Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volume wiettoppe

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Volume wiettoppe

Korting op 420shop
    Hoi, ik kweek nu al een goei half jaar en ga normaal gezien voor de vierde x oogste binne 3weken. Nu ondervind ik dat men plantjes precies gestopt zijn met op te vullen, overal heb ik wel mooie toppe maar ik vraag me nu wel af wanneer ze gaan beginne met opzwellen
    heb een gewone tent 1.20 op 1.20m en een 600w lamp hangen ,aarde plagron grow mix, gebruik canna als voeding en ben vorige week al begonne met pk13/14

nu omdat het buiten koud is, is de temperatuur in men tent in de donkere periode soms onder de 15 graden , soms schommelt hij tussen 12 en 15 graden...
    Attached Files

Re: Volume wiettoppe

Over 3 weken oogsten ?? Je planten zien eruit alsof ze 3weken op 12uur staan ... dus dat je nog minimaal een week of 6 moet...
    Maar als dit je 4e rit is dan weet je ondertussen toch wel een beetje hoe en wat qau groei en bloei van de plant...
    sigpic

Comment

en goeie half jaar kweken en al 4 ritten gemaakt, you've got to explain this....!

nuja ind ze kunnen zeker nog 5 tot 6 weken bloeien, en als het zo koud wordt in u kot dan zet je er best een verwarmingske bij,
      best hou je je thempartuur om en bij de 18 graden ( minimum) het best is dat er een verschil van 4 a 5 graden is.

dus lamp aan 24 tot 26
      lamp uit 18 a 20 graden

grtz
      sigpic

Comment

vervolg
        nu staan ze 5 bijna 6weken , andere kere heb ik altijd al lekker geoogst zal sewes men shivas online zette die ginge echt lekker, heb ook bleuberry silver haze en amnesia gezet ....
        Attached Files

Comment

Vooral zien dat je temperatuur van je medium niet te laag is.De buitentemperatuur is niet zo belangrijk, zolang de wortels lekker warm zitten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dietn View Post
            en goeie half jaar kweken en al 4 ritten gemaakt, you've got to explain this....!

nuja ind ze kunnen zeker nog 5 tot 6 weken bloeien, en als het zo koud wordt in u kot dan zet je er best een verwarmingske bij,
            best hou je je thempartuur om en bij de 18 graden ( minimum) het best is dat er een verschil van 4 a 5 graden is.

dus lamp aan 24 tot 26
            lamp uit 18 a 20 graden

grtz
            Last edited by Gasten; 20 January 2011, 00:35.

Comment

Zo te zien is het te koud voor ze, daardoor hebben ze een groeistop in de nacht en doen ze er te lang over om weer op gang te komen met licht aan. Ik zou proberen de nacht temperatuur naar een graad of 20 te krijgen, of anders in ieder geval de kluit warm te houden zodat de wortels actief blijven.
              als aller budget oplossing kun je denken aan een electrische deken onder de lekbak. Dat klinkt raar, maar ik heb het al meer gezien. Wel een zwakstroom deken natuurlijk, maar ik dacht dat we hier niet anders meer hadden in de winkels.
              Ook lijkt het er op dat je een beetje een tekort aan magnesium hebt. Wellicht wat bitterzout of magnesiumnitraat bijvoegen ...
              Success met de dames ..
              .

Comment

Okay, zal ik eens op letten!! ze hadde me al gezegd 'als ik iets moest weten dan moest ik gewoon paar foto's poste en hopla
                Peace

Comment

Die toppen zijn nog lang niet klaar met opvullen, ik wil wel Es' foto's van je vorige oogsten zien, want die planten op de foto's kunnen nog wel 6 tot 8 weken bloeien.... Ik vind dit een vreemd topic en een vreemde vraag en foto's die niet aansluiten op je verhaal....Doet me denken aan zon andere gast die ineens verdwenen was van dit forum na ook zon vreemd topic en mensen er over begonnen.....Of ben je Bertje van de radio?wel mooie plantjes tho" maar wat zijn t voor soortjes?
                  Pz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pariaz View Post
                    Die toppen zijn nog lang niet klaar met opvullen, ik wil wel Es' foto's van je vorige oogsten zien, want die planten op de foto's kunnen nog wel 6 tot 8 weken bloeien.... Ik vind dit een vreemd topic en een vreemde vraag en foto's die niet aansluiten op je verhaal....Doet me denken aan zon andere gast die ineens verdwenen was van dit forum na ook zon vreemd topic en mensen er over begonnen.....Of ben je Bertje van de radio?wel mooie plantjes tho" maar wat zijn t voor soortjes?
                    Pz
                    Het zijn white ice' jes , en zit met het temeratuur probleem waardoor ik geen dikke bloemen krijg....kwou enkel maar laten zien dat ze gestopt zijn met bloeien. is dat verloren tijd of gaan ze nog dik worde als ze terug in gang schieten??

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fart View Post
                      Hoi, ik kweek nu al een goei half jaar en ga normaal gezien voor de vierde x oogste binne 3weken.
                      Dan hebt ge alles te vroeg geoogst. Zeker als er een bluebery haze en amnesia tussen zat.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pariaz View Post
                        Pz

wie bedoel je die led-kwekers??!?!LOL
                        sigpic

Comment

Nee hoor smoke, er zijn nog steeds Led Kwekers

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
                            Dan hebt ge alles te vroeg geoogst. Zeker als er een bluebery haze en amnesia tussen zat.
                            Ik ga niet alles terug pnieuw uitleggen he ik heb ook nog een aparte groeitent dus het kan percect. en ik rook al 17j dus mij ga je niet vertellen wat goeie weed is of slechte
                            maar soit, toch bedant en peace

Comment

Bezig...
                            X