Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rookie kweek!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Rookie kweek!

Ola

Na ruim 9 lange zichtbare bloeiweken vond ik het nodig om de eerste plant te ontleden. Aangezien dit mijn eerste kweek is heb ik de eerste plant geoogst met milky trichomes. Over een paar dagen, of langer oogst ik er nog twee. Streven is dan half Amber half milky/cloudy en de laatste twee oogst ik met Amber trichomes. Zou hoop ik erachter te komen wat mij het beste bevalt.

Ik moet zeggen dat de oogst van 1 plant me erg mee valt. 139,6 gram nat. Dit inclusief takken zoals op foto te zien is (en dat zijn er veel, takken). Ik hoop dan ook dat ik een kleine 17 gram droog overhoud. Dit was wel de kleinste van de 5. Met een beetje geluk moet ik de 100 gram halen.

Hier wat pics.

Afbeelding 115.jpgAfbeelding 116.jpgAfbeelding 114.jpgAfbeelding 117.jpg

Alle kleine toppjes ga ik laten drogen, dit samen met het goede knipafval en daar probeer ik wanneer het droog is hash van te maken. Ik blow namelijk niet veel en wanneer ik blow gaat mijn voorkeur uit naar hash of een mix. En de eerste schaarhash zal vanavond in rook opgaan

Wanneer ik nog dingen kan verbeteren laat het me dan aub weten.

Grtz Quattro

Comment

Ola!!!!

Na ruim 6 dagen drogen zijn de toppen droog. Ik had op twee weken drogen gerekend. De kamer temperatuur is wel gemiddeld 23 graden en in mijn drooghok ook. LV is de normale kamer LV.

Opbrengst droog 1 plant: 32.1 gram WW. Ben er blij mee. Ik hoopte namelijk 20 gram dus het is een meevaller. Ik ga dit weekend de andere 4 planten snoeien. Deze zijn zelfs nog voller dus hoop uiteindelijk op 150 gram te eindigen.

Indien ik niet te stoned ben zal ik een foto posten.

Grtz Quattro

Comment

mooie toppen! lekker resultaat zo te zien en 32gram droog ook helemaal niet verkeerd.hoop dat de andere dames je nog meer mogen brengen!

Comment

Hier een paar foto's. Ik kan bijna niet meer wachten om de andere 4 neer te halen. Maar wil tot pasen wachten.

Ik zet ze nu donker weg en laat de pot 2 x 5 minuten per dag luchten. Ik heb voorlopig voldoende om door te komen dus hoop dat dit de smaak ten goede komt.

Grtz Quattro

Afbeelding 119.jpgAfbeelding 121.jpgAfbeelding 120.jpg

Comment

je moet makelijk boven de 100 gram geraken ik heb met mijn eerste kweekje super skunk 186 gram droog gehaal
            en heb nog veel fouten gemaakt en te warm een 600 watt lamp
            ben nu met een 2 de kweekje begonnen 3x ww en 3x critical met een 400 watt lamp nu omdat mijn
            kast maar 1 op 1 op 180 is
            zo hoop nu ook meer gewicht te halen en hoop dat mijn 2 de resultaat
            zo mooi ga eindigen als jouw kweekje

geniet van je buds
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
            KEEP ON GROWING AND SMOKING

Comment

Alles is geoogst en droog. Iets te droog al zeg ik het zelf maar goed. Resultaat, ruim 139 gram. Ik en mijn vrienden worden er goed stoned van dus missie geslaagd.

Op naar de volgende oogst. Ice!

Grtz Quattro

Comment

Bezig...
              X