hey allemaal
ik ben begonnen met 5 bubba kush zaadjes en 1 white widow
1 bubba is niet ontkiemd maar de rest wel
in de eerste dagen groeiden de plantjes goed tot na een week, ze zijn allemaal heel slap geworden en vielen steeds om als ik ze geen ondersteuning gaf wat nog steeds zo is
ik had 1 20 watt lamp erboven hangen en heb er nu een 2e bij gezet
ik weet niet precies waardoor de planten zo slap zijn en denk niet dat ze het heel lang vol zullen houden op deze manier
heeft iemand tips? ik wil graag weten wat ik moet doen om ervoor te zorgen dat ze weer goed gaan groeien
ik heb veel op internet gelezen en ik denk dat het komt doordat de plantjes niet genoeg licht krijgen en daardoor de grond uitschieten op zoek naar licht zonder echt sterk te worden
ik ga zo snel mogelijk een nieuwe lamp halen
ik heb alleen niet het geld over voor een 400 watt lamp ofzo
dit is de 1e keer dat ik kweek dus graag hulp voordat mijn schatjes dood gaan
alvast bedankt en greetz
hier zijn een paar vandaag gemaakte foto's
SPM_A0039.jpgSPM_A0037.jpgSPM_A0038.jpg
ik ben begonnen met 5 bubba kush zaadjes en 1 white widow
1 bubba is niet ontkiemd maar de rest wel
in de eerste dagen groeiden de plantjes goed tot na een week, ze zijn allemaal heel slap geworden en vielen steeds om als ik ze geen ondersteuning gaf wat nog steeds zo is
ik had 1 20 watt lamp erboven hangen en heb er nu een 2e bij gezet
ik weet niet precies waardoor de planten zo slap zijn en denk niet dat ze het heel lang vol zullen houden op deze manier
heeft iemand tips? ik wil graag weten wat ik moet doen om ervoor te zorgen dat ze weer goed gaan groeien
ik heb veel op internet gelezen en ik denk dat het komt doordat de plantjes niet genoeg licht krijgen en daardoor de grond uitschieten op zoek naar licht zonder echt sterk te worden
ik ga zo snel mogelijk een nieuwe lamp halen
ik heb alleen niet het geld over voor een 400 watt lamp ofzo
dit is de 1e keer dat ik kweek dus graag hulp voordat mijn schatjes dood gaan
alvast bedankt en greetz
hier zijn een paar vandaag gemaakte foto's
SPM_A0039.jpgSPM_A0037.jpgSPM_A0038.jpg
Comment