Vandaag de 5de dag op 12/12
Heb nog geen luchtontvochtiger besteld maar moet binnenkort wel.
Vandaag voor het eerst deze ronde de luchtvochtigheid gemeten en die was 78% in de kweekruimte.
In huis boven is het ook vrij hoog met 68%.
Tijdens de groei maak ik me er niet druk om. Straks in de bloei wil ik het wel wat lager hebben
In het voorjaar tijdens mijn eerste ronde heb ik het nog wel veel hoger gehad..... echt richting de 90% halverwege de bloei.
Maar toen had ik de afzuiging nog niet constant aan...
Nadat ik toen een luchtvochtigheidsmeter in hok had gelegd schrok ik nogal en toen wel gelijk afzuiging constant aan.
Had die ronde geen last van rot of schimmel.
Maar wil deze keer middels luchtontvochtiger het wat lager hebben zodat ik minder risico heb op toestanden zoals bij Remco.
De planten groeien lekker door.
Behalve de laat komende Mango Sapphire, die gaat me iets te langzaam.
De OGKZ die het laatst bovenkwam is een stuk beter gegroeid.
Misschien gaat de kleine Mango Sapphire er wel uit.
Heeft de Runtz en een andere plant wat meer ruimte.
En als ik het SCROG net ga plaatsen heb ik zelf ook wat meer ruimte om bij de achterste rij te komen.
Gisteren en vandaag de planten ook een flinke snoeibeurt gegeven.
Veel blad van onderen verwijderd en de onderste uitlopers op de takken verwijderd.
De LST is bij de Runtz echt geweldig gelukt.
Bij de grote Mango Sapphire en Gorilla Breath ook wel alleen hebben die beide vrij korte node afstanden en korte zijtakken,
Duidelijk het verschil tussen Indica en Sativa.
Kijkend naar deze verschillen dan hebben Sativa genen mijn voorkeur voor LST (al is het maar 50%).
Heb je wat meer ruimte voor een SCROG en het verdeelt zichzelf al beter in de breedte.
IMG_20201014_195520.jpg
IMG_20201014_195532.jpg
IMG_20201014_195514.jpg
IMG_20201014_195505.jpg
IMG_20201014_195458.jpg
Heb nog geen luchtontvochtiger besteld maar moet binnenkort wel.
Vandaag voor het eerst deze ronde de luchtvochtigheid gemeten en die was 78% in de kweekruimte.
In huis boven is het ook vrij hoog met 68%.
Tijdens de groei maak ik me er niet druk om. Straks in de bloei wil ik het wel wat lager hebben
In het voorjaar tijdens mijn eerste ronde heb ik het nog wel veel hoger gehad..... echt richting de 90% halverwege de bloei.
Maar toen had ik de afzuiging nog niet constant aan...
Nadat ik toen een luchtvochtigheidsmeter in hok had gelegd schrok ik nogal en toen wel gelijk afzuiging constant aan.
Had die ronde geen last van rot of schimmel.
Maar wil deze keer middels luchtontvochtiger het wat lager hebben zodat ik minder risico heb op toestanden zoals bij Remco.
De planten groeien lekker door.
Behalve de laat komende Mango Sapphire, die gaat me iets te langzaam.
De OGKZ die het laatst bovenkwam is een stuk beter gegroeid.
Misschien gaat de kleine Mango Sapphire er wel uit.
Heeft de Runtz en een andere plant wat meer ruimte.
En als ik het SCROG net ga plaatsen heb ik zelf ook wat meer ruimte om bij de achterste rij te komen.
Gisteren en vandaag de planten ook een flinke snoeibeurt gegeven.
Veel blad van onderen verwijderd en de onderste uitlopers op de takken verwijderd.
De LST is bij de Runtz echt geweldig gelukt.
Bij de grote Mango Sapphire en Gorilla Breath ook wel alleen hebben die beide vrij korte node afstanden en korte zijtakken,
Duidelijk het verschil tussen Indica en Sativa.
Kijkend naar deze verschillen dan hebben Sativa genen mijn voorkeur voor LST (al is het maar 50%).
Heb je wat meer ruimte voor een SCROG en het verdeelt zichzelf al beter in de breedte.
IMG_20201014_195520.jpg
IMG_20201014_195532.jpg
IMG_20201014_195514.jpg
IMG_20201014_195505.jpg
IMG_20201014_195458.jpg
Comment