Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5,5 x PP in homemade kastje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

5,5 x PP in homemade kastje

Korting op 420shop
    4
    +100g
    50,00%
    2
    +150g
    50,00%
    2

Re: 5,5 x PP in homemade kastje

waarom zolang voorgroeien als je er de ruimte niet voor heb?denk zelf 212 gram drooglaat effe een foto zien hier

Comment

DSC_1649.jpgDSC_1650.jpgDSC_1656.jpgDSC_1655.jpgDSC_1653.jpgDSC_1651.jpgDSC_1652.jpgDSC_1657.jpg

Comment

ik had ergens op dit forum gelezen voorgroeien tot 40cm dan worden ze ongeveer 80cm. Heb ik gedaan dus maar nu zijn ze 1.3 m! veel te groot!

Comment

andere lamp kopen spaarlamp of tl lamp kan de plant praktisch tegen zitten en verbrand nog niet...

Comment

maar tl of spaarlamp geeft gewoon minder opbrengst en de planten hoeven helemaal niet groot te zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door steve vr View Post
              maar tl of spaarlamp geeft gewoon minder opbrengst en de planten hoeven helemaal niet groot te zijn.
              Voor jou om over te gaan op tl is idd niet meer zinvol. Je planten zijn al veel te hoog. Je hebt nu heel veel diepte licht nodig en dat geven tl en spaarlampen gewoon niet.
              Nu zie ik ook dat je een Scrog-net hebt. Waar heb je deze voor? Ik zie helemaal niks opgebonden zitten, vadaar de vraag.
              Echter ben ik het niet eens met je stelling: "maar tl of spaarlamp geeft gewoon minder opbrengst"
              Als je een kweek met tl of spaarlampen goed aanpakt, kun je er een net zo'n goeie opbrengst uit halen al met hps. Naast dat ik zelf ook met tl en spaarlampen kweek, heb ik ook van andere gehoord en gelezen dat ze zo'n 1gram per watt oogsten. De aanpak, kweekmethode en kleur-keuzes van de lampen is gewoon heel erg belangrijk bij tl.

Je plantjes staan er verder wel leuk bij. Idd toppen of fimmen wat een betere optie geweest. Maar voor nu zou ik ze gewoon even buigen, en onder aan de pot binden.

Ciao TJ
              "Vier uur Jointjedraaien. Dat zouden meer mensen moeten doen!"

Comment

Ik ben wel benieuwd hoe hoog ze worden. Ze zijn nu wel enorm na een kleine 4 weken. Als het bij mij zo gaat moet ik het plafond uit mijn tent knippen .

Comment

Comment

Last edited by steve vr; 15 January 2011, 10:21.

Comment

Steve

White Widow wordt door vele geadviseerd. Ik ben hier nu ook mee begonnen. Vandaag is het precies een week geleden dat ze boven de grond uit kwamen en zijn nu een kleine 7 cm hoog en hebben 4 mini kartel blaadjes. Ik krijg het idee dat ze de breedte in gaan en niet de hoogte.

De lampen die ik gebruik zijn nog minder dan die van jou. Al is het ook een andere set-up (4x23Watt SP met totaal 5400 Lm en 1x Led lamp 90Watt met totaal 3650 Lm)

Je temperaturen zijn prima. 28 voor de bloei perfect alleen de nacht zou ik ietsjes hoger proberen te houden wanneer de temperatuur te snel daalt.

En veel lezen op het forum, dan vind je veel antwoorden op je vragen. Succes!!!

GrZ Quattro

Comment

moet ik voor haze aanpassing maken aan mijn set - up? Ben een grote haze fan maar er is me aageraden om met een iets verdraagzamer soortje te beginnen.
                        Weet ook iemand hoelang ze ongeveer nog moeten staan?

Comment

Kijk eens op onderstaande topic. Daar kun je lezen wat welke soorten doen.

Hamvraag: Welke soort moet ik nemen?

Comment

vandaag spint gevonden in mijn kastje :-s

direct de boel volgespoten hopen dat de schade beperkt blijft

Comment

ik zouw je kast ook wat vieliger maake en je voeding uit je kast haale er staat op in donker bewaaren
                              Last edited by boeman; 17 January 2011, 15:41. Reden: toevoeging

Comment

Bezig...
                              X