)
linksvoor en rechtsvoor Bubba Kush
20200802_165337.jpg20200802_170316.jpgBuiten staan ook nog 2x super silver haze.
wou er geen apart buiten topic voor maken dus zal hier afentoe een fototje meeposten.
Ik heb ze laatst nog getopt, ze zijn al van mooi formaat dus ben benieuwd wat ze dalijk nog gaan stretchen in de bloei.
Ik weet dat als ik niet verduisterd heb ik ze wss nie ga kunnen afbloeien buiten, maarja we gaan het zien.
balkon is helemaal overdekt, en heb de mogelijkheid er een grote fan op te zetten dus fingers crossed!
Comment