Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5 citral onder 3 x 50w ledbars in verhoogde bonanza

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Goedemiddag!
    dag 123
    dag 83 12-12
    dag 67 bloei
    dag 11 spoelen

niks te melden helaas, alleen ff de administratie bijwerken: 250 ml water en de kast weer dicht. over een paar dagen maar weer eens inzoomen op trichomen, bananen en andere verrassingen.
    mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

Comment

• Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Niks te melden en dan 2 regels typen??
      Huh?

Hehehehe

• Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      anders vraag ik me morgen weer af of ik wel water gegeven heb

👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

Comment

• Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      ik maak het volgende week goed. iedere dag kijken frustreert alleen maar want het gaat tergend langzaam

Ganja always does the trick.

Comment

• Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      haha thnx. ja ik zag bij jou idd flink wat amber op je foto's. de finish is in zicht bij ons beiden.

ik controleerde eerst alleen de toppen die vooraan staan maar ik heb deze week de lamp even omhoog gehaald om de anderen ook te kunnen bekijken en die waren minder ver. ook lagere toppen waren minder ver terwijl ik had gelezen dat het van onder af amber wordt. dus de laatste dagen ff wat minder zin om te controleren

morgen knip ik ook een klein topje want ik heb nog maar voor een dag of 4 voorraad..

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Heb weinig ervaring met dit proces, heb zo het gevoel dat het er ineens gaat zijn , dat amber. Kweet het niet. Wist ik ook niet van onderaf, je zou denken dichter bij de zon is sneller klaar. Ga ik ook eens checken van onderaf...

Goedemiddag!
    dag 124
    dag 84 12-12
    dag 68 bloei
    dag 12 spoelen

er gebeurt zo weinig dat ik ze vanmorgen gewoon vergeten ben. net toch maar even 150 ml water gegeven. tensios tegen de 300.

daarna deze top geknipt:

boven zie ik genoeg amber maar verder nog niet echt. hij ligt in de wedryer. bijgeknipt is hij nat zo'n 12 gram. benieuwd wat daar van over blijft en of ik er wat op kan slapen.
    heb nog voor een paar dagen dus het hoeft nu niet op de kachel. dat verneukte de boel vrij snel. droogde voor ik het doorhad te ver door..

IMG_1380.jpg

Comment

• Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      nou als het 20% is dan is dat bijna 2,5 gram . dat zou toch wel een weekje slaap op moeten leveren. ik ben erg benieuwd. het moet nu ok wel een keer klaar zijn want ik heb nog maar een paar dagen voorraad

• kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      Er blijven ook trichhjes bijkomen, die nooit Amber zullen worden in principe.

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Ik heb eentje omgedaan nu volledig, zaten bladluizen op en had het het er beetje mee gehad, de slechtste van de hoop . Kleinste topjes ook . Denk van volgende week ergens nog een paar te doen... als ik hier en daar wat amber zie ...

Goedemiddag!
    dag 125
    dag 85 12-12
    dag 69 bloei
    dag 13 spoelen

250 ml water gegeven. dat was denk ik de laatste keer want ik ben het zat. leverancier geeft 56 dagen bloei aan en we zijn 2 weken verder.
    Independent, standardized information about Positronics cannabis-strain Citral! Find phenotypes, comments + detailed profiles, flowering-time, THC-Content, images, prices & stores, extended family-tree & lineages, crossings & hybrids, grow-journals, direct-comparisons, medicinal properties, and much more!

gisteren dus de kast wat langer open gehad om een top te knippen en na het bijknippen in de wedryer te hangen. uren later was het nog te ruiken in huis

ik overweeg om de planten in de badkamer te gaan knippen voor ik ze in de wedryer leg te drogen. in die ruimte kan ik luchtafzuiging vrij hard zetten en deze gaat gelijk naar buiten. iemand nog een tip om de geur te maskeren? anders misschien maar s'avonds knippen. is de kans op mensen aan de deur het kleinst..

een paar foto's:
    IMG_1384.jpg
    IMG_1385.jpg
    IMG_1387.jpg IMG_1386.jpg IMG_1396.jpg

dat was hem weer.
    Attached Files

Comment

• Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      haha is die afgekeurd? is zo’n applewatch. leuk speelgoed hoor!

