Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5x easy bud autoflowering zaadjes

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

5x easy bud autoflowering zaadjes

Korting op 420shop
    Beste leden,
    vanmiddag heb ik bij de lokale growshop een zakje easy bud zaadjes gekocht.
    Ik weet er nog niet veel vanaf maar dat zal hopelijk gouw veranderen.
    volgens de verkoper waren dit makelijke planten voor een beginner, niet te veel verzorging, leuk resultaat en toch het plezier.

Het technise verhaal van de zaadjes.
    5 x easybud (specials) van royal queen seeds, feminised
    Hoogte 50-60 cm
    effect physical
    ginetische achtergrond autoflowering x autoflowering
    thc waarde 10-12%
    bloeitijd autoflowering
    opbrengst 250-350 gram
    oogst tijd 2 maanden na ontkieming

De zaadjes liggen momenteel tussen nat keukenpapier in een tupperware bakje in de meterkast, lekker warm en donker.

Re: 5x easy bud autoflowering zaadjes

welkom op het forum! heb je al een kweek ruimte??

greetzz maffy

Comment

de zaadjesCIMG0717.jpg 5 x 10 liter pottenCIMG0721.jpghet zakjeCIMG0714.jpg

Comment

Nee, ik heb geen kweek ruimte, volgens de verkoper was dit niet nodig.
        Ik kon de planten gewoon voor het raam zetten en de zon zou de rest doen.
        Maar tips zijn altijd welkom, misschien pak ik het wel helemaal verkeerd aan.

Comment

zou ik persoonlijk, als de donder gaan verdiepen en zul je al wel snel ontdekken dat je nu niet zonder kweek ruimte kunt.

Comment

Ik heb een mini kamertje met 2 stopcontacten zonder raam van ongeveer 2meter bij 1.5 meter ongeveer.
            wat voor lamp zou ik daar kunnen hangen?

Comment

heb je meerdere keuzes en 1 lamp zal niet volstaan kwa opvl van de gehele ruimte, maar kijk hier eens http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...je-kweekruimte
              op het forum staat eigenlijk alles wat er maar te weten valt.

greetzzz

Comment

okee dankjewel ik zal me eigen er even in verdiepen, ondertussen kunnen de zaadjes rustig ontkiemen in de warme meterkast.

Comment

Ik ben al een aardige tijd aan het lezen over de kampen etc.
                  op verschillende sites wordt de tl balk met kleuren zoals cool white aangeprijst voor de groei en een De Philips SON-T-pia voor de bloei.
                  Maar ik heb autoflowering en wat ik gelezen heb is dat de plantjes dan eigenlijk al gelijk beginnen te bloeien, dan heb ik neem ik aan alleen zo`n phillips lamp nodig?
                  en moet ik er dan een soort kas omheen bouwen?, luchtvochtigheid kan ik niet regelen.
                  een ventilatorretje heb ik ook nog.

Comment

Comment

hey lange1908,
                      ik heb een plek gevonden voor me pantjes.
                      Ze worden niet langer dan 60 cm, daarom heb ik besloten om de plantjes onder mijn werkbank te stallen.
                      Die werkbank is eigenlijk een eetkamer tafel voor 6 personen van 110cm hoog en staat in een hoek,enkel de voorkant is nog open (zoals te zien op de foto)
                      de 5 emmers die op de foto staan zijn 10 liters bakken van ongeveer 25 cm hoog.

ook zou ik de temp kunnen regelen en een afzuiging via een z4lf gemaakt kabelgat maar ik denk
                      niet dat dit nodig is omdat de ruimte aardig grrot is onder de tafel.
                      24 graden houden is geen probleem.
                      Ik zou eventueel een klein waaiertje neer kunnen zetten voor een beetje circulatie.
                      CIMG0726.jpgCIMG0725.jpg
                      Last edited by barrynoname; 15 January 2011, 14:49. Reden: ging even verkeerd met de foto`s

Comment

Comment

Ik denk dat het toch behoorlijk warm wordt. Bij mij is het nu 28 in de tent. Een stukje kleinen maar ik kweek met dpaarlampen en led verlichting. Deze blijven een stuk koeler maar kom tot op de 28 a 29 graden (met een ventilator). Even goed veel succes met je kweek.

GrZ Quattro

Comment

Eindelijk komen bij de eerste 2 van de 5 zaadjes de wortel eruit, de grootste is nu +- 5mm lang.
                            morgen wil ik de verlichting in orde maken met spaarlampen IVM de temperatuur.
                            ik heb een klein ventilatorretje die ik onder de tafel wil hangen, en uiteraard een temperatuur metertje.
                            Zoals ik hierboven beschreef zou ik spaarlampen willen gebruiken, ik heb het 1 en ander gelezen over het aantal lummen en licht spectrum wat de plant nodig heeft.
                            welke spaarlamp zou ik het beste kunnen gebruiken (wattage, kleur en hoeveelheid per plant).
                            de lampen komen aan kippengaas te hangen onder de tafel.
                            Last edited by barrynoname; 16 January 2011, 23:02.

Comment

Ik weet niet of het toegestaan is maar hier heb ik een website met verschillende groei en bloei lampen http://www.indoorgarden.eu/lampen
                              ik heb de sets gezien van plug en grow lampen en de duo fluor, dit omdat ik hitte zo veel mogenlijk wil vermijden.
                              zou dit een optie zijn en hoeveel lampen per plant is gewenst?

Comment

Bezig...
                              X