Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ik zat me overlaatst aftevragen als jeje toppen een lichte knak geeft, niet kraken, maar knakken zoals het ware. kan dit dan een grotere opbrengst geven?
Daar hoef je je niet druk over te maken: in de groei zijn er gewoon geen toppen. In een topic: Het knakken van (buiten)wiet is LST aan de orde gesteld. Zoek maar op het forum.
Nee dat werk niet denk even na
Je pak een planten steel je maak er een knakje in die plant gaat over de pis want zijn vocht krijgt hij niet en hij moet ineens gaan herstellen
van de toegebrachte schade en geloof me die energie breng hij naar de breuk en niet naar de top .
Wanneer je toppen al bijna klaar zijn en je gaat dan knakken dan denk die plant sjit die wil zwanger worden en gaat alle energie in de bloem knallen
want die moet mooi zijn.
En toch, knakken kost een pak energie en gebruik je toch enkel als het niet anders kan. Je blokkeert de sapstroom en brengt als het ware een verwonding aan. Ik zie echt niet hoe dat een grotere opbrengst zou kunnen opleveren.
Net wat beo en bella zeggen ze gaan stil staan en schieten in de stress.
Ik zie het bij mijn plant IMG_1503.jpgdeze is van de week geknakt terwijl ze tot eind deze maand moeten, de hoofdtop maakt alleen nog thc aan en zie ik verder geen bloei.
Enige wat ik kan hopen is dat ze zich hersteld voor het einde anders jammer.
Zou knakken alleen toepassen als ze tegen de lamp aan dreigen te groeien en anders niet, kan je beter toppen ben ik nu achter
Comment