• Eerstekamerlid
      Eerstekamerlid commented
      Editing a comment
      Appels met wietblad.
      Je doet jezelf tekort, vriend.

• Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      O, die regelt je hartslag?
      Voor je dat vergeet?

toch nog even ingezoomd. had liever meer amber gezien maar dinsdagavond gaan ze om. mijn geduld is op
    Screenshot 2020-12-20 at 15.17.42.png
    Screenshot 2020-12-20 at 15.18.17.png
    Screenshot 2020-12-20 at 15.16.56.png

en nu maar hopen dat ik dan niet alleen maar lig te lachen in mijn bed maar ook kan slapen dat was hem weer..

Comment

• Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Dat krijg je nauwelijks van je handschoenen af.

• Bas Haze
      Bas Haze commented
      Editing a comment
      Ze zien er mooi rijp uit

• Voor het eerst
      Voor het eerst commented
      Editing a comment
      Toegegeven een kroontje met wietblad staat mooier.

Comment

ben benieuwd hoeveel je eraf trekt.

Comment

• Alzheimer
        Alzheimer commented
        Editing a comment
        ja dat mixen is wel een goeie. thnx

• mike01
        mike01 commented
        Editing a comment
        Gewoon die mighty op 205 zetten, slaap je sowieso!

• Alzheimer
        Alzheimer commented
        Editing a comment
        ik hoop het zo. ik had de vorige keer een topje op de kachel gedroogd maar de 2e nacht dat ik daar op sliep was ik om 01:00 wakker en kon niet meer in slaap komen. toen de mighty op 210 gehad zelfs bij de laatste pufjes. hopelijk kwam dat vooral omdat ik ze te snel gedroogd had.

Goedemiddag!
      dag 126
      dag 86 12-12
      dag 70 bloei
      dag 14 spoelen

toch even de administratie bijwerken. vandaag geen water meer gegeven. 10 weken echte bloei achter de rug.
      morgenavond zaag ik ze alle 4 om

het eerder geoogste topje begint er al bruikbaar uit te zien. misschien gooi ik die vanavond wel in de mighty.
      dan kan ik me altijd nog bedenken, mocht ik er niet op slapen kunnen.

Comment

• Alzheimer
        Alzheimer commented
        Editing a comment
        dank je man. nou zelf verdiend... ik stond al een paar keer op het punt om alles in de kliko te kiepen want het lukte in het begin voor geen meter. dat er nu een kast vol staat komt dus wel door deze groep hier

• Rickysticky
        Rickysticky commented
        Editing a comment
        En daar is dit forum ook voor! Ik heb ook heel veel hulp net als ieder anders op dit forum! En daar ben ik heel dankbaar voor!

Het is je van harte gegund!

• Voor het eerst
        Voor het eerst commented
        Editing a comment
        Een van de dingen die ik juist zo fijn vind aan het forum is dat men elkaar actief benaderd bij problemen. Een ander ding wat fijn is dat men elkaar soms echt niet moet maar dat er dan wel iemand anders klaar staat om alsnog de gevraagde oplossing te bieden. Zonder dit forum was ik waarschijnlijk nog steeds dagelijks naar de shop aan het rijden of draaide ik een rondje van 10 gram onder een 600W blurple led die feitelijk hooguit 50W levert. Aan de andere kant... zonder dit forum zou ik nog steeds een brave burger zijn

HAK ZE OM!! HAK ZE OM!!

