Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

binnenkweek WW en P.P.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

binnenkweek WW en P.P.

Korting op 420shop
    SDC10710.jpgSDC10709.jpgSDC10696.jpgSDC10713.jpgSDC10701.jpgSDC10708.jpgwe gaan weer beginnen beter gezegd we zijn al begonnen we zijn nu al 4 weken oud.
    ik heb ze in een kleine kast gezet voor nu even maten zijn lenget 111cm en breedte 84cm er staan 2 white widows en 2 pp een van een kweek van vorig jaar dat is de kleine in de bruine pot .
    ze krijgen alleen of tot nu toe regen water (ijsWater ) en ze staan in een grow mix aarde nu liggen er 2 tl er boven 1 cool white en een 827 warm licht .
    als ze een beetje groter zijn gaan ze in de grote kamer als die al leeg is met een 600hps lamp voor de rest blijf kijken

P.S. van de week meer foto's met betere kwaliteit.

oja monty je had gelijk zaad jan je zeker onderste boven planten zie die kleine jonkie .
    Last edited by laztig; 15 January 2011, 19:07. Reden: was vergeten om foto's te uploaden

Re: binnenkweek WW en P.P.

Suc6 ermee

Comment

foto's nu!

succes man!

Comment

lekkere informatieve post
        Ik wacht de volgende even af

Ciao
        "Vier uur Jointjedraaien. Dat zouden meer mensen moeten doen!"

Comment

is goed kom eens terug

Comment

heey,

Post aangepast, nice. Mooie foto's. Je plantjes zijn wel enorm gestrekt. De tl mag een stuk naar beneden. zo'n 3 a 5 cm boven je plantjes.

Succes...

Ciao TJ
            "Vier uur Jointjedraaien. Dat zouden meer mensen moeten doen!"

Comment

Zou ze maar heel rap onder die 600W gooien.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Je Tl'tjes hebben te hoog gehangen, daarom zijn je ("dames") ook enorm gestrekt.
                Wijsheid is de plantjes te toppen . Als je dit gedaan hebt zoals QnQ zegt, onder de 600watter..

Ik weet niet als je de ruimte hebt, maar zodra ze onder de 600 staan, lamp afstand op 100cm van de toppen.
                Per dag 10cm droppen, tot je op 50/60cm zit.
                Een diepstraalkap werkt ook prima, deze houdt de dames relatief laag.

Succes!!

peace!!
                sigpic

Comment

in mijn ogen zijn de planten teveel uitgerekt en te weinig takken heb ook zoiet gehad en vielen toen om te lang en de steel te dun .

Comment

bedank voor die extra info ik zal ze snel onder de 600 gooien .
                    die tl heb ik hoger gezet om een beetje foto te kunnen maken
                    maar toch ze zijn wel aan de dunne kant

Comment

weer een kleine weekje ouder ze krijgen geen voeding 2 zijn ziek komt van de moederplant (foutje) wel weer veel regen water ik moet ze nog beter fimmen of topen .
                      mijn andere kamer is bijna klaar dan gaan ze daar in lekker vol en dikker worden
                      ik ben van plan om ze in een muur te laten groeien een verticale scrog (lol)Foto0164.jpgFoto0162.jpgFoto0163.jpgFoto0166.jpgFoto0138.jpg

Comment

Foto0187.jpgeen snelle foto zijn nu ongeveer 6 weken oud .de rest komt nog

Comment

SDC10786.jpgSDC10783.jpgSDC10782.jpgSDC10788.jpgSDC10785.jpgSDC10789.jpgSDC10781.jpgSDC10787.jpg
                          de dames rechts zijn nu de pp en links staat nog 1 w.w enrhelemaal links een onbekent wiet zaadje .
                          de grote dames zijn bijna klaar om gehakt te worden de trico zijn milky met best wel veel amber kleur dus nog ff wachten voor het top niveau en dan smoke some
                          ze hebben niks bijzonders gehad behalve in de 7 week wat bloei voeding en regenwater.zolas je ziet heb ik toch nog wat kunnen doen ondanks ze besmet zijn met het mozaik ziektetja best wel lekker gedaan denk ik.als er nog tips enzo zijn die zijn zeker welkom dus schroom niet reageeer.oja ze zijn 10 weken oud
                          Last edited by laztig; 9 March 2011, 13:39. Reden: was nog niet klaar

Comment

Bezig...
                          X