Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Rookie kweek!
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Rookie kweek!
Ola,
Aangezien ik de update van gisteren ben vergeten plaats ik hem vandaag.
LV is met licht aan 38% met een temperatuur van max 29 graden.
LV licht uit 57% met een temperatuur rond de 19 graden.
Op advies van Vale geef ik de planten tot en met donderdag voeding mee. Daarna alleen nog maar schoon water.
Ik kan niet wachten om de schaar erin te zetten. Afgezien van het feit dat ik al ruim acht jaar gestopt ben met blowen (1 x in de 3 maanden misschien) kan ik niet wachten . Deze gehele kweek heb ik zonder meet gereedschap gewerkt. Deze worden binnen enkele weken aangeschaft zodat ik de volgende kweek de PH waarde en EC waarde in de gaten kan houden. Aangezien mijn regenwater bijna op is kan ik ook bijna niet anders.
Hier de Pics.
Afbeelding 085.jpgAfbeelding 086.jpgAfbeelding 090.jpgAfbeelding 088.jpgAfbeelding 091.jpgAfbeelding 092.jpgAfbeelding 099.jpgAfbeelding 089.jpgAfbeelding 097.jpg
Moeilijk te zien, dit komt doordat ze iets te groot zijn. Het past nog maar net.
Voor de mensen die 25 gr en 50 gr gestemd hebben, ik hoop dat jullie het falieknt mis hebben. Ik heb 10 van deze hoofdbuds dus hoop stiekem op 75 gr. De mensen die 100gr of meer gestemd hebben. I wish
Grtz Quattro
Comment
-
ik denk doordat je foto hebt gemaakt met flits en met je licht aan, lijken je haartjes al grotendeels bruin.
maar ik denk tog echt dat je nog 3 weken moet wachten aangezien je in begin januarie bent begonnen.
maak is wat foto's met je lamp uit.
verder vind ik dat je planten er zeker goed uit zien.
grzz ditech
Comment
-
De laatste loodjes......
Net even naar de planten gekeken net na dat de nacht inging van mijn planten. Wat een heerlijke geur! Ook even wat foto's genomen. De haartjes zijn nu voor 35% bruin. Ik denk dat ik nog 1 tot 2 weken te gaan heb. Vanaf vandaag geef ik ze nog alleen maar water.
LV en temp is ongeveer gelijk als die in mijn vorige berichten.
Hier wat pics.
Grtz Q
Afbeelding 107.jpgAfbeelding 105.jpgAfbeelding 104.jpgAfbeelding 103.jpgAfbeelding 102.jpgAfbeelding 106.jpg
Comment
Comment