Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Re: plug and grow 125 watt kweek 2x pineapple chunk
Update 10 weken en 2 dagen bloei:
Ten eerste geen last meer gehad van rare beestjes
wel veel dooie bladpunten, maar dat blijft bij de puntjes..
De dames staan nu veel dichter op de lamp en lijken elke dag nieuwe haren aan te maken.
Als ik de trichomes onder de microscoop bekijk is de verhouding ongeveer 30/40% goud/geel en de rest is nog clear of milky. Als ik in de middelste laag topjes kijk is alles nog clear.
Mochten jullie tips hebben, die zijn altijd welkom
maar weer eens tijd voor een update;p
Een dame is al omgelegd, de opbrengst was niet veel, niet echt waard om te wegen schat een gram of 10 droog
maar de getopte dame staat nog steeds. Deze staat nu al vanaf 10-12-2010. Maar wat mij opvalt is dat bij de grootste toppen verse nieuwe 'haarzakjes??' groeien.
Deze groeien echt van de top af.. iemand die weet wat dat precies betekent? bij de een komen er echt nieuwe witte haren uit, de ander is het niet echt goed te zien..
Ik moet trouwens zeggen dat pineapple chunk echt goed te roken is! Volgens de ervaren proevers kwam het een beetje in de beurt van een haze.
Dat insect is denkik een dazelaar (weet niet hoe de correcte naam is). Kan volgens mij geen kwaad voor je plant, maar zorg ervoor dat je niet gebeten word, want dan krijg je een hard bultje op je dat enorm jeukt.
Leuk kweekje Zupatukker
De verbrande blad punten komt denk ik door overvoeding. Wellicht dat je iets te veel voeding hebt gegeven. Misschien dat het ook met de ph waarde heeft te maken van je voeding en medium.
En over de nieuwe witte haartjes. Een top ontwikkelt zich steeds. Er zullen steeds nieuwe witte haartjes blijven komen als je de plant laat staan. Deze worden ook weer amber en vervolgens weer een nieuwe lading witte haartjes. Dit gaat door totdat de top word bestuift of als dat niet gebeurd zal de top vanuit binnen gaan afsterven en rotten. De bloei tijd aangeven door de leverancier geeft dus aan wanneer de laatste goede lading witte hartjes amber zijn geworden. Is wel een hoop over te vinden om internet, zeer interessant!
Comment