dag 52
dag 10 12-12
tensio's boven de 200 dus vandaag water met voeding. ongeveer 300 tot 400 ml per plant.
fishmix 1ml per liter
calmag 0,5 ml per liter
bio heaven 1 ml per liter
hele dag met de LV lopen kutten maar krijg het niet naar beneden.. ik overweeg nu om de deurtjes open te houden wanneer het kan. dus deur open als de lamp uit is en het donker is of wanneer de lamp aan is en
het licht is. LV loopt met deurtjes dicht op naar 80. als ze even open zijn is het 65
zou ik onder het gaas niet wat meer blad kunnen verwijderen of heeft dat geen invloed op de LV?
het is er vol genoeg
IMG_3943.jpg
en een plaatje van boven het gaas. ik doe mijn best de planten laag te houden, maar het is wel erg vol hierdoor. vraag me af wat dat met de LV doet?
IMG_3946 copy.jpg
even een close up van iets wat ooit een top zou moeten worden. in dit tempo staan ze met de kerst nog vrolijk te stinken met zijn allen
IMG_3942.jpg
ik ga het raam van de garagedeur afplakken zodat de kast niet meer in het zicht staat en dan zoveel als mogelijk de deurtjes open laten voor de LV. zal wat meer ruiken, maar het filter doet ook niks met 80% LV..
de ontvochtiger staat pal naast de kast en met twee slangen blaas ik de lucht die uit de ontvochtiger komt de kast in. maar het helpt allemaal geen ene kloot.
genoeg gemopper voor vandaag. misschien moet ik mijn bong eens vullen met een wietje waar ik vrolijk van word ipv slaperig.
ik heb 4 soorten van 2 gram liggen. hiervan zijn er 3 om te slapen en 1 voor een high i.p.v. stoned gevoel,maar er staat niet op welke wat is dus waarschijlijk lig ik binnenkort klaarwakker in mijn bed te giechelen
Comment