HET IS DINSDAG!!!!
      Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

Mike's 5x special kush #1 (RQS)

Comment

De Bloemen Van Bri

Comment

• QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment
          Ik dacht het, jij zei het

Goedemiddag!
        dag 127
        dag 87 12-12
        dag 71 bloei
        dag 15 spoelen

vanavond ga ik ze omhakken. vannacht prima geslapen op de eerste oogst. dat is een enorme opluchting.

bedankt voor de tip @Italbri en @QnQ
        ik heb me voorgenomen om alles dat ik uit de kast knip direct bij te knippen en in de wedryer te leggen dus dan kan ik stoppen wanneer ik het zat ben. of wanneer ik verkleumd ben, want ivm de geur doe ik dit in de garage.

Comment

• Corleone1933
          Corleone1933 commented
          Editing a comment
          Suc6 met het knippen, kacheltje in de garage en gaan met die bananen.

• Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          Succes!

• Alzheimer
          Alzheimer commented
          Editing a comment
          Wesley pipes ja ik zit juist.heb het een paar keer gecontroleerd en hield het dagelijks bij, juist om de tel niet kwijt te raken en zaken te vergeten.

thnx mannen. ben compleet verkleumd. die kachel was wel handig geweest

even een beginnersvraagje..

is dit allemaal zaad in die top of is dit gewoon een niet zo compacte top?

IMG_4331.JPG

ben toch maar vast begonnen. heb ruim 4 uur staan knippen en heb nu een emmer blad die weg kan en een zak van 150 gram knipafval waar wel wat poedersuiker op zit.
        -kan ik die invriezen en er later olie van maken?

ik heb alle topjes losgeknipt, die had ik beter kunnen laten zitten wellicht, maar goed ze liggen in de wedryer dus het maakt hopelijk niet al te veel uit.

geknipt door een beginner.. maar incl. wat ik eerder geknipt heb ligt er nu 580 gram te drogen. die gram per watt wordt dus niet gehaald ben ik bang

-waarmee ontsmetten jullie de kast ? gezien de banaantjes en het vermoeden van zaad wil ik de kast morgen eerst eens flink schoonmaken

Comment

• Alzheimer
          Alzheimer commented
          Editing a comment
          dankje man. heb er weer goed op geslapen ook al is het nog niet echt droog. effect kan alleen maar beter worden dan lijkt me

• kelderkastje
          kelderkastje commented
          Editing a comment
          En lekkerder.

• Penny123
          Penny123 commented
          Editing a comment
          nou mssgn haal je wel die gram per watt als ik zo bedenk, 1/3 van 580 is 170gr

Nu nog drogen en curren en de fun kan beginnen !!

1 jan. 2021 start misschien of andere plannen ??

👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

Comment

• Alzheimer
          Alzheimer commented
          Editing a comment
          haha ja precies.
          nou nee hoor ik kon niet kiezen en dacht'ik kan een gokje wagen nu ik een flinke berg citral heb liggen drogen'.
          En op WW uit de shop sliep ik ook als een roos. dus we gaan het proberen.

• Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          Dat is een super reden

• kelderkastje
          kelderkastje commented
          Editing a comment
          1e kweekje, 4 AF WW's gezet. 3 verschillende pheno's uiteindelijk, dus 3 verschillende wietjes.

Was best wel OK.

Ach de ronde zit er al op, weet nog goed hoe het begon Heb je toch maar even geflikt, laat het smaken als het straks gedroogd is !
        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

Comment

• Bas Haze
          Bas Haze commented
          Editing a comment
          Iedereen moet doen wat hij of zij wil maar ik heb gewoon niet zo ke goeie ervaringen met dat soort mensen wel leuke tijden gehad

• Rietslang
          Rietslang commented
          Editing a comment
          Had het over mezelf wat de caffeinedrug betreft Remco maar jij was ook gebruiker wist ik en donnatje ook mm lekker met een koekske

• Remco
          Remco commented
          Editing a comment
          met vooral veel suiker en een wolk melk !!

Daar sta ik s'morgens voor op !!
      Bezig...
      X