Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Dat is erg jammer,,maar je leert er ook van, De eerste kweeks ging bij mij ook niet best,
maar je gaat je kweekruimte en manier van kweken perfectioneren,,
Toch heb je met natuurprodukten niet alles in de hand.
We blijven doorgaan ... 20201001_133240.jpg Altijd maar doorgaan.
Elk plantje bijna een halve liter gegeven, potjes stonden droog.
En PostNL heeft mijn zaadjes langsgebracht. Burgermeester Bart moest eens weten.
De volgende ronde is bekend. Arjans Haze 3, Gold Bar Kush en Super Skunk in 9 potjes van 3 liter. Telkens 3 per soort. Nu nog uitvogelen of ik ga verpotten en wanneer dan 'de klok om moet'.
Ik mag een hanspanel lenen ... eens kijken of dat past in mijn droogkastje om daar een voorgroeihokje van te maken. 20201001_133218.jpg
Zoek de zeven verschillen.
Hoe zou een gereguleerd cannabisbeleid er kunnen uitzien? Drie Vlaamse experts bogen zich over deze vraag en wij over het boek dat een antwoord formuleert o ...
Gegarandeerd voorkomen doet dat niet hoor ... wordt vaak geseponeerd. En als ze nog niet in bloei staan claim je dat het CBD was, mag ook niet. Ze gaan ze echt niet afbloeien
Meen zelfs zwijgen totdat ze hun dossier rond hebben. Verslag nalezen en dan verklaring afleggen. Zo zult ge nooit te veel vertellen. Staat hier ergens in een post beschreven
Ruikt naar wiet in de kelder als het deurtje opengaat. 20201003_145305.jpg 20201003_145249.jpg
Klein maar fijn?! Nu nog zwellen.
Go girls! Elk een 400 ml ter motivatie.
Krijgen nu ook de Tled bloeibar ipv groei.
Nieuwe emmer met groeivoeding, PH 6,2 en EC 1,75. Elk een 400 ml. De 'grote" 500. 20201004_100252.jpg
Nog een voordeel van dwerggroei... ik kan overal lekker bij
Werelddierendag.
Straks een uitgebreide boswandeling met ons huissalarmsysteem, 35 kilo pluis vol met scheten. Gaat op de inbreker zitten en vergast hem dan denk ik.
Daar ben ik wel benieuwd naar, die ronde. Ik heb wel eens gedroomd om 9 x 7 liters te doen. Of 8, in de nieuwe tent. Kwa grootte zal het niet veel uitmaken denk ik, daar zet ik ze te snel voor in bloei. Ik heb bijna altijd dat de planten in 11 liter nog flink meer hadden kunnen bewortelen, oftewel ze had net zo goed in een kleinere pot kunnen staan. Eerder voeden en hup
7 liter potten, die ronde die je vaak bij bloemenwinkels ziet. Zijn aan de bovenkant net zo groot als die 3,5 van mij, alleen wat hoger dus. Dan heb je een mooie middenweg eventueel. Ik vindt ze perfect voor jouw plan.
(Daar passen ook de tensios beter in, mocht je die willen gebruiken)
Ik fietste ooit langs de rozenboer toen ik ze buiten met de 100den zag staan. Of de beste man er misschien een paar voor mij te koop had?
"Als je mij ff helpt met deze zakken in de container te gooien mag je er zoveel meenemen als je wilt"
Dus
12 leek mij voldoende
500 a 600.ml elk, was wat later vandaag. Airpots lijken wel een beetje op coco qua water geven eens de plantjes ietwat gegroeid zijn. 20201009_141614.jpg
Last edited by kelderkastje; 9 October 2020, 18:35.
Reden: Vooruitschrijdend inzicht.
Comment