dit is mijn kweek van 15 pptjes wil er grote pps van maken met zon 4 weken voorgroeiDSCF2061.jpg
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
kweek van15 pptjes nu 1 week onder 18 uur gehad
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: kweek van15 pptjes nu 1 week onder 18 uur gehad
dat worden dan bomenvolgende keer voordat je stekken in de potten gaan ,je potten vullen,inwateren met wortelstimulator,en dan 24 uur laten staan.dan weer bijvullen en nog een klein beetje water geven.dan stekken er pas in.en dan het liefts zwartwitfolie met de wittekant naar boven op je potten leggen.zo voorkom je onnodige verdamping.en je hoeft dan de eerste 10 dagen geen water meer te geven ,want een klein stekje drinkt nog bijna niet.ps hoeveel licht hangt er boven en hoe groot zijn je potten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tumble trimmert View Postdat worden dan bomenvolgende keer voordat je stekken in de potten gaan ,je potten vullen,inwateren met wortelstimulator,en dan 24 uur laten staan.dan weer bijvullen en nog een klein beetje water geven.dan stekken er pas in.en dan het liefts zwartwitfolie met de wittekant naar boven op je potten leggen.zo voorkom je onnodige verdamping.en je hoeft dan de eerste 10 dagen geen water meer te geven ,want een klein stekje drinkt nog bijna niet.ps hoeveel licht hangt er boven en hoe groot zijn je potten?sigpic
Comment
-
had ze eerst 5 dagen in hele kleine bloempotjes die waren vol met wortels heb ze toen in 10 liter potten gestopt en binnen 2 dagen waren de wortels al weer onder uit de pot dus dat wortelen is wel goed denk ik ze mogen ook wel groot worden kwa ruimte heb ik 2.50 hoog 4m breed 6m lang wat denk je hoelang ik ze op 18 uur moet laten bloeien als ik ze een meter hebben wil.ga ze denk ik eind volgende week toppen heb altyd wel de plant gezeten ga het nu maar e3s even klein proberen zal iedere week wel even foto,s er bij zetten ..en informatie is welkomLast edited by pptje; 23 January 2011, 19:53.
Comment
-
ja je brengt me wel op een idee maar ik ga ze nog weer overpotten in grotere potten van die kleine cementkuipen 30 liter moet ook gaan denk ik verdeel ze dan mischien over 2 hokken heb keuze genoeg kwa ruimte en materiaal maar even zien hoe groot ze worden zal vanavond even weer een fotoo er op zetten ze worden vrijdag 2 week.zal even naar jou verslag kijken.
Comment
-
ze zijn nu 2 week oud en hebben 2 week voorgroei gehad heb ze gister getopt nog 3 dagen op 18 uur en dan bloeien en proberen te scroggen is de eerste dat ik scrog dus tips zijn van harte welkom 4keer 600watters welkom hier wat nw foto,s van vandaagDSCF2073.jpgDSCF2070.jpgDSCF2066.jpgDSCF2067.jpgDSCF2069.jpgDSCF2068.jpgLast edited by pptje; 21 January 2011, 13:18.
Comment
-
DSCF2086.jpgheb vandaag een kast gemaakt van yzer. 40 cm grond er in gaten in de bodem en heb er 1 plant in gestopt kijken hoe die daar in groeit of gebrIuk HAAR ALS MOEDERPLANT OF GEWOON LATEN GROEIEN MAAR EVEN KIJKEN HOE HET LOPPT FOTO,S VOLGENLast edited by pptje; 22 January 2011, 19:52.
Comment
-
DSCF2061.jpgDSCF2082.jpgHEB EVEN WEER 2 FOTO,S VOOR JULLIE DE 1E FOTO, ZIJN ZE EEN WEEK OUD EN DE 2E FOTO,ZIJN ZE 2 WEEK OUD EN ZIE HET VERSCHIL???
Comment
Comment