Na een iets meer dan jaar niet gekweekt te hebben ben ik weer begonnen met een nieuwe kweek.
Voor het eerst ga ik met led beginnen het het is de Quantum board geworden, in totaal 4 stuks die gezamenlijk 480 watt leverendeze zijn ook te dimmen
De voedingslijn is van biotabs dit is gekozen omdat ik het autopot systeem gebruik.
Voor de volgende zaadjes heb ik gekozen:
-Orange Bud (Dutch passion)
-Lemon Ice (Amesterdam Genetics)
-Caramel (huismerk Wietzaadjes.nl)
De technische gegevens:
Kast 120cm breed 80cm diep 244cm hoog ruimte voor planten 200cm hoog
Zaadjes 3x Orange Bud (Dutch passion), 3x Lemon Ice(Amesterdam Genetics) 3x Caramel (huismerk Wietzaadjes.nl)
Verlichting Samsung Quantum Boards 4x 1202watt Totaal 480 watt
Lucht invoer Passief
Afzuiging Softbox 500m/3
Regelaar Climate frequentieregelaar
Filter Rhino pro 600m/3
Ventilator pc fan
Grond verwarming 6 meter kabel waarvan 4 meter verwarmd
Thermostaat voor grondverwarming romberg
Kweek medium Biobizz lightmix
Voeding Bioptabs
Bewateringsysteem autopot 1pot
Potten 15L
Hulpmiddel scrogrek 5cm maasgrote individuele rekken
--------------------------------------------------------------------------------------------
Ontkiemen 20-8
Groei
Bloei
Afgelopen vrijdag begonnen met ontkiemen. Ik doe dit met een koffiefilter die ik open knip daar de zaadjes in en goed bevochtingen dan in een zakje die in de keukenkast komt te hangen.
IMG_0203.jpg
IMG_0205.jpg
Zaterdag zag ik de eerste wortels en vanochtend waren ze allemaal dus tijd om ze in potjes te stoppen
IMG_0206.jpg
Om ze vervolgens naar hok te brengen nu maar wachten dat de dames hun hoofdjes laten zien
Ik gebruik nu 2 QB gedimd op 50%
IMG_0208.jpg IMG_0207.jpg
Voor het eerst ga ik met led beginnen het het is de Quantum board geworden, in totaal 4 stuks die gezamenlijk 480 watt leverendeze zijn ook te dimmen
De voedingslijn is van biotabs dit is gekozen omdat ik het autopot systeem gebruik.
Voor de volgende zaadjes heb ik gekozen:
-Orange Bud (Dutch passion)
-Lemon Ice (Amesterdam Genetics)
-Caramel (huismerk Wietzaadjes.nl)
De technische gegevens:
Kast 120cm breed 80cm diep 244cm hoog ruimte voor planten 200cm hoog
Zaadjes 3x Orange Bud (Dutch passion), 3x Lemon Ice(Amesterdam Genetics) 3x Caramel (huismerk Wietzaadjes.nl)
Verlichting Samsung Quantum Boards 4x 1202watt Totaal 480 watt
Lucht invoer Passief
Afzuiging Softbox 500m/3
Regelaar Climate frequentieregelaar
Filter Rhino pro 600m/3
Ventilator pc fan
Grond verwarming 6 meter kabel waarvan 4 meter verwarmd
Thermostaat voor grondverwarming romberg
Kweek medium Biobizz lightmix
Voeding Bioptabs
Bewateringsysteem autopot 1pot
Potten 15L
Hulpmiddel scrogrek 5cm maasgrote individuele rekken
--------------------------------------------------------------------------------------------
Ontkiemen 20-8
Groei
Bloei
Afgelopen vrijdag begonnen met ontkiemen. Ik doe dit met een koffiefilter die ik open knip daar de zaadjes in en goed bevochtingen dan in een zakje die in de keukenkast komt te hangen.
IMG_0203.jpg
IMG_0205.jpg
Zaterdag zag ik de eerste wortels en vanochtend waren ze allemaal dus tijd om ze in potjes te stoppen
IMG_0206.jpg
Om ze vervolgens naar hok te brengen nu maar wachten dat de dames hun hoofdjes laten zien
Ik gebruik nu 2 QB gedimd op 50%
IMG_0208.jpg IMG_0207.jpg
Comment