Ik kijk en lees ook weer mee
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
3 zoete zusjes en 1 arabier
Collapse
X
-
"Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
"Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
"Ajeto" - Buurman en Buurman
-
Altijd welkom. We zijn weer anders bezig, dat gaat een constante blijven denk ik. Nog minstens 48 voedingslijnen 1000den soortjes, en allerlei potjes en technieken en toebehoren. Wie weet ooit een nieuw kastje of hydroponics ... nog voor jaren dingen om uit te proberen.
-
Het moet tenslotte wel leuk blijven he
-
-
Iedereen is op de afspraak!
20200829_145341.jpg
De Cheese en de Gorilla Girl doen mee.
Vanavond krijgen ze meer licht.
Blije papa hier. Kelderclub is compleet.
- Likes 2
Comment
-
100 watt LED erbij, 2 g-bars aangezet. 126 watt.
Go girls! Geen mankementen vast te stellen. Vingertjes en teentjes geteld en zo.
20200830_092317.jpg
Gorilla Girl
20200830_092344.jpg
Sweet Cheese
20200830_092323.jpg
Gelato
En koning Tut natuurlijk.
20200830_092317.jpg
Allemaal 20.ml water rond het plantje gekregen.
Mooi in een cirkeltje rondom. Nu groeien.
Last edited by kelderkastje; 30 August 2020, 09:42.
Comment
-
Ervan uitgaande dat het vrouwen worden verwacht ik eerlijk gezegd geen enkel mankement.
....
Eerder een vrouwkement. Maar bij jou verwacht ik sowieso geen kementen hoor, integendeel
-
Kuren ja, die hebben de dames wel.
Ingewaterd, een litertje per pot, maar die airpots vragen blijkbaar wat meer vocht ... kweenie precies. Voelde goed
-
Beschuit met muisjes!
De famkes van Waldpiek https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...s-van-waldpiek
Comment
-
Groei, het prille begin.
20200831_084711.jpg Weer wat water langs de rand, met wat Rogis knoflooksaus ... alweer wat vliegend ongeluk gespot.
Maar de dames hebben het wel naar hun zin denk ik. Ze staan er pront bij.
Tot later (zwaaiende smiley is verdwenen ...)
Comment
-
Minstens verdubbeld in grootte, volgende internode is zichtbaar. Ze zijn braaf. Elk nog 200 ml water langs de rand, het stond wat droog.
20200901_073113.jpgNog wat ingelezen in airpotten. Niet evident. Maar dat gaat gaan.
Comment
-
Iedereen nog wat (150ml) water gegeven, vandaag komen de Steinernema Kraussei met de post. 23 euro voor 2 porties. Voor 11,5 euro verlost van die klotevliegjes. Werkt ook tegen buxusmot blijkbaar.
Nu die beestjes hebben vocht nodig net zoals de VRM. Als de post op tijd is veranderd de kast vandaag nog in een slagveldje.
20200902_080955.jpg
En groeien doen ze ook nog, in een weekje of wat zou het echt weer groen moeten zijn in de kast.
Comment
-
Feltia is tegen trips. Sebiet foto van doos post was rap vandaag.
Nee daar valt geen aarde uit. Als je te snel giet durft er weleens wat te druppen. Dus rustigaan watergeven.
-
Kraussei en Feltia kunnen blijkbaar allebei de VRMlarven te lijf gaan. Weer bijgeleerd. Rupsen en snuitkevers maken ook geen kans.
-
-
Yeah, de troepen zijn gearriveerd, meteen ingezet ook. Ten aanval.
20200902_092256.jpg
En dan krijg je 2 zakjes. Nog houdbaar tot eind oktober, maat neemt het andere zakje. Buiten wordt geadviseerd om na twee weken nog eens te behandelen. Maar dat gaat niet nodig zijn lijkt me. Zakje is voor 15 meter, ik heb amper 0,35 vierkante meter. De helft is dan ook nog in de woonkamer verdeeld aan de kamerplanten. Blijft overkill, maar teveel geven kan ook geen kwaad.
20200902_092315.jpg Oplossen in water, even wachten, roeren, gieten en klaar.
Extra kleefstrip ter controle opgehangen, blauwe, de gele waren op.
- Likes 1
Comment
-
En ze blijven gaan.
20200903_082952.jpg
40 ml water elk. De eerste 8 liter is er bijna door. Morgen een nieuwe emmer klaarmaken.
20200903_082637.jpg Linksachter staat King Tut, kloksgewijs volgt de Cheese, het apenjong de Gorilla Girl en de Gelato.
Nog twee VRM gespot. Dat zou in 2 weken gedaan moeten zijn.
Comment
-
Het weer is weer terug helemaal onder controle.
20200904_100903.jpg
Geen tropische toestanden meer.
De hopelijk bijna laatste VRM op de plakstrook, geel vinden ze bij mij het 'fijnste'.
20200904_100841.jpg
Nog even afwachten, er plakken er nu 4.
Ook de clipfan zal er wel een paar hebben teneergeslagen.
De dames, die groeien braaf.
20200904_100819.jpg 60ml vocht per plant vandaag.
Nieuwe emmer met bacterial, Silic boost en wat PH-.
EC zoals gewoonlijk uit mijn kraan van 0,8 en de PH naar 6,2 gebracht. Morgen nog eens checken.
Nog 2 Internodes voordat we langzaam weer gaan bijvoeren.
Fijne vrijdag allen!
Comment
-
Ziet er vast mooi uit allemaal!
Ik volg ook .
Comment
-
Ballthasar ging in stukken naar alle vier de windstreken van het land....
als we dan toch bezig zijn... de 1e aanslag op Willem van Oranje mislukte en hij werd geraakt in z'n wang...
ze hebben toen beurtelings 17dagen lang met een vinger in z'n mond gezeten om te zorgen dat de wang niet tegen het gebit enzo aankwam om infecties te voorkomen...
van de gebroeders De Wit werden edele delen, organen enzo tegen opbod verkocht nadat ze door een menigte in Dordrecht werden gelyncht...
de bloedarend lijk me niet de snelste en/of leukste manier om te gaan....
SKOLL!!!!...
Comment
-
Geschiedenis is erg boeiend, mijn Duitse opa wou enkel Europa bevrijden van die enge joods-bolsjewieken.
Back to nature.
Gisteren een egeltje gezien aan mijn volkstuintje.
20200903_173925.jpg
Terug naar de plantjes.
20200905_094750.jpg Fris en fruitig vanochtend, 200ml water elk.
20200905_094819.jpg
Het groeit weer helemaal dicht ....
Fijne Zaterdag.
Comment
Comment