Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kweek van15 pptjes nu 1 week onder 18 uur gehad

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: kweek van15 pptjes nu 1 week onder 18 uur gehad

week4DSCF2136.jpg

Comment

week5 2e week bloeiDSCF2231.jpg

Comment

wee6 3e week bloeiDSCF2263.jpg

Comment

hoop graag op reactie wat jullie er van vinden heb het in het verleden nooit zo goed gedaan maar besteed er nu 100%aandagt aan ben gespant wat de 15pp opleveren men 2e topic begint deze week heb 16 pp onder 1200wat om voor te groeien .en komen met 4 wwek onder 4keer600watDSCF2253.jpg
          Last edited by pptje; 12 February 2011, 16:48.

Comment

begin week4groeiDSCF2277.jpg

Comment

begin week 4 groei beetje last van spint maar ga het bestreiden met groene zeep DSCF2277.jpg

Comment

ziet er mooi uit daargewoon bij het tuincentruim wat tegen spint halen masai werkt goed,of vraag het in de growshop.de volgende keer specikuipen nemen van minimaal 45 liter en je zal zien dat ze veel grooter en breeder worden met dezelfde voorgroei tyd.waarom geef je extra stikstof in de bloei?moet toch gewoon in je basis voeding zitten.

Comment

ja dat weet ik niet heb verleden jaar een aanhanger vol met voeding gekogt van een shop die failiet was maar kan het slecht lezen wat op de blikken staat maar zoals jij zij heb nu 16pp onder 2keer 600 staan voorgroeien en die zet ik wel in grotere bakken want heb 1 pp in een 25liter bak maar die heeft dubbel zoveel takken.

Comment

zo even weer een update heb ze vanavond allemaal 1 voor 1 met brandspiritus gemengt met water en groene zeep ingespoten en ieder blad afgespoelt had namelijk veel last van spint. ze zitten nu 30 dagen bloei en hebben nog 30 dagen te gaan voor de rest gaat het wel goed denk ik heb een ec van 2,0 de kleur ismooi groen geen verbrande bladpunten .. heb 15 stuks pp.onder 2400 wat licht es kijken wat voor gewicht dat opbrengt heb het gevoel dat ze nu stilstaan maar kan zijn dat ze aandikken hoop ik in ieder geval...DSCF2292.jpgDSCF2290.jpgDSCF2294.jpg

Comment

zien er lekker uitmaar masai was toch beter gewees5 109.jpgt denk ikjammer dat deze niet in 65 liter kuipen stonden.maar volgensmij gaa je nog mooie rondes draaien daar.je klimaat is wel in orde zo te zien,alleen te veel water geven of een te hoge ec of ze tevroeg omhakken,kan nu nog je oogst verpesten.als je een beetje centen heb,gewoon hoop kuipen kopen,en lightmix en tensio meeters,dan kan je lekker makkelijk kweeken daar.dit is een van mijn dames.een maatje heeft ze 3 weken voorgegroeid,en ik heb ze zelf 2 weken 24 uur licht gegeven,hierdoor worden ze lekker breed ,en blijven ze wat kleiner.want planten hoger dan een meeter verspillen een hoop licht.85 cm vind ik zelf het beste.als je van ondere water wil blijven geven kan je ook wasmachinelekbakken kopen.is ook handig als je een keer mapito wil proberen,want dan kan je de groeityd halveren.gewoon een keer proberen met een plant.groetjes van een fan

Comment

die plant van jouziet ewr goed uit heb nog een voorgroeihokje van 16pp in heb ze voorgegroeit in kleine potjes toen in 4 liter en heb de bodem van die 4 liter er onderweg gehaalt en toen op 10 liter potten gedrukt dus 14 liter es kijken hoe dat werkt zal morgen even foto,s plaatsen..heb bij de jonge stekken een luchtvochtigheid van 90 % heb een zon warmmaakding van een gourmet toestel in een waterbak gedaan en met een tijdklok die gaat om het uur een half uur aan. werkt prima ..foto,s volgen.. badeway heb van die computers 2stuks voor ec en voor ph..heb ik voor 2 jaar terug gekogt voor 160 euro. maar leveren het geld hoop ik nu wel weer op..

Comment

nw hok met stekken 10 dagen ou luchtvochtigheid 90% de grote dames dag 34bloei nog 26 dagen te gaan DSCF2300.jpgDSCF2302.jpgDSCF2310.jpgDSCF2308.jpg

Comment

even weer een update heb nog 18 dagen te gaan de toppen zijn al hard en worden 50%bruin de jonge stekken staan nu 2 week onder 2keer 600 wat op 22 uur nog 1 week en dan op 12...12..DSCF2322.jpgDSCF2320.jpg

Comment

Staat lekker vol daar bij jou he!
                              Ziet er echt goed uit....
                              Groetjes terrorjointje
                              sigpic

Comment

even updateinmiddels zijn de planten geknipt resultaat 15 pp 2 weken voorgroei 14 dagen tevroeg geknipt in verband met spint 380gram

Comment

Bezig...
                                X