Dat stukje Cal-Mag blijf ik sowieso volgen, had beetje zelfde problemen vorige kweek en dan is het allemaal niet zo vergevingsgezind in de aarde meer. Ik hoop het deze keer beter te doen!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
eerste kweek, 2x Joannes CBD 2x Cookies Gelato - 2x spider farmer sf 1000
Collapse
X
-
Misschien dat dit de oplossing is, ik gebruik het ook altijd als ik dat lichtgele blad spot, paar handjes over de aarde strooien, bij iedere waterbeurt krijgt de plant wat extra stikstof. pokon-stikstofmest-2kg.jpg
- Likes 1
Comment
-
zoo daar zijn we weer,
vrouwtje heeft vandaag de stikstof gehaald, kon ze gelijk kersthuisjes kijken. vervolgens 3 liter water gegeven met 10ml alga Bloom en ieder een handje korrels op de grond. Calmag is zwaar vertraagd helaas dus maar afwachten...
Verder staat het er prima bij hoor, hoop dat die vergeling nog groen word, zou mooi zijn. Het is niet extreem geel, maar groener zou mogen
20201105_165406.jpg
20201105_165422.jpg
Die trichomen heerlijk!
- Likes 1
Comment
-
nou wat ik vandaag aantref weet ik ook niet meer wie kan me vertellen wat dit is
20201106_140657.jpg
20201106_140651.jpg
Comment
-
Ik weet echt niet wat het is, misschien iets met verlichting te dichtbij? heb hem nu 10cm hoger gehangen op 35 cm... lijkt ook alleen bij de hoogste bladeren en toppen te zijn... ik kan dit ook nergens vinden... overdags is temperatuur gewoon 24 graden en snachts 17 a 18 graden... heb een heatertje iig besteld. Ze gaan zo slapen kijken hoe t er morgen uitziet
Comment
-
Is dit nou rode verkleuring of is het bruin, wel een raar iets van de ene op de andere dag, kan het ook even niet thuisbrengen,is het hele veld zo of alleen een plant, heb je de ventilator misschien anders gezet, probeer ook maar iets te bedenken.
-
Nee het is bruin, ja het enige wat veranderd is is het stikstofmest wat erbij is gevoegd Corleone1933 het is bij alle planten maar 2 het meest
-
-
Nou het word alleen maar erger, t ruikt ook niet zo heel lekker meer, meer na hooi. Ik kijk het nog een paar dagen aan. Denk toch gelijk teveel stikstof gegeven, terwijl ik niet meer als handje per pot gegeven heb...
hier een paar sneue foto's
20201107_085456.jpg
20201107_085513.jpg
20201107_085610.jpg
20201107_085646.jpg
20201107_085658.jpg
20201107_085709.jpg
20201107_085717.jpg
- Likes 1
Comment
-
Ooooo. In airpots stelt het spoelen helemaal niets voor. Ik zou ze lekker op het terras zetten, tuinslang erop en gaan met die banaan. Hoef je ze gelijk een paar dagen geen water te geven.
-
Voor het eerst hahahah ja kon dst maar, heb nieuwsgierige buren en ze zitten in dat net verweven, dus ze blijven gewoon staan, word ff aanpoten
-
Tsja dan wordt het iets ingewikkelder
-
Screenshot_20201107-193148_Chrome.jpg
Foto's van klanten?? Lijkt er wel op?? nouja wie weet.
we houden de moed erin
- Likes 1
Comment
-
helaas de planten zijn niet meer te redden en zo goed als dood. Ik denk zelf dat ze een stikstofschok hebben gehad en de donkergroene fase hebben overgeslagen en meteen maar zijn doodgegaan... rip maar ik geef niet op ik ga binnenkort opnieuw beginnen. ik ga alles verwijderen en ff nadenken hoe en wat er gaat gebeuren... er komt een nieuw verslag iig.
pas op de volgende beelden kunnen als schokkend ervaren worden.
20201109_101740.jpg
Comment
-
Ik twijfelde nog een beetje over light-burn, maar dat is het ook niet volgens mij.
Apart....ik heb dit nooit over het hele oppervlak gezien, dan ga je toch denken dat het in de pot zit.
Alhoewel ik de symptomen ook niet bij een stikstofoverschot vind passen.
Heb je naar de dosering van die stikstofkorrels gekeken, of gewoon een handje erbij gegooid ?
Het is wel handig als je weet wat er mis is gegaan, anders zit je er straks weer mee.
- Likes 1
Comment
-
Ach het is wel een manier om extremen te testen. Beetje kostbaar maar zo te zien direct resultaat.
-
Corleone1933 geef ook niemand de schuld behalve mezelf, het was een heel logisch advies, maar misschien had ik eerst met een paar korrels moeten beginnen... iig wijze les geleerd dat de dames ook dood kunnen... Ik ben al veel geholpen op dit forum en leer elke dag nog. En de volgende ronde worden gewoon dikke colaflessen
-
En dat die dikke colatoppen er mogen komen suc6
Comment