Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Homebox S 400W 2x bubblicious/2x snow white

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Homebox S 400W 2x bubblicious/2x snow white

Volgens mij is je LV erg laag in je hokkie, de zijkanten van je bladeren zijn nmlk omhoog gekrult...teken dat de huidmondjes zich sluiten van het blad.....meet je de LV ??
    Je kan ook je lamp mss ietsjes hoger gooien nog ff, althans zou ik doen

GreetZ
    sigpic

Comment

Alvast bedankt voor de raad.

LV durft wel eens terug te droppen naar 35% de laatste dagen als ik van het werk thuiskom (ik weet het is dus inderdaad veel te laag) 2 dagen geleden bleef die netjes op 60%, ik denk omdat er nu weinig lucht langs het waterbakje gaat nu de planten hier veel van opvangen. Er hangen 2 handoeken in die ik 2x per dag moet nat maken ik zal er een 3de bij hangen. Een luchtvochtiger kan ik nietmeer kwijt in mijn tentje het zit propvol. Wel goed om te weten dat het krullen niet enkel door hitte is. Lamp nog hoger ... zal ik doen maar ga dan toch niet te lang meer wachten om ze in bloei te zetten. Enkel de bubblicious heeft er overigens last van.

Denk je dat een clip-on fan die tussen de lamp blaast ook kan helpen? Momenteel staat er eentje op de grond die in de hoek blaast. Zouw liever de lamp niet nog hoger boven de planten hangen. De lamp staat er nu 50cm boven.
      Last edited by jg2480; 12 January 2011, 11:49.

Comment

clip-on fan onder je lamp hangen, zal de temp iets laten droppen. mijn ervaring is dat dit niks met de LV doet.....
        hoeveel fan's heb je? 2 is optimaal in jouw setup, eentje onder de lamp, de ander door het gewas..

succes, peace!
        sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Smoke_mR. View Post
          clip-on fan onder je lamp hangen, zal de temp iets laten droppen. mijn ervaring is dat dit niks met de LV doet.....
          hoeveel fan's heb je? 2 is optimaal in jouw setup, eentje onder de lamp, de ander door het gewas..

succes, peace!
          Ik heb er maar eentje. Ik moet dus asap een 2de fan hebben. Is een pc fan goed genoeg om tussen de lamp te blazen of is dit niet sterk genoeg? Of weet je toevallig ergens waar je zo'n ding kan halen zonder dat ik er anderhalf uur voor moet rijden?

Comment

Zelfde probleem als met de vierkante potten. Ik ken echt geen enkele winkel waar ze clip-ons verkopen. Het is al moeilijk genoeg om in de winter een kleine ventilator te vinden.

Comment

Heey,

Ik zou me er niet te gek druk om maken en idd op 12 gaan zetten, wel vreemd dat je bub er ut meest last van heeft..indica soorten zijn over het algemeen vrij sterk en kunnen vaak veel hebben...

@ Smoke_Mr een waaier verplaats lucht en doet verders niets met je temperatuur....
              @ Beowulf waaiers en clip ons zijn net zoals vierkante potten makkelijk en goed verkrijgbaar winter of geen winter haha mss naar de betere growshop gaan

GreetZ
              sigpic

Comment

Ja het was weer zo ver alleen nu stond de lv op 30% en de handdoeken kurkdroog. Heb dus wat veranderd. 2 pc fans aan elkaar gezet. En onder de lamp gehangen zodat het naar beneden blaast. Stekker opgehangen zit wel een zekering in maar safety first i guess. Had dan weer net wat plaats over en heb ik een luchtbevochtiger aangeschaft. De Lv is al aardig omhoog gegaan. En het belangrijkste de blaadjes krullen al minder.

Pff foto's worden slechter en slechter. Kan al net zo goed geen maken. Sorry voor de slechte kwaliteit!

Snapshot029.jpgSnapshot028.jpgSnapshot027.jpgSnapshot025.jpg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Natures Finest View Post
                  Heey,

Ik zou me er niet te gek druk om maken en idd op 12 gaan zetten, wel vreemd dat je bub er ut meest last van heeft..indica soorten zijn over het algemeen vrij sterk en kunnen vaak veel hebben...

@ Smoke_Mr een waaier verplaats lucht en doet verders niets met je temperatuur....
                  @ Beowulf waaiers en clip ons zijn net zoals vierkante potten makkelijk en goed verkrijgbaar winter of geen winter haha mss naar de betere growshop gaan

GreetZ
                  Eigenlijk heeft de snow white van niets last. Behalve dat ik hem wat meer mag voeden want de bubblicious heeft toch veel minder nodig dan doe ik om de dag gedemineraliseerd water voor de bubble.

En ja ok growshop is mooi maar ik wil liefst zo min mogelijk afhankelijk zijn van een growshop.

Comment

Gedemineraliseerd water heb ik nog nooit als vocht voor de plant gebruikt...weet dat mensen het doen maar dan puur omdat ze dan pcies weten welke voedingstoffen ze er zelf ingooien. Ikzelf dus nog nooit gdaan ondanks alle dingen die hebben tegen gezeten en dat zijn er een hoop haha

En idd afhankelijk zijn van de shops is erg nice, maar blijf bij mening dat bij de betere winkels wel de kennis zit en blijf je op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen etc.. en je kan er waaiers halen in de winter haha
                    sigpic

Comment

Dus jij wil zeggen dat winkelss zoals intra tuin beter zijn als grow shops? De kennis voor wietteelt ligt bij de growshops,of ben je een luie belg die niet grg in zn autotje stapt voor een paar km te rijden naar een growshop.. gr buttcrack

Comment

Ik bedoel ook Growshops Bilspleet..en nopeZ ben geen luie Belg meer een luie Hollander ;P En ik kom ook gwoon in een Shop/Groothandel
                        sigpic

Comment

Ze staan vanaf vandaag op 12.

Comment

Update:
                            Attached Files

Comment

Mooie plantjes ....

Smoke

Comment

ik heb nog 25 vierkante 11liter potten te koop in omgeving torhout west vlaanderen geintereseerden reageer onder mijn naam op mn verslag

Comment

Bezig...
                                X